ik heb proberen te betalen met een CC maar nu krijg ik een error: 45 Arreagare Card.. wat betekent dat eigenlijk?
ben ik blij dat ik al een account hebVerwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 00:13:
aaaah mro site is nog steeds down =[
en als er een GoT guild moet komen heb ik ook wel een emp
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
iRO over 30 minz voor een uurtje down voor update naar p2p
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Yup, 7 min voor tijd neergemobbed door 3 mysts, goed getimed
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
En dat was het dan.. geen gratis iRO meer ^.^
)
woei op naar minder looters en prutser
woei 
heb weer een mooie testserv gevonden
(eentje die NIET crashed!!!)
heb weer een mooie testserv gevonden

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Hello, this is the iRO GM Team.
We deeply apologize for the inconvenience, but because of the irregular activities occuring on both the Loki and Chaos servers, we must reset the economies.
This will not be a full item and zeny wipe.
We will roll back all character items and zeny to what they were prior to the pay service announcement (May 29, 2003 08:15AM PST).
Also, we will reset the zeny of all characters to 10,000 zeny per base level.
However, if you have less than 10,000 zeny per base level, you will not receive extra zeny to match this amount.
Please understand we needed to manage iRO community and keep the in game economy balanced and fair.
Sorry for such inconvenience and thank you for your cooperation.
iRO GM Team
Gravity Interactive LLC.
)
maarja ook wel zo eerlijk eigenlijk
ADMK schreef op 01 June 2003 @ 22:19:
ik heb proberen te betalen met een CC maar nu krijg ik een error: 45 Arreagare Card.. wat betekent dat eigenlijk?

mRO is nog steeds gratis neem ik aan ?
en 3clipZ waar is een test server goed voor ?? je player is toch serverside ?? dus ?
Ow en wat voor type char word mij aangeraden ? in de text based MUD's start ik meestal met een wizzard.. maar als deze te moeilijk blijken ga ik maar voor een bruut hak beesie...
maar magic blijft toch het leukst
maar natuurlijk vind ik ook de financiele toekomst wel belangrijk... dus sja? wat word mij geadviseerd ?
en 3clipZ waar is een test server goed voor ?? je player is toch serverside ?? dus ?
Ow en wat voor type char word mij aangeraden ? in de text based MUD's start ik meestal met een wizzard.. maar als deze te moeilijk blijken ga ik maar voor een bruut hak beesie...
maar magic blijft toch het leukst
maar natuurlijk vind ik ook de financiele toekomst wel belangrijk... dus sja? wat word mij geadviseerd ?
[ Voor 57% gewijzigd door xychix op 02-06-2003 07:29 ]
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Om te beginnen is swordman eigenlijk het makkelijkst, maar mage kan ook prima. Je kan het bij mRO zelfs nog helemaal verneuken en later je skills/stats resetten.
Als mRO up gaat natuurlijk...
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ok thanks, dan ga ik toch voor de mage... resetten ?? dan ben je je eq en geld niet kwijt ????? cool/weirdSCIxX schreef op 02 June 2003 @ 07:31:
Om te beginnen is swordman eigenlijk het makkelijkst, maar mage kan ook prima. Je kan het bij mRO zelfs nog helemaal verneuken en later je skills/stats resetten.
was wel de bedoeling. deze is toch nog gratis ?Flapmo schreef op 02 juni 2003 @ 07:36:
Als mRO up gaat natuurlijk...
Bestaat mRO nog wel ?? is nu down, was vorige week ook al weg .... ?
[ Voor 7% gewijzigd door xychix op 02-06-2003 07:42 ]
Kost 75k om skills/stats te resetten of 125k voor allebei en mro bestaat nog alleen die gozer van wie de server is, is aan het verhuizen. De server zou vandaag weer up gaanxychix schreef op 02 June 2003 @ 07:41:
[...]
Ok thanks, dan ga ik toch voor de mage... resetten ?? dan ben je je eq en geld niet kwijt ????? cool/weird
[...]
was wel de bedoeling. deze is toch nog gratis ?
Bestaat mRO nog wel ?? is nu down, was vorige week ook al weg .... ?
op mRO is al een GoT guild maar als er veel mensen spelen moet er misschien wel een 2e komen ofzo
75k zeny voor skills 75k voor stats.. en beiden in 1 keer 110k zeny voorbeidenNOxie schreef op 02 June 2003 @ 08:09:
[...]
