Ok hier nog een oude koe uit de sloot, maar wel goed om te weten. Ik heb dus na al die verhalen over stassen even de importeur van b&w gemaild en deze zegt duidelijk dat er geen garantie wordt verleend aan producten die bij Stassen zijn gekocht. Ze zeggen:
Firma Stassen is inderdaad geen geautoriseerde dealer van ons.
Dat houdt in dat deze firma uberhaupt van ons geen goederen geleverd zou kunnen krijgen.
Mocht u in de toekomst aanspraak willen maken op garantie en de serienummers van uw luidsprekers komen niet overeen met de geleverde speakers van dat type in nederland vervalt hierbij de garantie en zullen de kosten voor uw rekening kunnen komen.
Als u besluit om de DM602S3 aan te schaffen dan kan ik u eigenlijk alleen maar aanraden om u aan de lijst te houden welke u is toegezonden, dan heeft u dit probleem niet.
Maar nu ze dit zeggen zit ik dus ook te twijfelen of in Duitsland kopen wel zo slim is, maar op de website staat dit dus weer om de verwarring kompleet te maken:
If you require spare parts for or repair to any B&W product, including warranty work, you should in the first instance contact the dealer from whom you bought it.
If this is not possible, for example if you no longer live close to the dealer, or the dealer no longer sells B&W, or the dealer has ceased business, contact the B&W distributor for your country for assistance. Contact details for all our distributors and many dealers are listed on this web site.
Some distributors do not import all B&W products and, if you have moved to a different country, your new country distributor may not offer support for your particular model. You may even have moved to a country not served by a B&W distributor.
Dus ik weet het nu allemaal niet meer
Is er niet iemand die ervaring heeft met de b&w speakers die uit Duitsland zijn gekomen en die kapot zijn gegaan??
mvg
Martijn