Ragnarok Beta 2 Deel 13

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.390 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
ik heb proberen te betalen met een CC maar nu krijg ik een error: 45 Arreagare Card.. wat betekent dat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaah mro site is nog steeds down =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 00:13:
aaaah mro site is nog steeds down =[
ben ik blij dat ik al een account heb ;)
en als er een GoT guild moet komen heb ik ook wel een emp :)

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

iRO over 30 minz voor een uurtje down voor update naar p2p :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:48

^^0nMe

Got Babana's?

YakuzA schreef op 02 June 2003 @ 00:25:
iRO over 30 minz voor een uurtje down voor update naar p2p :)
Yup, 7 min voor tijd neergemobbed door 3 mysts, goed getimed :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

En dat was het dan.. geen gratis iRO meer ^.^

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verwachtte DB show bleef uit, wel leuk vuurwerk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

woei op naar minder looters en prutser :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 09:51
woei :)

heb weer een mooie testserv gevonden :9~ (eentje die NIET crashed!!!)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/b.t.hooft/screenKernRO003.jpg

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

Hello, this is the iRO GM Team.

We deeply apologize for the inconvenience, but because of the irregular activities occuring on both the Loki and Chaos servers, we must reset the economies.
This will not be a full item and zeny wipe.
We will roll back all character items and zeny to what they were prior to the pay service announcement (May 29, 2003 08:15AM PST).
Also, we will reset the zeny of all characters to 10,000 zeny per base level.
However, if you have less than 10,000 zeny per base level, you will not receive extra zeny to match this amount.
Please understand we needed to manage iRO community and keep the in game economy balanced and fair.
Sorry for such inconvenience and thank you for your cooperation.

iRO GM Team
Gravity Interactive LLC.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

:P. nu heb ik alleen me sohee card niet meer :'(

maarja ook wel zo eerlijk eigenlijk :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
ADMK schreef op 01 June 2003 @ 22:19:
ik heb proberen te betalen met een CC maar nu krijg ik een error: 45 Arreagare Card.. wat betekent dat eigenlijk?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 07:50

xychix

FreeBSD Rules !

mRO is nog steeds gratis neem ik aan ?
en 3clipZ waar is een test server goed voor ?? je player is toch serverside ?? dus ?

Ow en wat voor type char word mij aangeraden ? in de text based MUD's start ik meestal met een wizzard.. maar als deze te moeilijk blijken ga ik maar voor een bruut hak beesie...

maar magic blijft toch het leukst

maar natuurlijk vind ik ook de financiele toekomst wel belangrijk... dus sja? wat word mij geadviseerd ?

[ Voor 57% gewijzigd door xychix op 02-06-2003 07:29 ]

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:13
Om te beginnen is swordman eigenlijk het makkelijkst, maar mage kan ook prima. Je kan het bij mRO zelfs nog helemaal verneuken en later je skills/stats resetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:15

Flapmo

and back is gigi!

Als mRO up gaat natuurlijk...

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

SCIxX schreef op 02 June 2003 @ 07:31:
Om te beginnen is swordman eigenlijk het makkelijkst, maar mage kan ook prima. Je kan het bij mRO zelfs nog helemaal verneuken en later je skills/stats resetten. :)
Ok thanks, dan ga ik toch voor de mage... resetten ?? dan ben je je eq en geld niet kwijt ????? cool/weird
Flapmo schreef op 02 juni 2003 @ 07:36:
Als mRO up gaat natuurlijk...
was wel de bedoeling. deze is toch nog gratis ?

Bestaat mRO nog wel ?? is nu down, was vorige week ook al weg .... ?

[ Voor 7% gewijzigd door xychix op 02-06-2003 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
xychix schreef op 02 June 2003 @ 07:41:
[...]

Ok thanks, dan ga ik toch voor de mage... resetten ?? dan ben je je eq en geld niet kwijt ????? cool/weird

[...]

was wel de bedoeling. deze is toch nog gratis ?

Bestaat mRO nog wel ?? is nu down, was vorige week ook al weg .... ?
Kost 75k om skills/stats te resetten of 125k voor allebei en mro bestaat nog alleen die gozer van wie de server is, is aan het verhuizen. De server zou vandaag weer up gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:46

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

op mRO is al een GoT guild maar als er veel mensen spelen moet er misschien wel een 2e komen ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwai_gon_jinn
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

NOxie schreef op 02 June 2003 @ 08:09:
[...]

