Adsl is sinds vrijdag geactiveerd hier thuis. Maar ik kreeg geen toegang tot het internet. op de site van hccnet.nl zijn alle stappen al voltooid dus hoort hij in principe te werken, maar helaas. Ik kan de router wel instellen enzow, dit heb ik ook gedaan volgens de setup. Ik heb het ook al zonder splitter geprobeerd maar dit werkte helaas ook niet. Ik kan helaas nu de helpdesk niet bellen, dus jullie zijn mijn laatste hoop..
Krijg je al wel linesync ?
Als je dit niet hebt dan kan je namelijk sowieso geen verbinding opzetten.
Als je dit wel heb, dan lijkt het mij toch een probleem bij hccnet zelf. Check dus even of je je passwordt correct heb ingetypt, of de dns servers goed staan in gesteld... etc.
Als je dit niet hebt dan kan je namelijk sowieso geen verbinding opzetten.
Als je dit wel heb, dan lijkt het mij toch een probleem bij hccnet zelf. Check dus even of je je passwordt correct heb ingetypt, of de dns servers goed staan in gesteld... etc.
edit:
Dit was [Airwolf] onder het verkeerde account.
Dit was [Airwolf] onder het verkeerde account.
[ Voor 12% gewijzigd door Bigs op 24-05-2003 22:09 ]
Ik heb het zelfde probleem, en overige Nieuwe HCCnet Adsl gebruikers in mijn dorp hebben ook onderstaand probleem.
Het ligt waarschijnlijk niet aan je router, als je in je router kijkt bij BASIC dan CONNECT en je ziet bij (LINK: connected) en bij (STATE: up) is het wel in orde.
HCCnet is blijkbaar trager met het verwerken van gegevens waardoor de HCCnet gebruikers wel hun IP login gegevens hebben maar in een loop op de HCCnet server terecht komen, dit kun je als HCCnet gebruiker simpel testen door via een inbelverbinding je eigen IP te pingen en zie daar je krijgt een heel ander adres terug, doe je een route trace naar je IP kom je in een loop terecht op de server van HCCnet de loop IP's zijn beiden op naam van HCCnet geregistreerd.
Het is alleen jammer dat wanneer je de helpdesk van HCCnet belt die overigens wel snel reageerd (lof) er word gedaan of het probleem bij de gebruiker of bij KPN ligt zeker niet bij HCCnet
, tot dat ik zaterdag ochtend na 34 telefoontjes iemand aan de lijn kreeg die kaas van de materie had gegeten
en na enkele testjes toegaf dat het probleem op hun server zat (lof) maar dit vanwege het toegangsniveau niet kon aanpassen en de server beheerder die maandag weer aanwezig is dit wel kan oplossen, dus nieuwe Adsl HCCnet gebruikers maandag 26 mei komt het goed of de server beheerder moet zich ziek melden dan kan het nog even duren
Het ligt waarschijnlijk niet aan je router, als je in je router kijkt bij BASIC dan CONNECT en je ziet bij (LINK: connected) en bij (STATE: up) is het wel in orde.
HCCnet is blijkbaar trager met het verwerken van gegevens waardoor de HCCnet gebruikers wel hun IP login gegevens hebben maar in een loop op de HCCnet server terecht komen, dit kun je als HCCnet gebruiker simpel testen door via een inbelverbinding je eigen IP te pingen en zie daar je krijgt een heel ander adres terug, doe je een route trace naar je IP kom je in een loop terecht op de server van HCCnet de loop IP's zijn beiden op naam van HCCnet geregistreerd.
Het is alleen jammer dat wanneer je de helpdesk van HCCnet belt die overigens wel snel reageerd (lof) er word gedaan of het probleem bij de gebruiker of bij KPN ligt zeker niet bij HCCnet