Kost 75k om skills/stats te resetten of 125k voor allebei en mro bestaat nog alleen die gozer van wie de server is, is aan het verhuizen. De server zou vandaag weer up gaan
Hmmz.. 'k heb die GoT guild nergens zien ronddwalen.. zag alleen DPC telkens..Koetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 08:17:
op mRO is al een GoT guild maar als er veel mensen spelen moet er misschien wel een 2e komen ofzo
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Nu ben ik een half mil kwijt

En een stuk of 20 cards.... just great
Jah, DPC is de GoT guild daar
. Met als klein verschil dat er volgens mij vooral GoT mensen inzitten maar ook gewoon een paar niet GoTters

[ Voor 91% gewijzigd door Koetjeboe op 02-06-2003 09:23 ]
mRO is bij mij nog steeds niet online!?
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
mRO admin woont in Brazilie ofzo. En er is geen echte vaste datum gesteld, er werd 2-3 dagen downtime gezegd.
Verwijderd
> Successfully joined #ragnarokonline on Monday at 9:21am
> Topic is 'Servers are up | characters rolled back a few days, due to exploiting from non-paying characters'
hmm
wel slim van hun...
kvraag me af of fatality al mijn spulletjes ook kwijt is die ik heb gegeven...
> Topic is 'Servers are up | characters rolled back a few days, due to exploiting from non-paying characters'
hmm
Verwijderd
Hij gaat wel weer up, en anders morgen.Koetjeboe schreef op 02 juni 2003 @ 09:15:
mRO admin woont in Brazilie ofzo. En er is geen echte vaste datum gesteld, er werd 2-3 dagen downtime gezegd.
tsja.. niet alleen de tijdzone is een drempel, maar natuurlijk ook de ip nummer waar je naar moet connecten of de site mee bezoekt..xtreme_lunatic schreef op 02 June 2003 @ 09:12:
mRO is bij mij nog steeds niet online!?
tiss niets voor niets een server verhuizing. Zal hoogst waarschijnlijk ook een nieuw ip nummer komen. Dus moeten eerst maar afwachten wanneer de site weer online komt met de nieuwe ip voor de xml
vrijdag ging het rond 0:00 offline.. dus zal het vandaag waarschijnelijk pas rond dit tijdstip online wezen..
Verwijderd
hmm aan het eind van de middag dan maar ff proberen
btw...heeft er iemand ervaring met quest skills? zoals voor swordie
MOVING HP RECOVERY
QUEST
Requisitos: Job Level 35
Items: 500 Empty Bottle
+ 1 Padded Armor
+ 1 Rocker Doll 
of voor mage
MAGIC COAT
QUEST
Requisitos: Job Level 35.
Items: 3 Glass Bead
+ 1 Diamond
+ 5 Solid Shell
+ 1 Very Hard Shell X
al heb ik geen flauw idee wat een very hard shell X is
...
btw...heeft er iemand ervaring met quest skills? zoals voor swordie

QUEST
Requisitos: Job Level 35
Items: 500 Empty Bottle

of voor mage

QUEST
Requisitos: Job Level 35.
Items: 3 Glass Bead

al heb ik geen flauw idee wat een very hard shell X is
Verwijderd
ben alles kwijtVerwijderd schreef op 02 June 2003 @ 09:23:
hmmwel slim van hun...
alles wat ik had gekregen
Maar hou je je EXP dan wel, of moet je dan helemaal overnieuw beginnen. Zou namelijk wel cool zijn als ik mijn VIT Knight makkelijk kan lvlen en later alles kan resetten om over te stappen op AGI.Kwai_gon_jinn schreef op 02 juni 2003 @ 08:37:
[...]
75k zeny voor skills 75k voor stats.. en beiden in 1 keer 110k zeny voorbeiden
Verwijderd
Dat kan dus, wat nog cooler is om als mage het eerst wat makkelijker te maken te levelen, en dan later alles (dus ook de stat punten die je in het begin in 2 andere stats moest doen) in int te doen.NG schreef op 02 juni 2003 @ 09:45:
[...]
Maar hou je je EXP dan wel, of moet je dan helemaal overnieuw beginnen. Zou namelijk wel cool zijn als ik mijn VIT Knight makkelijk kan lvlen en later alles kan resetten om over te stappen op AGI.