Kost 75k om skills/stats te resetten of 125k voor allebei en mro bestaat nog alleen die gozer van wie de server is, is aan het verhuizen. De server zou vandaag weer up gaan :)
75k zeny voor skills 75k voor stats.. en beiden in 1 keer 110k zeny voorbeiden :7
Koetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 08:17:
op mRO is al een GoT guild maar als er veel mensen spelen moet er misschien wel een 2e komen ofzo :+
Hmmz.. 'k heb die GoT guild nergens zien ronddwalen.. zag alleen DPC telkens..

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Nu ben ik een half mil kwijt :r
En een stuk of 20 cards.... just great :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Jah, DPC is de GoT guild daar 8)7. Met als klein verschil dat er volgens mij vooral GoT mensen inzitten maar ook gewoon een paar niet GoTters :P

[ Voor 91% gewijzigd door Koetjeboe op 02-06-2003 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 07:16
mRO is bij mij nog steeds niet online!?

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

mRO admin woont in Brazilie ofzo. En er is geen echte vaste datum gesteld, er werd 2-3 dagen downtime gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

> Successfully joined #ragnarokonline on Monday at 9:21am
> Topic is 'Servers are up | characters rolled back a few days, due to exploiting from non-paying characters'

hmm :) wel slim van hun...
kvraag me af of fatality al mijn spulletjes ook kwijt is die ik heb gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koetjeboe schreef op 02 juni 2003 @ 09:15:
mRO admin woont in Brazilie ofzo. En er is geen echte vaste datum gesteld, er werd 2-3 dagen downtime gezegd.
Hij gaat wel weer up, en anders morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwai_gon_jinn
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

xtreme_lunatic schreef op 02 June 2003 @ 09:12:
mRO is bij mij nog steeds niet online!?
tsja.. niet alleen de tijdzone is een drempel, maar natuurlijk ook de ip nummer waar je naar moet connecten of de site mee bezoekt..
tiss niets voor niets een server verhuizing. Zal hoogst waarschijnlijk ook een nieuw ip nummer komen. Dus moeten eerst maar afwachten wanneer de site weer online komt met de nieuwe ip voor de xml

vrijdag ging het rond 0:00 offline.. dus zal het vandaag waarschijnelijk pas rond dit tijdstip online wezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm aan het eind van de middag dan maar ff proberen

btw...heeft er iemand ervaring met quest skills? zoals voor swordie

Afbeeldingslocatie: http://webs.ono.com/usr048/rojournal/database/jodskills/img/image136.gif MOVING HP RECOVERY

QUEST
Requisitos: Job Level 35

Items: 500 Empty Bottle Afbeeldingslocatie: http://webs.ono.com/usr048/rojournal/database/jodskills/img/image139.gif + 1 Padded Armor Afbeeldingslocatie: http://webs.ono.com/usr048/rojournal/database/jodskills/img/image141.gif + 1 Rocker Doll Afbeeldingslocatie: http://webs.ono.com/usr048/rojournal/database/jodskills/img/image140.gif

of voor mage

Afbeeldingslocatie: http://webs.ono.com/usr048/rojournal/database/jodskills/img/image107.gif MAGIC COAT

QUEST
Requisitos: Job Level 35.

Items: 3 Glass Bead Afbeeldingslocatie: http://webs.ono.com/usr048/rojournal/database/jodskills/img/image110.gif + 1 Diamond Afbeeldingslocatie: http://webs.ono.com/usr048/rojournal/database/jodskills/img/image109.gif + 5 Solid Shell Afbeeldingslocatie: http://webs.ono.com/usr048/rojournal/database/jodskills/img/image108.gif + 1 Very Hard Shell X

al heb ik geen flauw idee wat een very hard shell X is :?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 09:23:
> Topic is 'Servers are up | characters rolled back a few days, due to exploiting from non-paying characters'

ben alles kwijt :'(
alles wat ik had gekregen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn jammer :(
krijg k nog wel mn tank dan? hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Kwai_gon_jinn schreef op 02 juni 2003 @ 08:37:
[...]

75k zeny voor skills 75k voor stats.. en beiden in 1 keer 110k zeny voorbeiden :7
Maar hou je je EXP dan wel, of moet je dan helemaal overnieuw beginnen. Zou namelijk wel cool zijn als ik mijn VIT Knight makkelijk kan lvlen en later alles kan resetten om over te stappen op AGI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op 02 juni 2003 @ 09:45:
[...]

