Tips voor aanschaf Home Cinema set?!

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:33
Hoi,

Mijn paps heeft (na lang aandringen) besloten dat er ook maar eens een home cinema set moest komen. Hij heeft me als bugdet 700 € meegegeven (en dat wordt ook echt niet meer). Ik weet dat je voor dat geld niet het beste van het beste hebt, maar dat hoeft ook niet. Het is voor huis tuin en keuken gebruik. Maar voor die 700€ wil ik natuurlijk wel het beste dat ik kan krijgen.
Mijn vraag aan jullie is "Hebben jullie enige tips?". Want ik heb er echt geen verstand van. Wat ik wel heb bepaald is het volgende:

- 2 componenten (dvd & receiver)
- Het moet een degelijk ding zijn zonder rare vormgeving en lichtjes etc...
- dvd speler moet VCd, SVCD en mp3 ondersteunen. (en de gebruikelijke dingen dan)
- Mijn tv(duh!), pc (geluid en beeld) en mijn koptelefoon moeten erop aangesloten kunnen worden.

Kunnen jullie me een beetje op weg helpen met deze omschrijvingen? Tips waar ik op moet letten zijn ook welkom.

Ik heb zelf ook al gekeken en ik kwam de volgenden tegen:

Sony HTP-1000

JVC QP-112AL

[ Voor 5% gewijzigd door Hollie op 25-05-2003 09:39 ]

Apple en Joppiesaus all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf vind ik de nieuwe Panasonic HT-850 (met zuil speakers) verruit de beste keus, zeker gezien de prijs. Voor 650,- heb je een set met een zeer krachtige geluidsweergave, DVD-AUDIO!!!, WMA!!!

http://www.kieskeurig.nl/...anasonic%20SC%20HT850.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 09:44:
Zelf vind ik de nieuwe Panasonic HT-850 (met zuil speakers) verruit de beste keus, zeker gezien de prijs. Voor 650,- heb je een set met een zeer krachtige geluidsweergave, DVD-AUDIO!!!, WMA!!!

http://www.kieskeurig.nl/...anasonic%20SC%20HT850.htm
Het probleem met deze set is dat je de boxen moeilijk weg kunt werken. En dat het maar 1 component is.
Ik mis overigens ook een aantal aansluitingen (voor de pc) (of kijk ik nu niet goed?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollie schreef op 25 May 2003 @ 09:48:
[...]

Het probleem met deze set is dat je de boxen moeilijk weg kunt werken. En dat het maar 1 component is.
Ik mis overigens ook een aantal aansluitingen (voor de pc) (of kijk ik nu niet goed?)
Je kunt de speakers van de paal afhalen, en op een voet plaatsen op bijvoorbeeld de kast. Ze kunnen ook aan de muur gehangen worden.

Dus bijvoorbeeld voorspeakers aan de muur hangen en achter speakers op de zuil laten staan, alles is mogelijk wat de speakers betreft.

Aansluitingen is idd wat beperkt, maar de geluidskwaliteit is in elk geval beter dan van de Sony en JVC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zoek ook eens naar gelijke topics, dit komt nu wel elke week een keer langs. Het is gewoon zelf luisteren en dan kopen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.