Adresboek Outlook 6 importeren in Hotmail

Pagina: 1
Acties:

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-09 22:01
Bij het tabblad contacts bij hotmail is er de mogelijkheid om het adresboek van outlook XP/2000 of Outlook express 6 te importeren.
Dit gaat via een CSV komma gescheiden bestand. Als ik dit echter probeer krijg ik telkens een mooi popup venster met de mededeling dat het formaat niet herkend is door hotmail.
Wat doe ik fout? of is het gewoon een buggy feature van hotmail?

Verwijderd

Heb je je adressenbestand al op geslagen als een CSV bestand, of probeer je zo te importeren

• Hutspot
ja duh, wat denk je zelf, ik zeg hierboven zelf dat het als CSV bestand moet en dan zal ik dat niet eerst geexporteerd hebben. Sorry maar dit is wel een beetje domme reactie.........

• Hutspot
niemand ervaring hiermee? ik wil namenlijk alleen nog maar mail van bekenden op m'n hotmail omdat ik wordt doodgespamed zo langzamerhand

• Hutspot
Ik schop 'm toch maar een keer omhoog want ik wil dit toch echt graag opgelost hebben

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:29
Waarom wil je dit in hotmail importeren, waarom haal je de mail niet gewoon even op met Outlook?

• Hutspot
Het probleem is dat ik m'n hotmail adres alleen nog heb voor msn maar er zijn heel af en toe nog mensen die toch wat sturen naar dat adres en die mail wil ik niet missen.
Alleen wordt ik op dit adres wel de hele dag dood gespamd en daarom wil ik de mail filter van hotmail instellen dat ik alleen nog mail van bekenden kan krijgen op dat adres
En die adreslijst wil ik er dus niet met de hand in stoppen. wandaar....

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-09 18:50

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Gebruik een spamfilter die ook mail van hotmail kan checken.
Pagina: 1