Maar hou je je EXP dan wel, of moet je dan helemaal overnieuw beginnen. Zou namelijk wel cool zijn als ik mijn VIT Knight makkelijk kan lvlen en later alles kan resetten om over te stappen op AGI.
Dat kan dus, wat nog cooler is om als mage het eerst wat makkelijker te maken te levelen, en dan later alles (dus ook de stat punten die je in het begin in 2 andere stats moest doen) in int te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Je 'beginstats' hou je volgens mij wel :+ Als mage is het juist makkelijk als je alles in int doet hoor :+ En ik denk dat je genoeg geld over hebt voor zo'n reset rond lvl40-50, hangt ook erg van je class af. Zoals vaker gezegd, geld is op mRO minder overvloedig aanwezig ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Koetjeboe op 02-06-2003 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Koetjeboe schreef op 02 juni 2003 @ 09:51:
Je 'beginstats' hou je volgens mij wel :+ Als mage is het juist makkelijk als je alles in int doet hoor :+ En ik denk dat je genoeg geld over hebt voor zo'n reset rond lvl40-50, hangt ook erg van je class af. Zoals vaker gezegd, geld is op mRO minder overvloedig aanwezig ;)
santa porings droppen regelmatig ice creams (1k per stuk bij NPC), halfuurtje in poring land raggen levert al snel 25.000 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Dat had ik gehoord ja :P Zelf nooit geprobeerd maar als dat zo is dan is het geld probleem wat minder :+ Mijn plek, voor lvl 20-30 ofzo is creamy's, die droppen erg vaak silk robe's en das dan weer 4k (ongeveer 6-8 silk robes per 'run').

En de meeste rares zijn goedkoop...nog blijft zo'n stat/skill reset een prijzig iets dus voor je het doet, GOED kijken hoe je je skills gaat verdelen. Heb als wiz (ok, ook de kutste class kwa skills) 2x zo'n reset gewoon niet goed uitgedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De admin van mRO is naar new york aan het verhuizen, laten we hopen dat ze eerst haar server op zet ..en dan pas haar huis in gaat richten ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Bovendien zijn santa porings ook nog ergens anders heel handig voor, ze droppen candy en candy canes. Weet niet meer welke van de twee het was, maar d'r was 1 bij die gaf 50 HP recover en is lichter dan reds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 09:23:

Ja, alles wat iedereen elkaar heeft gegeven is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Niet geheel onterecht, sommige spelers kregen wel erg veel items. Laat ze het zelf maar verdienen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Wel sneu, op ro.pak0.com lees je van die verhalen....
I didn't play P2P RO until very late tonite.. and when I logged on.. I cant believe my eyes... my vitata card.. my precious vitata card.. is now gone... unlike many of the elite players here, Im just a happy little newbie in the RO world.. my total assests + zeny without my precious vitata card would be um.. 50k? I dont have a merc, and Im still struggling to make extra zenies after buying all my pots and such... and me getting vitata card is like a total accident... I was simply there to lv... when I picked up my precious vitata card on Friday nite, I didn't even know the value of it until I went to the bartering forum at Ro.pak, and I was like "OMG!!!" I knew that for a newbie like me its virtually impossible to get a clip, and since I dont have a merc, I decided to keep my precious vitata card just so I can look at it and appriciate it everyday, everynite... and now its gone... oh well, I wont complain, I wont curse... I'll just think of it as a sweet dream, and now the dream is over :(
>:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
toch kut die rollback..

had wat DB's verkocht (ok, ok voor een veel te hoge prijs natuurlijk :P)
en daar een +6 Stilleto met 2 cards (+5 ATK en DEX+1)

Dus ik een nieuwe character gemaakt: en hier een thief van gemaakt en toen lekker ownen met die stilleto.

Die ben ik nu dus kwijt.. maw die hele character is zo goed als nutteloos totdat ik weer een goed wapen weet te bemachtigen :(

mag ik een rollback in tijd!?

Dan had ik mooi die DB's verkocht en het geld niet uitgegeven.. dan had ik nu het geld nog gehad en m'n items ook wer terug :(

Vind het ook jammer dat er alleem een stats reset NPC is.. ik wil eigenlijk m'n vern**kte skills resetten :(

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 10:00:
Dat had ik gehoord ja :P Zelf nooit geprobeerd maar als dat zo is dan is het geld probleem wat minder :+ Mijn plek, voor lvl 20-30 ofzo is creamy's, die droppen erg vaak silk robe's en das dan weer 4k (ongeveer 6-8 silk robes per 'run').

En de meeste rares zijn goedkoop...nog blijft zo'n stat/skill reset een prijzig iets dus voor je het doet, GOED kijken hoe je je skills gaat verdelen. Heb als wiz (ok, ook de kutste class kwa skills) 2x zo'n reset gewoon niet goed uitgedacht.
dat deed ik een paar weken geleden ook :p

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~fragz/ro/screenmRO005.jpg

maar pyra runs leveren meer op zo'n...100k per run

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Koetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 10:00:

een mage en een wizzard is toch gelijk ?

waarom is een wizz kut dan? ik lees net dat een mage wel makkelijk levelen is ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

die rollback heeft mijn verkochte spul teruggegeven maar ik heb het geld & exp wel nog :P

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwai_gon_jinn
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 10:23:
[...]