Je 'beginstats' hou je volgens mij wel
Als mage is het juist makkelijk als je alles in int doet hoor
En ik denk dat je genoeg geld over hebt voor zo'n reset rond lvl40-50, hangt ook erg van je class af. Zoals vaker gezegd, geld is op mRO minder overvloedig aanwezig
[ Voor 8% gewijzigd door Koetjeboe op 02-06-2003 09:59 ]
santa porings droppen regelmatig ice creams (1k per stuk bij NPC), halfuurtje in poring land raggen levert al snel 25.000 op.Koetjeboe schreef op 02 juni 2003 @ 09:51:
Je 'beginstats' hou je volgens mij welAls mage is het juist makkelijk als je alles in int doet hoor
En ik denk dat je genoeg geld over hebt voor zo'n reset rond lvl40-50, hangt ook erg van je class af. Zoals vaker gezegd, geld is op mRO minder overvloedig aanwezig
Dat had ik gehoord ja
Zelf nooit geprobeerd maar als dat zo is dan is het geld probleem wat minder
Mijn plek, voor lvl 20-30 ofzo is creamy's, die droppen erg vaak silk robe's en das dan weer 4k (ongeveer 6-8 silk robes per 'run').
En de meeste rares zijn goedkoop...nog blijft zo'n stat/skill reset een prijzig iets dus voor je het doet, GOED kijken hoe je je skills gaat verdelen. Heb als wiz (ok, ook de kutste class kwa skills) 2x zo'n reset gewoon niet goed uitgedacht.
En de meeste rares zijn goedkoop...nog blijft zo'n stat/skill reset een prijzig iets dus voor je het doet, GOED kijken hoe je je skills gaat verdelen. Heb als wiz (ok, ook de kutste class kwa skills) 2x zo'n reset gewoon niet goed uitgedacht.
Verwijderd
De admin van mRO is naar new york aan het verhuizen, laten we hopen dat ze eerst haar server op zet ..en dan pas haar huis in gaat richtenmRO admin woont in Brazilie ofzo. En er is geen echte vaste datum gesteld, er werd 2-3 dagen downtime gezegd.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 10:08 ]
Bovendien zijn santa porings ook nog ergens anders heel handig voor, ze droppen candy en candy canes. Weet niet meer welke van de twee het was, maar d'r was 1 bij die gaf 50 HP recover en is lichter dan reds..
Ja, alles wat iedereen elkaar heeft gegeven is weg.Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 09:23:
hmmwel slim van hun...
Wel sneu, op ro.pak0.com lees je van die verhalen....
I didn't play P2P RO until very late tonite.. and when I logged on.. I cant believe my eyes... my vitata card.. my precious vitata card.. is now gone... unlike many of the elite players here, Im just a happy little newbie in the RO world.. my total assests + zeny without my precious vitata card would be um.. 50k? I dont have a merc, and Im still struggling to make extra zenies after buying all my pots and such... and me getting vitata card is like a total accident... I was simply there to lv... when I picked up my precious vitata card on Friday nite, I didn't even know the value of it until I went to the bartering forum at Ro.pak, and I was like "OMG!!!" I knew that for a newbie like me its virtually impossible to get a clip, and since I dont have a merc, I decided to keep my precious vitata card just so I can look at it and appriciate it everyday, everynite... and now its gone... oh well, I wont complain, I wont curse... I'll just think of it as a sweet dream, and now the dream is over
toch kut die rollback..
had wat DB's verkocht (ok, ok voor een veel te hoge prijs natuurlijk
)
en daar een +6 Stilleto met 2 cards (+5 ATK en DEX+1)
Dus ik een nieuwe character gemaakt: en hier een thief van gemaakt en toen lekker ownen met die stilleto.
Die ben ik nu dus kwijt.. maw die hele character is zo goed als nutteloos totdat ik weer een goed wapen weet te bemachtigen
mag ik een rollback in tijd!?
Dan had ik mooi die DB's verkocht en het geld niet uitgegeven.. dan had ik nu het geld nog gehad en m'n items ook wer terug
Vind het ook jammer dat er alleem een stats reset NPC is.. ik wil eigenlijk m'n vern**kte skills resetten
had wat DB's verkocht (ok, ok voor een veel te hoge prijs natuurlijk
en daar een +6 Stilleto met 2 cards (+5 ATK en DEX+1)
Dus ik een nieuwe character gemaakt: en hier een thief van gemaakt en toen lekker ownen met die stilleto.
Die ben ik nu dus kwijt.. maw die hele character is zo goed als nutteloos totdat ik weer een goed wapen weet te bemachtigen
mag ik een rollback in tijd!?
