20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
[ Voor 15% gewijzigd door gorgi_19 op 24-05-2003 22:29 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
blackd schreef op 24 mei 2003 @ 22:29:
GoT > Lieve Adjes > toch problemen met link "HENK"
Dat wordt dus scrollen... OK, die cat`s zijn niet zo lang, maar waarom is Henk uberhaupt naar de FP gaan wijzen?Verwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 22:29:
Linksonder
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
is maar 3 cm van Henk vandaan (op mijn monitor/res dan
[ Voor 44% gewijzigd door crisp op 24-05-2003 22:37 ]
Intentionally left blank
Tweeky is naar de FP gaan wijzen omdat er geen andere link van het forum is naar de FP
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
daar hoef ik niet te scrollen
home-key werkt trouwens ook prima hier
[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 24-05-2003 22:39 ]
Intentionally left blank
ik ga nu ik eraan denk meteen een bookmark naar de active topics in mijn quicklaunch bar zetten. Die zit wel handig.
[ Voor 31% gewijzigd door Canaria op 24-05-2003 22:42 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Kees schreef op 24 mei 2003 @ 22:36:
Ehm.. das al dik 1.5 jaar ofzo?
Tweeky is naar de FP gaan wijzen omdat er geen andere link van het forum is naar de FP
Kees, dat zeg je expres
Maar ik heb het altijd al iritand gevonden.
Je kunt ook van
1
| GoT > Lieve Adjes > toch problemen met link "HENK" |
1
| T.Net > GoT > Lieve Adjes > toch problemen met link "HENK" |
maken oid.....
Hmmjah, dat is weer een extra link erbij. Maar waarom vindt je het nu irritantdecramy schreef op 24 May 2003 @ 22:42:
[...]
offtopic:
Kees, dat zeg je expres
Maar ik heb het altijd al iritand gevonden.
Je kunt ook van
code:
1 GoT > Lieve Adjes > toch problemen met link "HENK"
code:
1 T.Net > GoT > Lieve Adjes > toch problemen met link "HENK"
maken oid.....
De GoT link werkt prima, en is altijd wel aanwezig
doh

yup, en ik vraag me af hoevaak die pagina's met de categorien nu echt gebruikt worden?Kees schreef op 24 mei 2003 @ 22:49:
[...]
Hmmjah, dat is weer een extra link erbij. Maar waarom vindt je het nu irritant
De GoT link werkt prima, en is altijd wel aanwezig
en daarnaast hoef je @ 1024x786 niet te scrollen bij die pagina's
Wel zou een optie toegevoegd kunnen worden in de dropdown list met de diverse fora naar de index, want die mis ik wel
offtopic:
doh
Nu zelfs m`n Topictitel
maar de First Post heeft NOG Henk
Ja, eigenlijk doel ik er gewoon op dat HENK weer naar de index wijst...
Kees: als je iets doet, doe het dan goed.
http://gathering.tweakers.../images/layout/tweaky.gif
Tweaky is niet Tweeky. Maar eigenlijk moet daar gewoon HENK staan...
[ Voor 37% gewijzigd door decramy op 24-05-2003 23:06 ]
gebruik eens de search en kom erachter waarom dat niet meer zo isdecramy schreef op 24 mei 2003 @ 23:03:
offtopic:
Nu zelfs m`n TopictitelARG!!
maar de First Post heeft NOG Henk
Ja, eigenlijk doel ik er gewoon op dat HENK weer naar de index wijst...
hey, psst! * Stoffel kijkt schichtig om zich heenhaas schreef op 24 May 2003 @ 22:39:
Ik vind het wel heel handig (van Henk). Kwam er pas achter. Er zitten echt genoeg links in een gemiddelde GoT pagina. Alleen jammer dat de link naar active topics niet ook onderin zit.
edit:
ik ga nu ik eraan denk meteen een bookmark naar de active topics in mijn quicklaunch bar zetten. Die zit wel handig.
druk eens op alt+a
1,5 jaar geleden klaagde ik er ook over, maar werd er minder gehoor aan gegeven, altijd blijven protesteren heeft ook zo weinig zinKees schreef op 24 May 2003 @ 22:36:

Ik vind 't ook super irritant, ik wil helemaal niet naar de frontpage. Ben pas veel later daar geregistreerd, dan bij GoT.
Nu gebruik ik meestal deze knop: GoT > Lieve Adjes > toch problemen met link "Tweaky". Wennen blijft het wel, heb nog regelmatig dat ik naar Tweakers.net ga terwijl ik naar /home van GoT wil. Als dit topic nou erg aan slaat en het blijkt dat veel mensen er last van hebben, kan het dan geen instelling worden ofzo? Dat we in prefs kunnen aangeven of 'ie naar GoT of naar T.net moet gaan? En dan meteen of we als alt-text Henk, Tweakeroid of Tweaky krijgen

Andere suggestie: Je maakt een kleine banner naast Parse/Trueserver, die voor abonnees te disabelen is
Dan moet je toch maar eens helemaal naar onderen gaan met je end-knopje en daar eens lezen van wie het copyright van GoT© isKees schreef op 24 mei 2003 @ 22:36:

Bovendien is deze ook nog eens te vinden op http://gathering.tweakers.net/forum/list_category/2, waarbij ik op mijn resolutie niet eens hoef te scrollen... op diezelfde pagina, vind ik geen link naar gathering.tweakers.net, nu jullie weer

Ook kan ik me nog steeds mateloos irriteren aan dat onderste frame van Henk, die heeft als alt-text 'top3', naar de naam van het gifje; maar ja, misschien ben ik gewoon een zeikerd
Offtopic2: Heb (nog) niet gesearched ofzo, maar ik zie in mijn twee quotes van dezelfde post de eerste keer .. mei en de andere keer ..may staan, in Engels en Nederlands dus

[ Voor 36% gewijzigd door PromWarMachine op 25-05-2003 01:35 ]
Op een site hoor je naar goed gebruik vanuit elke pagina makkelijk naar de voorpagina te kunnen gaan, en dit was de mooiste oplossing.
Dat jij niet naar de FP wil, kunnen wij niet helpen, maar alle links zijn er. Misschien niet op de plek waar jij ze hoopt te verwachten, maar ze zijn er wel.
En hoe jullie nou iedere keer bij die suffe naam "henk" komen snap ik niet.
Henk rulezKaj. schreef op 25 May 2003 @ 01:41:
Blijf jij nu maar in Duitsland

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Onder het lampje van Overige HardwarePromWarMachine schreef op 25 mei 2003 @ 01:26:
Bovendien is deze ook nog eens te vinden op http://gathering.tweakers.net/forum/list_category/2, waarbij ik op mijn resolutie niet eens hoef te scrollen... op diezelfde pagina, vind ik geen link naar gathering.tweakers.net, nu jullie weer
500e post
weet ik het? traditie denk ik (voor mijn tijdKaj. schreef op 25 May 2003 @ 01:41:
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
http://shop.tweakers.net/tweakgear
Welkom in de online merchandise-shop van Tweakers.net! Hieronder vind je ons assortiment van TweakGear en Henk-branded artikelen.
ik typ in mijn adres balk 'got' in en ik ben op GoT!
dat misschien een idee?
Of stel hem in als startpagina in IE en druk ALT+HOME.Snow_King schreef op 25 May 2003 @ 14:13:
ik heb in mijn favorieten een link genaamd 'got' staan en die verwijst naar dit forum.
dat misschien een idee?
[ Voor 5% gewijzigd door jelmervos op 25-05-2003 23:19 ]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
gek, ik kom dan bij de search uitSnow_King schreef op 25 May 2003 @ 14:13:
dat misschien een idee?
En als ik er wat achter tik zoekt-ie dat ook nog op ook
[ontopic]
Henk roels.
Tweaky klinkt zo......
nou ja,
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Maar het is natuurlijk wel een beetje lullig dat Henk verwijst naar de FP en dat er 1.5 cm eronder (op 1280x1024
[ Voor 14% gewijzigd door Steve op 26-05-2003 08:52 ]
Ik heb geen last van die link.. vergis me wel es maar och.. boeie
Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Conclusie, als we het veranderen krijgen we eenzelfde topic, als we het niet veranderen dan is het topic al geweest
Dit topic is gesloten.