[image]

what is dat ding wat je op je F9 key hebt? als dat een flywing is.. wat doet hij dan onder je equipment tab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das een healing clip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 07:16
Heeft iemand een Xeno account voor op de server te komen, voor mij? Bvd ;)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 10:23:
[...]

[afbeelding]

Ben jij Finn? Die ben ik _erg_ vaak tegengekomen in Morroc en soms in Alberta :+ Had er eigenlijk geen idee meer van dat je NL was :+

[ Voor 8% gewijzigd door Koetjeboe op 02-06-2003 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

xychix schreef op 02 June 2003 @ 10:32:
[...]

een mage en een wizzard is toch gelijk ?

waarom is een wizz kut dan? ik lees net dat een mage wel makkelijk levelen is ??
Wiz en mage zijn niet kut, alleen de goeie skills kiezen is kut :P Als je het dus goed doet dan heb je ongeveer de beste class die er is...

[edit]
Oops, 2x onder elkaar gepost :X

[ Voor 6% gewijzigd door Koetjeboe op 02-06-2003 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 11:02:
[...]

Wiz en mage zijn niet kut, alleen de goeie skills kiezen is kut :P Als je het dus goed doet dan heb je ongeveer de beste class die er is...

[edit]
Oops, 2x onder elkaar gepost :X
das voor iedereen verschillend...
sommige kieze holy spells en andere die hele fire reeks
of andere weer met die frost diver...

ik vin zelf die soulstrike wel goed...
gaat lekker snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwai_gon_jinn schreef op 02 June 2003 @ 10:34:
[...]

what is dat ding wat je op je F9 key hebt? als dat een flywing is.. wat doet hij dan onder je equipment tab?
dat is een teleport / healing clip (op een of andere manier kan je 2 clips op een "F" toets plaatsen (bug?))

en ja ik ben Finn :p

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 11:05:
[...]

das voor iedereen verschillend...
sommige kieze holy spells en andere die hele fire reeks
of andere weer met die frost diver...

ik vin zelf die soulstrike wel goed...
gaat lekker snel :)
Wat is voor iedereen verschillend? Iedereen kiest andere skills ja...maar dat is het lastige dus van de skills kiezen, je kunt alle kanten op. Maar je kunt dus ook veel verknallen, als je bijvoorbeeld geen rekening houdt als mage met wat je als wizard wilt gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan ben je gewoon lomp :)
als je daar geen rekening me houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Nou...is maar net hoe je het bekijkt ;) Als je nog nooit wizard hebt gespeeld weet je natuurlijk niet wat goed en fout is, of dat een heel erg geil uitziende spell in de praktijk gewoon niet nuttig is. En misschien blijkt het bevriezen van tegenstanders achteraf toch niet jouw ding en hou je meer van firewall oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Koetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 11:14:
Nou...is maar net hoe je het bekijkt ;) Als je nog nooit wizard hebt gespeeld weet je natuurlijk niet wat goed en fout is, of dat een heel erg geil uitziende spell in de praktijk gewoon niet nuttig is. En misschien blijkt het bevriezen van tegenstanders achteraf toch niet jouw ding en hou je meer van firewall oid.
Ok dan een logische vervolg vraag...

waar vind ik een goede wizzard die deze beginnende mage kan gaan begeleiden in het maken van de juiste keuzes ?

ik hou van magic maar ben redelijk lui..
dus liefst langdurenden defensive spells (liever 1 sterke lange dan 3 stoere spells met hetzelfde effect)

en het zelfde voor aanvallende skills... harde stevige meppen ipv. heel veel kleine dingen.

maar die luiheid heb ik van MUD daar moet je je commando's typen.. dat hoeft nu vast niet meer ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jou was zou ik eens op het forum van www.pak0.com kijken..
daar staan allemaal handige guides/topics voor elke character class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Probleem is dus dat veel monsters later OF aggro zijn (ze vallen je automatisch aan) OF detecten dat je cast en je dus aanvallen zodra je cast. (en aangezien je een mage/wiz bent ben je zo doodgeslagen)

Oplossing: Ice wall of firewall. Met icewall creeer je of een muur omjezelf of om de vijand zodat je niet meer geraakt wordt. Vooral goed tegen baddass bosses, je freezed ze gewoon in en je killed ze op je gemak (af en toe opnieuw bevriezen). Dan heb je nog firewall, dit is een vuurmuur die dmg doet, zelf geen ervaring mee. Je keuze hangt imho dus vooral om deze 2 en daar zou ik de rest van de skills vooral op afstemmen...