Dan had ik mooi die DB's verkocht en het geld niet uitgegeven.. dan had ik nu het geld nog gehad en m'n items ook wer terug
Vind het ook jammer dat er alleem een stats reset NPC is.. ik wil eigenlijk m'n vern**kte skills resetten
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
dat deed ik een paar weken geleden ookKoetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 10:00:
Dat had ik gehoord jaZelf nooit geprobeerd maar als dat zo is dan is het geld probleem wat minder
Mijn plek, voor lvl 20-30 ofzo is creamy's, die droppen erg vaak silk robe's en das dan weer 4k (ongeveer 6-8 silk robes per 'run').

maar pyra runs leveren meer op zo'n...100k per run
een mage en een wizzard is toch gelijk ?Koetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 10:00:
Dat had ik gehoord jaZelf nooit geprobeerd maar als dat zo is dan is het geld probleem wat minder
waarom is een wizz kut dan? ik lees net dat een mage wel makkelijk levelen is ??
die rollback heeft mijn verkochte spul teruggegeven maar ik heb het geld & exp wel nog
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
what is dat ding wat je op je F9 key hebt? als dat een flywing is.. wat doet hij dan onder je equipment tab?Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 10:23:
[...]
dat deed ik een paar weken geleden ook
[image]
Heeft iemand een Xeno account voor op de server te komen, voor mij? Bvd
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Ben jij Finn? Die ben ik _erg_ vaak tegengekomen in Morroc en soms in AlbertaVerwijderd schreef op 02 June 2003 @ 10:23:
[...]
dat deed ik een paar weken geleden ook
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Koetjeboe op 02-06-2003 11:03 ]
Wiz en mage zijn niet kut, alleen de goeie skills kiezen is kutxychix schreef op 02 June 2003 @ 10:32:
[...]
een mage en een wizzard is toch gelijk ?
waarom is een wizz kut dan? ik lees net dat een mage wel makkelijk levelen is ??
[edit]
Oops, 2x onder elkaar gepost

[ Voor 6% gewijzigd door Koetjeboe op 02-06-2003 11:02 ]
Verwijderd
das voor iedereen verschillend...Koetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 11:02:
[...]
Wiz en mage zijn niet kut, alleen de goeie skills kiezen is kutAls je het dus goed doet dan heb je ongeveer de beste class die er is...
[edit]
Oops, 2x onder elkaar gepost
sommige kieze holy spells en andere die hele fire reeks
of andere weer met die frost diver...
ik vin zelf die soulstrike wel goed...
gaat lekker snel
Verwijderd
dat is een teleport / healing clip (op een of andere manier kan je 2 clips op een "F" toets plaatsen (bug?))Kwai_gon_jinn schreef op 02 June 2003 @ 10:34:
[...]
what is dat ding wat je op je F9 key hebt? als dat een flywing is.. wat doet hij dan onder je equipment tab?
en ja ik ben Finn
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 11:11 ]
Wat is voor iedereen verschillend? Iedereen kiest andere skills ja...maar dat is het lastige dus van de skills kiezen, je kunt alle kanten op. Maar je kunt dus ook veel verknallen, als je bijvoorbeeld geen rekening houdt als mage met wat je als wizard wilt gaan doen.Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 11:05:
[...]
das voor iedereen verschillend...
sommige kieze holy spells en andere die hele fire reeks
of andere weer met die frost diver...
ik vin zelf die soulstrike wel goed...
gaat lekker snel
Nou...is maar net hoe je het bekijkt
Als je nog nooit wizard hebt gespeeld weet je natuurlijk niet wat goed en fout is, of dat een heel erg geil uitziende spell in de praktijk gewoon niet nuttig is. En misschien blijkt het bevriezen van tegenstanders achteraf toch niet jouw ding en hou je meer van firewall oid.
Ok dan een logische vervolg vraag...Koetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 11:14:
Nou...is maar net hoe je het bekijktAls je nog nooit wizard hebt gespeeld weet je natuurlijk niet wat goed en fout is, of dat een heel erg geil uitziende spell in de praktijk gewoon niet nuttig is. En misschien blijkt het bevriezen van tegenstanders achteraf toch niet jouw ding en hou je meer van firewall oid.
waar vind ik een goede wizzard die deze beginnende mage kan gaan begeleiden in het maken van de juiste keuzes ?
ik hou van magic maar ben redelijk lui..
dus liefst langdurenden defensive spells (liever 1 sterke lange dan 3 stoere spells met hetzelfde effect)
en het zelfde voor aanvallende skills... harde stevige meppen ipv. heel veel kleine dingen.
maar die luiheid heb ik van MUD daar moet je je commando's typen.. dat hoeft nu vast niet meer ?????
