Toon posts:

rekening maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil iets maken/hebben waarmee ik een rekening makkelijk kan maken in word.

dus je opent dan dat word bestand en dan krijg je een venstertje waar je "naam"en van alles mee moet invullen en dat dat dan automatisch in word komt op de juiste plek. waarmee kan ik dit maken?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 13:15 ]

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

je bedoelt een wizard? of een sjabloon? of een macro?

[ Voor 16% gewijzigd door Neobahamuth op 25-05-2003 13:18 ]

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je wilt acceptgiro's voor mensen automagisch invullen?

Dat is vreselijk lastig. Mn pa had wel een programma, maar dat was nog voor gulden acceptgiro's, dus daar heb je nu geen flikker meer aan :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja het is niet voor mij, je moet een word bestand openen en dan komt automatisch
dat invul formulier, als je alles hebt ingevuld dan komt het op de juiste plaats in het document te staan... een soort sjabloon dus

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 25 May 2003 @ 13:19:
Je wilt acceptgiro's voor mensen automagisch invullen?

Dat is vreselijk lastig. Mn pa had wel een programma, maar dat was nog voor gulden acceptgiro's, dus daar heb je nu geen flikker meer aan :)
Nee niet voor acceptgiro gewoon een factuur maken in word

• Caerbannog
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-12-2024

Caerbannog

Let's make better things.

Kan je dit niet veel beter in excel doen? daarmee maak ik altijd facturen. Je maakt de verschillende velden en dan kan je hem zelf de btw en dergelijk laten berekenen. Dit is vrij simpel in elkaar te zetten. In excel zit ook nog een standaardfactuur. Deze kan je ook compleet aanpassen. Ik denk dat je hier veel meer mee kunt dan een factuur in word.

Verwijderd

Topicstarter
Caerbannog schreef op 25 mei 2003 @ 13:32:
Kan je dit niet veel beter in excel doen? daarmee maak ik altijd facturen. Je maakt de verschillende velden en dan kan je hem zelf de btw en dergelijk laten berekenen. Dit is vrij simpel in elkaar te zetten. In excel zit ook nog een standaardfactuur. Deze kan je ook compleet aanpassen. Ik denk dat je hier veel meer mee kunt dan een factuur in word.
Ja ok, maar wat ze hier willen (hotel) is dat ze een formuliertje invullen en dat het dan gelijk op de juist plaats staat in word, misschien kan het ook wel in excel maar het moet en zal met een formuliertje... :/

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:25
Je kan het in ieder geval gewoon zonder extra proggies, met de programmeer/macro omgeving in Office doen.

No production networks were harmed during this posting

Verwijderd

Topicstarter
paella schreef op 25 mei 2003 @ 18:58:
Je kan het in ieder geval gewoon zonder extra proggies, met de programmeer/macro omgeving in Office doen.
heb nou wat in office gedaan, maar nog niet helemaal wat ik wil (excel)
Pagina: 1