[ Voor 5% gewijzigd door Koetjeboe op 02-06-2003 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-06-2006
Begin gewoon met firebolt level 4 of 5 en level 10 SP regen..

Ga hiermee lekker levelen op rockers / mandragoras en later hodes

hiermee level je lekker snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Koetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 11:28:
Probleem is dus dat veel monsters later OF aggro zijn (ze vallen je automatisch aan) OF detecten dat je cast en je dus aanvallen zodra je cast. (en aangezien je een mage/wiz bent ben je zo doodgeslagen)

Oplossing: Ice wall of firewall. Met icewall creeer je of een muur omjezelf of om de vijand zodat je niet meer geraakt wordt. Vooral goed tegen baddass bosses, je freezed ze gewoon in en je killed ze op je gemak (af en toe opnieuw bevriezen). Dan heb je nog firewall, dit is een vuurmuur die dmg doet, zelf geen ervaring mee. Je keuze hangt imho dus vooral om deze 2 en daar zou ik de rest van de skills vooral op afstemmen...
als ik dit zo hoor is ICE het makkelijkst, je hebt al een schild als je in de buurt van de Creep komt... en dan freez je hem... en hak je beetje bij beetje...

moet je wel genoeg "mana" (werkt hier toch ook zo denk ik) hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ik zou dus niet 'gewoon' beginnen. Beslis eerst of je naar job 40 of 50 gaat en schrijf dan je skills al op...kijk goed welke skills de wiz skills nodig hebben en hou er rekening mee. Ook is ervaring (of veel guides lezen ofzo ;)) ook handig. Want frost driver bijvoorbeeld is leuk maar veel effectiever als je gelijk ook thunder spells erbij doet. En fire wall is ook leuk maar kost zoveel punten in pre's dat je het moeilijk kunt combineren met frost driver of ice wall. Fact is dat je niet alles 100% kunt hebben en dus moet plannen ;)

Ff voorbeeld:
Sp regen lvl 10
napalm beat lvl 4 voor soul strike lvl 9
cold bolt lvl 5 voor frost driver lvl 10
(=38 job lvl's....als je nu nog fire wall wilt ben je 9 job lvls verder voor je ook maar aan fire wall kunt beginnen en streep je dat eigenlijk als mogelijkheid al weg. En je moet nog aan thunder spells beginnen om frost driver effectief te houden.... Keuzes keuzes....Ice wall dan maar? Ok, lvl 1 stone curse erbij....
Nu nog wiz dmg spells....je kunt nu water ball enzo maar dat zuigt eigenlijk best wel...ook kun je de earth kant op maar dat is weer niet helemaal 100% nuttig aangezien je vooral ice bent. JT dan maar? Hmm, moet er ook weer een punt in lightning bolt. SS en NB maar voor een groot deel schrappen dan? Kan...tuurlijk...maar is eigenlijk wel heel handig.)

Ff on de fly een build bedacht en zie je misschien wel goed hoe veel keuzes je moet maken....beste zou natuurlijk zijn om naar job lvl 50 te gaan maar als je dat hebt bereikt ben je waarschijnlijk zo gefrustreerd dat je je pc uit het raam hebt geknikkerd

[edit]
Ik zelf ben dus een wiz met basic fire skills (gewoon firebolt lvl5 enzo) en icewall. Als main wiz attack skills heb ik JT maar ik merk nu dat ik eigenlijk toch wel graag frost driver wat hoger had gewilt....ik kan er natuurlijk wel wiz punten in gaan stoppen maar dat wil ik eigenlijk niet :P Gevolg: ben een thief begonnen :X

[ Voor 18% gewijzigd door Koetjeboe op 02-06-2003 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Scharrel dan ff 75k bij elkaar en doe een reset :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Koetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 11:42:
Ik zou dus niet 'gewoon' beginnen. Beslis eerst of je naar job 40 of 50 gaat en schrijf dan je skills al op...kijk goed welke skills de wiz skills nodig hebben en hou er rekening mee. Ook is ervaring (of veel guides lezen ofzo ;)) ook handig. Want frost driver bijvoorbeeld is leuk maar veel effectiever als je gelijk ook thunder spells erbij doet. En fire wall is ook leuk maar kost zoveel punten in pre's dat je het moeilijk kunt combineren met frost driver of ice wall. Fact is dat je niet alles 100% kunt hebben en dus moet plannen ;)

Ff voorbeeld:
Sp regen lvl 10
(=38 job lvl's....als je nu nog fire wall wilt ben je 9 job lvls verder voor je ook maar aan fire wall kunt beginnen en streep je dat eigenlijk als mogelijkheid al weg. En je moet nog aan thunder spells beginnen om frost driver effectief te houden.... Keuzes keuzes....Ice wall dan maar? Ok, lvl 1 stone curse erbij....
Nu nog wiz dmg spells....je kunt nu water ball enzo maar dat zuigt eigenlijk best wel...ook kun je de earth kant op maar dat is weer niet helemaal 100% nuttig aangezien je vooral ice bent. JT dan maar? Hmm, moet er ook weer een punt in lightning bolt. SS en NB maar voor een groot deel schrappen dan? Kan...tuurlijk...maar is eigenlijk wel heel handig.)