Verwijderd
Als ik jou was zou ik eens op het forum van www.pak0.com kijken..
daar staan allemaal handige guides/topics voor elke character class.
daar staan allemaal handige guides/topics voor elke character class.
Probleem is dus dat veel monsters later OF aggro zijn (ze vallen je automatisch aan) OF detecten dat je cast en je dus aanvallen zodra je cast. (en aangezien je een mage/wiz bent ben je zo doodgeslagen)
Oplossing: Ice wall of firewall. Met icewall creeer je of een muur omjezelf of om de vijand zodat je niet meer geraakt wordt. Vooral goed tegen baddass bosses, je freezed ze gewoon in en je killed ze op je gemak (af en toe opnieuw bevriezen). Dan heb je nog firewall, dit is een vuurmuur die dmg doet, zelf geen ervaring mee. Je keuze hangt imho dus vooral om deze 2 en daar zou ik de rest van de skills vooral op afstemmen...
Oplossing: Ice wall of firewall. Met icewall creeer je of een muur omjezelf of om de vijand zodat je niet meer geraakt wordt. Vooral goed tegen baddass bosses, je freezed ze gewoon in en je killed ze op je gemak (af en toe opnieuw bevriezen). Dan heb je nog firewall, dit is een vuurmuur die dmg doet, zelf geen ervaring mee. Je keuze hangt imho dus vooral om deze 2 en daar zou ik de rest van de skills vooral op afstemmen...
[ Voor 5% gewijzigd door Koetjeboe op 02-06-2003 11:29 ]
Begin gewoon met firebolt level 4 of 5 en level 10 SP regen..
Ga hiermee lekker levelen op rockers / mandragoras en later hodes
hiermee level je lekker snel
Ga hiermee lekker levelen op rockers / mandragoras en later hodes
hiermee level je lekker snel
als ik dit zo hoor is ICE het makkelijkst, je hebt al een schild als je in de buurt van de Creep komt... en dan freez je hem... en hak je beetje bij beetje...Koetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 11:28:
Probleem is dus dat veel monsters later OF aggro zijn (ze vallen je automatisch aan) OF detecten dat je cast en je dus aanvallen zodra je cast. (en aangezien je een mage/wiz bent ben je zo doodgeslagen)
moet je wel genoeg "mana" (werkt hier toch ook zo denk ik) hebben ?
Ik zou dus niet 'gewoon' beginnen. Beslis eerst of je naar job 40 of 50 gaat en schrijf dan je skills al op...kijk goed welke skills de wiz skills nodig hebben en hou er rekening mee. Ook is ervaring (of veel guides lezen ofzo
) ook handig. Want frost driver bijvoorbeeld is leuk maar veel effectiever als je gelijk ook thunder spells erbij doet. En fire wall is ook leuk maar kost zoveel punten in pre's dat je het moeilijk kunt combineren met frost driver of ice wall. Fact is dat je niet alles 100% kunt hebben en dus moet plannen 
Ff voorbeeld:
Sp regen lvl 10
napalm beat lvl 4 voor soul strike lvl 9
cold bolt lvl 5 voor frost driver lvl 10
(=38 job lvl's....als je nu nog fire wall wilt ben je 9 job lvls verder voor je ook maar aan fire wall kunt beginnen en streep je dat eigenlijk als mogelijkheid al weg. En je moet nog aan thunder spells beginnen om frost driver effectief te houden.... Keuzes keuzes....Ice wall dan maar? Ok, lvl 1 stone curse erbij....
Nu nog wiz dmg spells....je kunt nu water ball enzo maar dat zuigt eigenlijk best wel...ook kun je de earth kant op maar dat is weer niet helemaal 100% nuttig aangezien je vooral ice bent. JT dan maar? Hmm, moet er ook weer een punt in lightning bolt. SS en NB maar voor een groot deel schrappen dan? Kan...tuurlijk...maar is eigenlijk wel heel handig.)
