Toon posts:

messenger 6 programmeren

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan je beginnen hiervoor te programmeren
http://www.msnfanatic.be/...x.php?act=ST&f=39&t=5597&
Ik heb hier al gekeken maar ik weet ECHT niet hoe ik hieraan moet beginnen.

De bedoeling van het programma is da'k ik wil maken is da't ik om de minuut ofzo mijn picture verander en kiest uit bepaalde dir

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-08 11:47

Sponge

Serious Game Developer

Je picture? :)

Naaj, als ik deze handles zie moet je bezig met GDI API's, of SendMessage... maar dit lijkt me overkill voor wat je ook maar wilt doen :). Sowieso moet je de handles opnieuw uitzoeken (dmv. die naam) omdat ze constant anders zijn (als programma opnieuw opstart bijv)

Overigens zijn wat details meer welkom.. welke taal enzo? :)

Verwijderd

Topicstarter
blijkbaar gebruiken ze vb
in visual studio
of .net ofzo?

ja,tis voor mijn babes dir. random te laten verschijnen ;-)

besef goed da ik helemaal NIET weet hoe er aan te beginnen met zo'n api.
Moet je die klasse dan implementeren, object aanmaken,hoe zie je die events, draai jeje eigen client of je eigen dll op bestaande msn of...., etc... :s

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 19:41
Twee dingetjes:

• MSN 6 is nog in beta, wacht als devver eerst maar es af totdat MS de API voor MSN 6 geeft....

• Het beste nu is om met SendMessage/FindWindow te gaan werken, er kan nog een hoop veranderen, hou daar rekening mee!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Je post voldoet echt totaal niet aan de punten van Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 14-04*. Je vernoemt geen taal, geeft totaal geen info van wat al geprobeerd, wat niet lukte ed.
Verder komt het nu totaal over als een scriptrequest hier (en da's net zo als vloeken in de kerk hier ;) :+ )
Gelieve volgende keer als u een topic opent in P&W hier op te letten.

Trouwens, MSN6 is een illegaal geleakte beta. Daar zijn we ook niet zo happig mee hier @ GoT

Dit topic is gesloten.