cs loopt vast

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• L3n-M3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
ik heb een probleem met counter-srtike. als ik ga connecten op een server dan loopt ie vast. ik weet niet wat ik moet doen en wat het is want gister deed ie het nog perfect en opeens doet ie het niet meer.
hopelijk hebben jullie oplossingen oplossingen
alvast bedankt

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Gewoon nog een paar keer proberen, dan zal hij het wel weer doen..

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• L3n-M3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
ik denk niet dat het dat is want ik heb ook al me pc opnieuw opgestart en heel vaak geprobeerd. maar hij loopt alleen vast bij het connecten en niet als ik gewoon in de console

• Yemoke
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10-2024
ff opnieuw installeren :( denk, dan weet je zeker dat hij het weer doet. :D

Verwijderd

Als eens via HLSW / gamespy ofzo geprobeert?! loopt ie dan ook vast?

Verwijderd

misschien eff config.cfg weghalen en op nieuwe opstarten, anders eff de 1.5 mod eroverheen gooien.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:42

inXs

known as inXs

Error: server varification failed! ? deze melding toevallig? Had ik wel het afgelopen weekend regelmatig last van..

Is het nu al opgelost? Misschien ook wel handig om te melden of je in die tussentijd van het geen probleem hebben, naar het wel probleem hebben misschien iets hebt veranderd aan je pc.. Nieuwe drivers, nieuw programma geïnstalleerd, je cs config veranderd... Etc etc :)

Ik zie ook dat je redelijk nieuw bent hier, welkom. Misschien als je dat nog niet gedaan had, even handig om dit door te lezen: Lees dit voor je een topic opent/een reply post!

Is denk ik wel makkelijk als je een topic opend. Voor de rest have fun hier en succes met het oplossen van je probleem.

inXs out!

superB

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:41
Zie bl!kje :)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.