Ff on de fly een build bedacht en zie je misschien wel goed hoe veel keuzes je moet maken....beste zou natuurlijk zijn om naar job lvl 50 te gaan maar als je dat hebt bereikt ben je waarschijnlijk zo gefrustreerd dat je je pc uit het raam hebt geknikkerd
[edit]
Ik zelf ben dus een wiz met basic fire skills (gewoon firebolt lvl5 enzo) en icewall. Als main wiz attack skills heb ik JT maar ik merk nu dat ik eigenlijk toch wel graag frost driver wat hoger had gewilt....ik kan er natuurlijk wel wiz punten in gaan stoppen maar dat wil ik eigenlijk niet
Gevolg: ben een thief begonnen
Ff voorbeeld:
Sp regen lvl 10
(=38 job lvl's....als je nu nog fire wall wilt ben je 9 job lvls verder voor je ook maar aan fire wall kunt beginnen en streep je dat eigenlijk als mogelijkheid al weg. En je moet nog aan thunder spells beginnen om frost driver effectief te houden.... Keuzes keuzes....Ice wall dan maar? Ok, lvl 1 stone curse erbij....
Nu nog wiz dmg spells....je kunt nu water ball enzo maar dat zuigt eigenlijk best wel...ook kun je de earth kant op maar dat is weer niet helemaal 100% nuttig aangezien je vooral ice bent. JT dan maar? Hmm, moet er ook weer een punt in lightning bolt. SS en NB maar voor een groot deel schrappen dan? Kan...tuurlijk...maar is eigenlijk wel heel handig.)
Ff on de fly een build bedacht en zie je misschien wel goed hoe veel keuzes je moet maken....beste zou natuurlijk zijn om naar job lvl 50 te gaan maar als je dat hebt bereikt ben je waarschijnlijk zo gefrustreerd dat je je pc uit het raam hebt geknikkerd
[edit]
Ik zelf ben dus een wiz met basic fire skills (gewoon firebolt lvl5 enzo) en icewall. Als main wiz attack skills heb ik JT maar ik merk nu dat ik eigenlijk toch wel graag frost driver wat hoger had gewilt....ik kan er natuurlijk wel wiz punten in gaan stoppen maar dat wil ik eigenlijk niet

[ Voor 18% gewijzigd door Koetjeboe op 02-06-2003 11:46 ]
Scharrel dan ff 75k bij elkaar en doe een reset
firewall met frostdriver is zeker wel handig ^^. Je houdt hem eerst ff tegen met firewall en daarna freeze, heel veilige manier van killenKoetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 11:42:
Ik zou dus niet 'gewoon' beginnen. Beslis eerst of je naar job 40 of 50 gaat en schrijf dan je skills al op...kijk goed welke skills de wiz skills nodig hebben en hou er rekening mee. Ook is ervaring (of veel guides lezen ofzo) ook handig. Want frost driver bijvoorbeeld is leuk maar veel effectiever als je gelijk ook thunder spells erbij doet. En fire wall is ook leuk maar kost zoveel punten in pre's dat je het moeilijk kunt combineren met frost driver of ice wall. Fact is dat je niet alles 100% kunt hebben en dus moet plannen
Ff voorbeeld:
Sp regen lvl 10
[edit]
Ik zelf ben dus een wiz met basic fire skills (gewoon firebolt lvl5 enzo) en icewall. Als main wiz attack skills heb ik JT maar ik merk nu dat ik eigenlijk toch wel graag frost driver wat hoger had gewilt....ik kan er natuurlijk wel wiz punten in gaan stoppen maar dat wil ik eigenlijk nietGevolg: ben een thief begonnen
Waar zit die? En kan je nog aanmelden/wat te doen als je iro package nu hebt. Isser een patch voor die server??3CLipZ schreef op 02 June 2003 @ 03:22:
woei
heb weer een mooie testserv gevonden(eentje die NIET crashed!!!)
[afbeelding]
heb je bij een thief al deze keuzes niet dan ?? ik geloof dat ik maar een wiz begin onder xychix-t (testchar) en daar een paar weekies mee speel en dan echt los ga ??Koetjeboe schreef op 02 June 2003 @ 11:42:
Ik zou dus niet 'gewoon' beginnen. Beslis eerst of je naar job 40 of 50 gaat en schrijf dan je skills al op...kijk goed welke skills de wiz skills nodig hebben en hou er rekening mee. Ook is ervaring (of veel guides lezen ofzo) ook handig. Want frost driver bijvoorbeeld is leuk maar veel effectiever als je gelijk ook thunder spells erbij doet. En fire wall is ook leuk maar kost zoveel punten in pre's dat je het moeilijk kunt combineren met frost driver of ice wall. Fact is dat je niet alles 100% kunt hebben en dus moet plannen
Ff voorbeeld:
Sp regen lvl 10
[edit]
Ik zelf ben dus een wiz met basic fire skills (gewoon firebolt lvl5 enzo) en icewall. Als main wiz attack skills heb ik JT maar ik merk nu dat ik eigenlijk toch wel graag frost driver wat hoger had gewilt....ik kan er natuurlijk wel wiz punten in gaan stoppen maar dat wil ik eigenlijk nietGevolg: ben een thief begonnen
kan je een player deleten zodat zijn naam weer vrij komt ?