Ff on de fly een build bedacht en zie je misschien wel goed hoe veel keuzes je moet maken....beste zou natuurlijk zijn om naar job lvl 50 te gaan maar als je dat hebt bereikt ben je waarschijnlijk zo gefrustreerd dat je je pc uit het raam hebt geknikkerd

[edit]
Ik zelf ben dus een wiz met basic fire skills (gewoon firebolt lvl5 enzo) en icewall. Als main wiz attack skills heb ik JT maar ik merk nu dat ik eigenlijk toch wel graag frost driver wat hoger had gewilt....ik kan er natuurlijk wel wiz punten in gaan stoppen maar dat wil ik eigenlijk niet :P Gevolg: ben een thief begonnen :X
firewall met frostdriver is zeker wel handig ^^. Je houdt hem eerst ff tegen met firewall en daarna freeze, heel veilige manier van killen :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

3CLipZ schreef op 02 June 2003 @ 03:22:
woei :)

heb weer een mooie testserv gevonden :9~ (eentje die NIET crashed!!!)

[afbeelding]
Waar zit die? En kan je nog aanmelden/wat te doen als je iro package nu hebt. Isser een patch voor die server??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer xRo ook eens, tot mRo weer up gaat ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Koetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 11:42:

Ff voorbeeld:
Sp regen lvl 10

[edit]
heb je bij een thief al deze keuzes niet dan ?? ik geloof dat ik maar een wiz begin onder xychix-t (testchar) en daar een paar weekies mee speel en dan echt los ga ??
kan je een player deleten zodat zijn naam weer vrij komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 13:01:
Ik probeer xRo ook eens, tot mRo weer up gaat ^^
Wat te doen om van iRo client naar xRO te gaan caspian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op 02 June 2003 @ 13:04:
[...]

Wat te doen om van iRo client naar xRO te gaan caspian?
Patch downloaden, clientinfo.xml + ragexe.exe + ragnarok.exe backuppen, nieuwe uit de patch erin zetten, en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Mijn popke dat ik wilde bouwen:

mage//wizard

Mage skills:
INT--> max
DEX -> dunno yet
AGI --> dunno yet.
rest zo laten ff denkik.

Skills:
Lightning bolt lvl 5 (of hoger als Thunderstorm slecht is?)
Napalm beat 4
Soul Strike 10
Increase SP 5
stone curse 1
Thunderstorm 5-10 <--is dat slim?
Frost diver 5-10
=40 skills

Wizard:
Jupiler thunder [dunno alleen cats time omlaag dus ff kijken]
Icewall [dunno, denk 5]
sense [dunno is het nuttig?]
Frost nova [dunno als frost diver max gaat bij mage dan hier niets anders wel]

Ok dan nu wat vraagjes:

Hoe goed is thunderstorm? Iemand ervaring? Hoog lvl thunderstorm ook echt goed in combo met frost nova//frost diver?

Welke is beter? Frost diver max of Frost nova? Ook gezien cast time erbij dan. Is het slimmer om fast cast 1 monster te pakken of slow cast veel? Je triggered dan wel alles.

Sense nuttig? Iemand die de skill gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 13:08:
[...]

Patch downloaden, clientinfo.xml + ragexe.exe + ragnarok.exe backuppen, nieuwe uit de patch erin zetten, en spelen.
Dem heb je link mijn google vind nix :P

//edit w8 stond in thread ff zoeken :L)

[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 02-06-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op 02 June 2003 @ 13:11:
[...]

Dem heb je link mijn google vind nix :P
http://www.mmorpg-net.com...read.php?s=&threadid=6886

Maar ik kom er net achter dat de registration closed is :X ik heb me dus in zitten schrijven voor het board. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Wacht nou toch gewoon ff die paar uurtjes tot mRO weer open gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ghostie schreef op 02 June 2003 @ 13:15:
The MMORPG Network Ragnarok Online registration has been temporarily closed till further notice. Please check back later.

zie het net ook. Net gepatched |:(

//edit
sjit man, waar speelt die 3cpliz op nu dan?

[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 02-06-2003 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostie schreef op 02 June 2003 @ 13:15:
de verslaving.... ondragelijk.... heb nodig.... waaaaaah....

