WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf,BYD Seal AWD, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
als het per se op die manier moet zou ik 2x coax nemen. maar 7 meter is ook weer niet zo heel erg veel, best kans dat een gewone kabel goed genoeg is
Voor die S-VHS kabel kun je misschien het makkelijkst gewoon STP kabel kopen? Dat is geshield, heeft genoeg draadjes
en is ook niet zo heel duur.
Verwijderd
ik zou zowieso meer kabels leggen dan je gebruikt mocht er ooit een uitbreiding komen kun je gewoon een paar extra polen gebruiken ipv de hele vloer te moet slopen. of als er ooit 1 suk mocht gaan.
kabel kun je denk ik wel utp/stp voor gebruiken.
kabel kun je denk ik wel utp/stp voor gebruiken.
de shielding bepaalt onder andere de kwaliteit, daarnaast de lucht in de kabel, en of de uiteinden verguld zijn of niet.
Digital Media Junkie
Niet de goedkoopste SVHS kabel kopen en je zit op een afstand van (slechts) 7 meter altijd wel gebijteld.
Ik heb zelf een svhs van mijn dvd naar mijn projector lopen en die kabel is 10 meter. Die heeft van die vergulden stekker einden. Ik vind de kwaliteit erg goed.
Ik heb zelf een svhs van mijn dvd naar mijn projector lopen en die kabel is 10 meter. Die heeft van die vergulden stekker einden. Ik vind de kwaliteit erg goed.
I've visited the Mothership @ Cupertino
Pagina: 1