Reporter: Mister Gandhi, what do you think of western civilisation?
Gandhi: I think it would be a good idea
Is de vraag te moeilijk? Google helpt me iig niet, en het boek "Perl Black Book" (2e editie) van Steven Holzner ook niet... of zijn er gewoon geen perl-guru's online?
't is zondag en niet iedereen zit 24 uur per dag online om vragen te beantwoorden.
Wacht daarom ook 24 uur voordat je een topic weer omhoog schopt.
Het wordt vanzelf wel gezien. 
Zie voor meer info hierover: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Zie voor meer info hierover: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
[ Voor 20% gewijzigd door gorgi_19 op 25-05-2003 16:29 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Je zou toch verwachten dat dit wel mogelijk is, maar schijnbaar niet?
Verwijderd
Misschien is het makkelijk om te weten hoe je het wil gebruiken en waarvoor. Er zijn met Perl meestal meerdere wegen die naar Rome gaan.
Volgens mij was het zo, dat je print gewoon niet kon vervangen door een andere sub. Dus zoals je zelf al zegt, bij andere functies werkt het prima, maar bij print niet.
Wat je dus wel kan doen is overal &print aanroepen, (en dat print dan je eigen sub is, maar dat wil je vast niet).
ff nog gezocht met deja en zie hier:
http://groups.google.com/...h=9535f9e056537814&rnum=1
Wat je dus wel kan doen is overal &print aanroepen, (en dat print dan je eigen sub is, maar dat wil je vast niet).
ff nog gezocht met deja en zie hier:
http://groups.google.com/...h=9535f9e056537814&rnum=1
hmm, mja ok...
bedankt voor de tip van &print, maar wat ik wou is gewoon dat automatisch de input van print door een van mn eigen subs gehaald werd alvorens naar STDOUT te gaan, zonder dat ik daar nog iets voor hoefde te doen. Maar of ik nu &print $foo doe, of print Bar($foo) dat maakt in principe ook niet zo heel veel uit. Toch bedankt
bedankt voor de tip van &print, maar wat ik wou is gewoon dat automatisch de input van print door een van mn eigen subs gehaald werd alvorens naar STDOUT te gaan, zonder dat ik daar nog iets voor hoefde te doen. Maar of ik nu &print $foo doe, of print Bar($foo) dat maakt in principe ook niet zo heel veel uit. Toch bedankt
Pagina: 1