*sterft*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
*zucht* addicts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwai_gon_jinn
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

Flapmo schreef op 02 June 2003 @ 13:09:

mage//wizard

Mage skills:
INT--> max
DEX -> dunno yet
AGI --> dunno yet.
rest zo laten ff denkik.

Skills:
Napalm beat 4
Soul Strike 10
Increase SP 5
stone curse 1
Frost diver 5-10
=40 skills

Wizard:
Icewall [dunno, denk 5]

Ok dan nu wat vraagjes:

Hoe goed is thunderstorm? Iemand ervaring? Hoog lvl thunderstorm ook echt goed in combo met frost nova//frost diver?

Welke is beter? Frost diver max of Frost nova? Ook gezien cast time erbij dan. Is het slimmer om fast cast 1 monster te pakken of slow cast veel? Je triggered dan wel alles.

Aller eerst.. Bolts nooit max of iig niet verder dan 5 gaan tenzij je een bolt mage/wiz wilt wezen ( i.v.m. casting tijd )
Thunderstorm is crap.. gewoon 1 punt in verspillen voor Jupitel
frostdrive maxen als je monsters wilt bevriezen.
jupitel maxen indien je met windspells aant het prutsen bent (indien je jupitel gebruikt.. heb je geen lighting bolt erna meer nodig)
icewall is sneller iemand te locken als je een lage frostdriver hebt (meer skills in frostdriver, hogere kans op bevriezen)
frostnova is crap

dan de stats
int idd maxen
dex en agi is aan jou
dex -> meer minimale damage
agi -> ontwijken van aanvallen (dogden zonder dat je cast tijd wordt verstoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Voor de assasins hier:
Wat voor een type ben je (katar/dagger/dagger-sword, whatever) en hoe bevalt het? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( 4 tot 6 werkdagen tot ik kan spellen

In de tussentijd ff met me eigen server klooien :P best rappig om met een lvl 99 hele moeilijke monsters te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 09:51
katar... MEESTERLIJK :D
wel een crit assa zijn natuurlijk ;)

http://www.ro-world.com/i...x.php?act=ST&f=7&t=35277&

[ Voor 33% gewijzigd door Eeruku op 02-06-2003 14:17 ]

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Ja zie dan eerst de equipment maar es bij elkaar te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostie schreef op 02 juni 2003 @ 14:34:
inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 14:14:
:'( 4 tot 6 werkdagen tot ik kan spellen

In de tussentijd ff met me eigen server klooien :P best rappig om met een lvl 99 hele moeilijke monsters te killen.
waar kan ik mijn eigen server vandaan halen ??? wil wil dat ook :P
Flapmo schreef op 02 June 2003 @ 13:09:

mage//wizard

Mage skills:
INT--> max
DEX -> dunno yet
AGI --> dunno yet.
rest zo laten ff denkik.

Skills:
Napalm beat 4
Soul Strike 10
Increase SP 5
stone curse 1
Frost diver 5-10
=40 skills

Wizard:
Icewall [dunno, denk 5]

Ok dan nu wat vraagjes:

hoe word je naam in mRO ?? denk dat ik jou maar als voorbeeld ga nemen :P is dat toegestaan ?

[ Voor 64% gewijzigd door xychix op 02-06-2003 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xychix schreef op 02 June 2003 @ 14:39:
[...]

mja, is wel interesant ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Kwai_gon_jinn schreef op 02 June 2003 @ 13:38:
[...]

Aller eerst.. Bolts nooit max of iig niet verder dan 5 gaan tenzij je een bolt mage/wiz wilt wezen ( i.v.m. casting tijd )
Thunderstorm is crap.. gewoon 1 punt in verspillen voor Jupitel
frostdrive maxen als je monsters wilt bevriezen.
jupitel maxen indien je met windspells aant het prutsen bent (indien je jupitel gebruikt.. heb je geen lighting bolt erna meer nodig)
icewall is sneller iemand te locken als je een lage frostdriver hebt (meer skills in frostdriver, hogere kans op bevriezen)
frostnova is crap

dan de stats
int idd maxen
dex en agi is aan jou
dex -> meer minimale damage
agi -> ontwijken van aanvallen (dogden zonder dat je cast tijd wordt verstoord)
Thx precies wat ik wilde weten. Btw verkort dex ook niet de casttime? Hoorde ik ergens vaag. Anyway dan wordt eht:

dan wordt hij zo:
mage:
INT max
AGI daarna wat hoger, dan dex weer ff en dan weer agi.

skills:
lightning bolt 5
napalm 4
Soul strike 10
frost diver 5-10
ISP 5-10
Stone curse 1
Thunder storm 1

Wizard:
Jupiler thunder 5-10?
icewall 5
sense [tot hij goed lijkt]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Ghostie schreef op 02 June 2003 @ 14:34:
Weet niet of je die post wel heb gelezen? Dat gaat namelijk over een zoveel mogelijk equip onafhankelijke crit assa, dus met 75 luck ofzo :+ Lijkt me idd wel een woei plan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

dex geeft een snellere cast time

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW die skill quests zijn wel cool!!! zijn die al in iRO?
Merchant kan door zon quest ze cart veranderen.

