Mischien is dit een omslachtige manier aangezien ik hier geen breedband internet op dit moment kan krijgen. Ik had gedacht om een server te kopen/huren en neer te zetten ergens waar ze co-locatie aanbieden. Ik woon in het noorden dus ik dacht aan Groningen Internet Exchange aangezien Amsterdam te ver is. 15 gb/maand aan traffic heb ik genoeg aan... vervolgens kom ik 1 keer per 3 a 4 weken langs om de 'bracket HD' te verwisselen. Ik heb geen kaas gegeten van verschillende servermodellen maar er zijn wel servers waarbij je makkelijk 'bracket HD's' kan verwisselen? dan kan ik 'grotere' files downloaden dmv. 'wget <url>' aangezien het met isdn niet te doen is. Niks illegaal.
Maar is dit wel mogelijk wat ik wil? Ik weet niet of Groningen Internet Exchange de enige co-locatie is in het noorden maar laten ze daar klanten wel dagelijks toen en accepteren ze ook dat je om de maand een hd verwisselt?
Ik had ook gedacht aan diensten waarbij iemand anders de files download, branden en opsturen via de posten, het gaat maar om 2 cd's per maand... maar ik kan niks/niemand vinden...
Maar is dit wel mogelijk wat ik wil? Ik weet niet of Groningen Internet Exchange de enige co-locatie is in het noorden maar laten ze daar klanten wel dagelijks toen en accepteren ze ook dat je om de maand een hd verwisselt?
Ik had ook gedacht aan diensten waarbij iemand anders de files download, branden en opsturen via de posten, het gaat maar om 2 cd's per maand... maar ik kan niks/niemand vinden...