[GTA Vice City] Kan geen wapens meer kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 508 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:45

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Topicstarter
Ik heb 2 problemen.

1. Als ik een wapen of tools shop in ga dan is er geen roze cirkel meer en ik kan dus niets meer kopen, geen tools en geen wapens, hoe kan dit?

2. Ik heb inmiddels het grote huis (tommy's mansion) te pakken, een aantal missies gespeeld maar nu staat er op de map een blauwe V maar nergens een roze gloed te vinden om een missie te starten. Bij de colombianen krijg ik: come back when you finisned een of andere missie en dat geldt ook voor het lovefist verhaal.

Ik heb alle missies volgens de walktrough (die ik er pas later bij heb gepakt) voltooid tot Kent paul, als Lance gevangen is genomen en je hem moet bevrijden .

De missies van PHIL CASSIDY heb ik niet gezien, ik ging meteen door naar Tommy's mansion. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:44

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zou je dit niet beter kunnen plaatsen in [rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 5[/rml]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bij dat lovefist verhaal, moet je eerst alle missie's gedaan hebben bij die motorclub.
Zo gaat dat ook bij al die andere :P

Probleem 1 weet ik geen oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Notna: ga Verschillen tussen SPV en SGD even door lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Topicstarter
Hielkej schreef op 25 May 2003 @ 13:42:
Bij dat lovefist verhaal, moet je eerst alle missie's gedaan hebben bij die motorclub.
Zo gaat dat ook bij al die andere :P

Probleem 1 weet ik geen oplossing voor.
Hmm. Ik krijg die biker missies nog niet. Ik zie net ook dat ik die strip club vlak bij het hotel waar je in het spel begint nog niet gekocht is door mij. Misschien dat ik daarom een paar missies mis?

p.S. Juist omdat ik eerst even de forum regels heb doorgelezen post ik het hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:44

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Het spijt mij tenzeerste en het zal ook niet meer gebeuren O-) Ook voor de topicstarter me excuses :>

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Topicstarter
Maak je niet druk, iedereen maakt wel eens een foutje. ;)

Ik ben overigens maar overnieuw begonnen (GRRR) om te kijken of dat helpt. Ik denk dat het misschien te maken heeft met het kopen van property dat ik beter niet had kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-06 23:16
Q schreef op 25 May 2003 @ 14:34:
[...]

Hmm. Ik krijg die biker missies nog niet. Ik zie net ook dat ik die strip club vlak bij het hotel waar je in het spel begint nog niet gekocht is door mij. Misschien dat ik daarom een paar missies mis?

p.S. Juist omdat ik eerst even de forum regels heb doorgelezen post ik het hier....
precies, die en nog 7 bedrijven ofzo door de hele stad kun je nu kopen. bij die bedrijven zitten meestal missies die je kunt doen.

zo te zien heb je de biker club en 'big mamma' ook nog niet gedaan.
suc6

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Topicstarter
Wanneer krijg je de biker missies?

P.s. in de nieuwe game die ik heb gestart heb ik tot nu toe nog geen problemen onder vonden, alle ammo shops werken nog wel...
Pagina: 1