Hier staat meer: http://webs.ono.com/usr048/rojournal/database/data.htm
onder jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

meme1000 hoe zet je eigen server op?

[ Voor 2% gewijzigd door Flapmo op 02-06-2003 14:43 . Reden: was 1000 ipv 100 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

xychix schreef op 02 June 2003 @ 14:39:
[...]

[...]

hoe word je naam in mRO ?? denk dat ik jou maar als voorbeeld ga nemen :P is dat toegestaan ?
Best or, name wordt gewoon flapmo als dat kan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Koetjeboe schreef op 02 juni 2003 @ 14:40:
[...]

Weet niet of je die post wel heb gelezen? Dat gaat namelijk over een zoveel mogelijk equip onafhankelijke crit assa, dus met 75 luck ofzo :+ Lijkt me idd wel een woei plan.....
Kon thread niet lezen.. site wilde niet openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

meme1000 laat nix meer van zich horen :(. Zeker aant RO-en :'(. IK WIL OOK :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mRO site is nog steeds down :'(
heeft die site niet een nieuwe url ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 14:54:
mRO site is nog steeds down :'(
heeft die site niet een nieuwe url ofzo?
nopez, lees maar iets boven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Flapmo schreef op 02 June 2003 @ 14:43:
meme1000 hoe zet je eigen server op?
NIET op GoT, heb ik al eens vaker uitgelegt.

En mensen maak er nou geen slow chat topic van :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

M@NIC schreef op 02 June 2003 @ 14:57:
[...]

NIET op GoT, heb ik al eens vaker uitgelegt.

En mensen maak er nou geen slow chat topic van :|
?? Is het verboden dan? Hm, was zker voordat ik het ging spelen. Ok. Zal het proberen buiten GoT om te doen zodra ik het echt niet meer red om te wachten. Btw ik denk dat ik ga betalen na me vakantie alsik wat vaker thuisben enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 14:41:
WOW die skill quests zijn wel cool!!! zijn die al in iRO?
Merchant kan door zon quest ze cart veranderen.

Hier staat meer: http://webs.ono.com/usr048/rojournal/database/data.htm
onder jobs
wow, ziet er idd erg leuk uit..

jammer dat er geen nieuwe hunter skills bij staan (hunters hebben nu maar een paar nuttige skills ..de helft doet het niet ..of ze zijn gewoon slecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostie|IA
Hunters zijn al sterk genoeg zonder nog meer sterke skills :)

En ik denk dat mRO een ander IP adres gaat krijgen dus moet je nog ff wachten tot je dns servertje is geupdate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Ghostie schreef op 02 June 2003 @ 15:07:
Hunters zijn al sterk genoeg zonder nog meer sterke skills :)

En ik denk dat mRO een ander IP adres gaat krijgen dus moet je nog ff wachten tot je dns servertje is geupdate :)
website is al dynamic.. maw jou DNS hoeft niet geupdate te worden, alleen die van sytes.net

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

OxiMoron schreef op 02 June 2003 @ 15:17:
[...]

website is al dynamic.. maw jou DNS hoeft niet geupdate te worden, alleen die van sytes.net
smartass B)

Maaruh, mRO wie spelen er nu allemaal, en isser nog plek in Dutch Power Cows guild? Zonee, gaat er GoT guild komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Er is zeker nog plek...kunnen denk ik ook wel weer wat mensen uit aangezien ik sommige nog nooit online heb gezien :P

Guild draait helemaal niet om DPC ofzo, tis gewoon een naam :P

[ Voor 22% gewijzigd door Koetjeboe op 02-06-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op 02 June 2003 @ 15:20:
[...]

smartass B)

Maaruh, mRO wie spelen er nu allemaal, en isser nog plek in Dutch Power Cows guild? Zonee, gaat er GoT guild komen?
Tje, gezien ik niet mee doe met DPC, en er nog een Emperium is, lijkt een GoT guild me wel leuk.

[edit]
Maar als er nog plaats is, maakt het verder ook niet zoveel uit.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ben beide dus maakt me geen snars uit or :). GoT of DPC ach. Als het maar goede gasten zijn he.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.