Wat te doen om van iRo client naar xRO te gaan caspian?Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 13:01:
Ik probeer xRo ook eens, tot mRo weer up gaat ^^
Verwijderd
Patch downloaden, clientinfo.xml + ragexe.exe + ragnarok.exe backuppen, nieuwe uit de patch erin zetten, en spelen.Flapmo schreef op 02 June 2003 @ 13:04:
[...]
Wat te doen om van iRo client naar xRO te gaan caspian?
Mijn popke dat ik wilde bouwen:
mage//wizard
Mage skills:
INT--> max
DEX -> dunno yet
AGI --> dunno yet.
rest zo laten ff denkik.
Skills:
Lightning bolt lvl 5 (of hoger als Thunderstorm slecht is?)
Napalm beat 4
Soul Strike 10
Increase SP 5
stone curse 1
Thunderstorm 5-10 <--is dat slim?
Frost diver 5-10
=40 skills
Wizard:
Jupiler thunder [dunno alleen cats time omlaag dus ff kijken]
Icewall [dunno, denk 5]
sense [dunno is het nuttig?]
Frost nova [dunno als frost diver max gaat bij mage dan hier niets anders wel]
Ok dan nu wat vraagjes:
Hoe goed is thunderstorm? Iemand ervaring? Hoog lvl thunderstorm ook echt goed in combo met frost nova//frost diver?
Welke is beter? Frost diver max of Frost nova? Ook gezien cast time erbij dan. Is het slimmer om fast cast 1 monster te pakken of slow cast veel? Je triggered dan wel alles.
Sense nuttig? Iemand die de skill gebruikt?
mage//wizard
Mage skills:
INT--> max
DEX -> dunno yet
AGI --> dunno yet.
rest zo laten ff denkik.
Skills:
Napalm beat 4
Soul Strike 10
Increase SP 5
stone curse 1
Frost diver 5-10
=40 skills
Wizard:
Icewall [dunno, denk 5]
Ok dan nu wat vraagjes:
Hoe goed is thunderstorm? Iemand ervaring? Hoog lvl thunderstorm ook echt goed in combo met frost nova//frost diver?
Welke is beter? Frost diver max of Frost nova? Ook gezien cast time erbij dan. Is het slimmer om fast cast 1 monster te pakken of slow cast veel? Je triggered dan wel alles.
Dem heb je link mijn google vind nixVerwijderd schreef op 02 June 2003 @ 13:08:
[...]
Patch downloaden, clientinfo.xml + ragexe.exe + ragnarok.exe backuppen, nieuwe uit de patch erin zetten, en spelen.
//edit w8 stond in thread ff zoeken :L)
[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 02-06-2003 13:12 ]
Verwijderd
http://www.mmorpg-net.com...read.php?s=&threadid=6886
Maar ik kom er net achter dat de registration closed is

Wacht nou toch gewoon ff die paar uurtjes tot mRO weer open gaat
The MMORPG Network Ragnarok Online registration has been temporarily closed till further notice. Please check back later.Ghostie schreef op 02 June 2003 @ 13:15:
zie het net ook. Net gepatched

//edit
sjit man, waar speelt die 3cpliz op nu dan?
[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 02-06-2003 13:18 ]
Verwijderd
de verslaving.... ondragelijk.... heb nodig.... waaaaaah....Ghostie schreef op 02 June 2003 @ 13:15:
*sterft*
Aller eerst.. Bolts nooit max of iig niet verder dan 5 gaan tenzij je een bolt mage/wiz wilt wezen ( i.v.m. casting tijd )Flapmo schreef op 02 June 2003 @ 13:09:
mage//wizard
Mage skills:
INT--> max
DEX -> dunno yet
AGI --> dunno yet.
rest zo laten ff denkik.
Skills:
Napalm beat 4
Soul Strike 10
Increase SP 5
stone curse 1
Frost diver 5-10
=40 skills
Wizard:
Icewall [dunno, denk 5]
Ok dan nu wat vraagjes:
Thunderstorm is crap.. gewoon 1 punt in verspillen voor Jupitel
frostdrive maxen als je monsters wilt bevriezen.
jupitel maxen indien je met windspells aant het prutsen bent (indien je jupitel gebruikt.. heb je geen lighting bolt erna meer nodig)
icewall is sneller iemand te locken als je een lage frostdriver hebt (meer skills in frostdriver, hogere kans op bevriezen)
frostnova is crap
dan de stats
int idd maxen
dex en agi is aan jou
dex -> meer minimale damage
agi -> ontwijken van aanvallen (dogden zonder dat je cast tijd wordt verstoord)
Voor de assasins hier:
Wat voor een type ben je (katar/dagger/dagger-sword, whatever) en hoe bevalt het?
