Toon posts:

Asus geforce ti4400 en crashende games??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie navond

Ik heb een tijdje met de search button lopen spelen maar ben eigelijk mijn probleem niet tegen gekomen dus maak ik er maar een posting van.

Mijn systeem:
- mobo asus a7v266
- Processor amd athlon 1.4
- Geheugen 512mb
- Asus geforce ti4400 (driver 4.3.4.5)
- o/s winxp sp1

Mijn probleem:
Men pc liep opzich goed, maar na een 1.5 jaar gedraait te hebben en veel rotzooi erop werdt het tijd voor een grote schoon maak. Oftewel format c:. Windows er op nieuw op, games opnieuw geinstaleerd en meteen alle drivers geupdate. Ik gebruik voor het spelen van games het programma alcohol120%. Dit programma maakt een x aantal virtual drives aan, wat makkelijk is als je niet altijd van cd wil wisselen. Ik heb ongeveer een weekje kunnen spelen en toen begonnen de problemen.

Na een paar minuten knal ik uit games, maakt niet uit welke game, Battle field, mohaa etc. Ook gebeurt het regelmatig dat ik ineens men resolutie kwijt ben. Het lijkt net of je op software mode zit ineens (dit is niet alleen in games, maar ook dus gewoon in windows zelf). Als ik in men event viewer kijk verschijnt er steeds de volgende melding

The description for Event ID ( 0 ) in Source ( ) cannot be found. The local computer may not have the necessary registry information or message DLL files to display messages from a remote computer. You may be able to use the /AUXSOURCE= flag to retrieve this description; see Help and Support for details. The following information is part of the event: 7.

Mijn vraag: hoe komt dit??

iemand een idee, want ik wordt er een beetje moe van.
just let me know

alvast bedankt voor de replies
(tenminste als die komen)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 00:49 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

en als je een spel gewoon installeerd, kan je dan wel gewoon spelen :?
heb je ten opzichte van je vorige instal wat drivers veranderd zoals nieuwe detonater :?

als het wel gewoon werkt met de cd-rom erin probeer dan ook eens : http://www.virtualcd-online.com/

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Hyperion drivers?
Nvidia Detonators?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