Toon posts:

[NERO] .bin file burning error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik had een ftptje gekregen van een vriend van me met the matrix reloaded!, Dus ik denk yes! ik download cd1 en brand met nero de .cue file... vervolgens gaat ie branden ... nou is hij op 100% dus ik w8 nog even want dan krijg je een berichtje :
Nero has burnend succesfully at speed.

Nou die melding kreeg ik niet dus ik d8 huh... Vervolgens denk ik ff kijken wat ie zegt op deze computer (ik had inde tussen tijd niets afgesloten) vervolgens hangt mijn pc.... Dus ik moest restarten.. nou cdtje verpest jammer maar nu is mijn vraag lag het gewoon aan een bugje dat je wel eens krijgt of aan de .bin file?,,, iemand eerder problemen hier mee gehad? Want anders verknal ik zo weer een cdtje...

Thnx!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:04
Misschien dat je hem kan testen met Alcolhol 52% of Alcohol 120% ?? :?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik snap je reply niet ...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 14:05
ff mounten met Deamontools en kijken of ie dan wel werkt,
of met een ander proggie testen zoals genoemd.

Alcohol, of bv CDRWin of Fireburner.

zoiezo is mijn ervaring ook dat nero nog wel eens een bin/cue niet correct wil fikken.

Verwijderd

Ik brand ze altijd met fireburner, kun je ze lekker eerst ff testen en daarna met hetzelfde progje branden. Werkt perfect.

Verwijderd

Hey ik heb precies hetzelfde probleem! Het branden gaat goed maar zodra ik ze wil afspelen loopt ie vast....

Ga nu proberen met firburner

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 11:09 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26
Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 11:04:
Hey ik heb precies hetzelfde probleem! Het branden gaat goed maar zodra ik ze wil afspelen loopt ie vast....
Volgens mij lees jij niet echt. Bij jouw lukt het afspelen niet, maar bij hem gaat het BRANDEN al fout!

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

EDIT: Je hebt gelijk sorry

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 11:22 ]

Verwijderd

Maaruhhh, ik heb dus die cue gebrand met Nero EN Fireburner. Ze branden gewoon goed, geen problemen, kan ook zonder problemen op ded cd komen, maar zodra ik dat film bestand wil openen loopt ie vast of hij laadt hem wel, maar dan staat er in WMP Connecting.... en dat voor een paar minuten en dan geeft hij een onbekende fout :S

Hoe kan dat?

EDIT: Hij werkt, lag aan codec

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2003 11:30 ]

Pagina: 1