Toon posts:

[PHP] beurskoersen opvragen voor eigen website

Pagina: 1
Acties:
  • 526 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben voor mezelf een site aan het bouwen die aandelen koersen moet gaan bijhouden. Enige probleem is dat hij om een X tijd ergens dus de koers vandaan moet plukken. Weet iemand hoe en waar ik koersen kan vandaan halen??
Natuurlijk wel zo dat ik zelf niet naar een site ga daar de koers lees, en dan in me eigen database invoer. Nee dat de mijn site automatisch dat doet.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar kan ik inderdaad koersen opvragen ja. Maar dat was mijn vraag niet. Ik wil dat mijn site dat automatisch doet.

Dus wat ik zoek is een PHP script die op MIJN site bijvoorbeeld de AEX index weergeeft.

Verwijderd

Dat heer Rippen en je hebt daar dus eerst toestemming voor nodig, volgens mijn zijn er best gratis 'tellers' die de koersen laten zien.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

o, jij wilt dat wij een script voor jou maken?
dat gaat dus niet gebeuren ;)
script request mogen niet, lees de faq er maar eens op na :)

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 17:11
Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 10:06:
[...]

Ja, daar kan ik inderdaad koersen opvragen ja. Maar dat was mijn vraag niet. Ik wil dat mijn site dat automatisch doet.

Dus wat ik zoek is een PHP script die op MIJN site bijvoorbeeld de AEX index weergeeft.
Vaak kan je gewoon een plaatje plaatsen waar de AEX in een grafiekje in staat.

edit: http://www.beurs.nl/aex_small.png oid

[ Voor 6% gewijzigd door Speedener op 25-05-2003 10:13 ]

Verwijderd

Google eens en je vind misschien wat. Maar als je het met php gaat doen dan rip je he, dat mag niet ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 10:15 . Reden: typo ]

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:17
Rippen van content is illegaal, en scriptrequests zijn hier ook niet toegestaan.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.