Wat voor een type ben je (katar/dagger/dagger-sword, whatever) en hoe bevalt het?
Verwijderd
In de tussentijd ff met me eigen server klooien
katar... MEESTERLIJK 
wel een crit assa zijn natuurlijk
http://www.ro-world.com/i...x.php?act=ST&f=7&t=35277&
wel een crit assa zijn natuurlijk
http://www.ro-world.com/i...x.php?act=ST&f=7&t=35277&
[ Voor 33% gewijzigd door Eeruku op 02-06-2003 14:17 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Ja zie dan eerst de equipment maar es bij elkaar te krijgen
Verwijderd
inderdaadGhostie schreef op 02 juni 2003 @ 14:34:
waar kan ik mijn eigen server vandaan halen ??? wil wil dat ookVerwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 14:14:
4 tot 6 werkdagen tot ik kan spellen
In de tussentijd ff met me eigen server klooienbest rappig om met een lvl 99 hele moeilijke monsters te killen.
hoe word je naam in mRO ?? denk dat ik jou maar als voorbeeld ga nemenFlapmo schreef op 02 June 2003 @ 13:09:
mage//wizard
Mage skills:
INT--> max
DEX -> dunno yet
AGI --> dunno yet.
rest zo laten ff denkik.
Skills:
Napalm beat 4
Soul Strike 10
Increase SP 5
stone curse 1
Frost diver 5-10
=40 skills
Wizard:
Icewall [dunno, denk 5]
Ok dan nu wat vraagjes:
[ Voor 64% gewijzigd door xychix op 02-06-2003 14:43 ]
Verwijderd
mja, is wel interesant ^^xychix schreef op 02 June 2003 @ 14:39:
[...]
waar kan ik mijn eigen server vandaan halen ??? wil wil dat ook
Thx precies wat ik wilde weten. Btw verkort dex ook niet de casttime? Hoorde ik ergens vaag. Anyway dan wordt eht:Kwai_gon_jinn schreef op 02 June 2003 @ 13:38:
[...]
Aller eerst.. Bolts nooit max of iig niet verder dan 5 gaan tenzij je een bolt mage/wiz wilt wezen ( i.v.m. casting tijd )
Thunderstorm is crap.. gewoon 1 punt in verspillen voor Jupitel
frostdrive maxen als je monsters wilt bevriezen.
jupitel maxen indien je met windspells aant het prutsen bent (indien je jupitel gebruikt.. heb je geen lighting bolt erna meer nodig)
icewall is sneller iemand te locken als je een lage frostdriver hebt (meer skills in frostdriver, hogere kans op bevriezen)
frostnova is crap
dan de stats
int idd maxen
dex en agi is aan jou
dex -> meer minimale damage
agi -> ontwijken van aanvallen (dogden zonder dat je cast tijd wordt verstoord)
dan wordt hij zo:
mage:
INT max
AGI daarna wat hoger, dan dex weer ff en dan weer agi.
skills:
lightning bolt 5
napalm 4
Soul strike 10
frost diver 5-10
ISP 5-10
Stone curse 1
Thunder storm 1
Wizard:
Jupiler thunder 5-10?
icewall 5
sense [tot hij goed lijkt]
Weet niet of je die post wel heb gelezen? Dat gaat namelijk over een zoveel mogelijk equip onafhankelijke crit assa, dus met 75 luck ofzoGhostie schreef op 02 June 2003 @ 14:34:
dex geeft een snellere cast time
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
WOW die skill quests zijn wel cool!!! zijn die al in iRO?
Merchant kan door zon quest ze cart veranderen.
Hier staat meer: http://webs.ono.com/usr048/rojournal/database/data.htm
onder jobs
onder jobs
meme1000 hoe zet je eigen server op?
[ Voor 2% gewijzigd door Flapmo op 02-06-2003 14:43 . Reden: was 1000 ipv 100 ]
Best or, name wordt gewoon flapmo als dat kanxychix schreef op 02 June 2003 @ 14:39:
[...]
waar kan ik mijn eigen server vandaan halen ??? wil wil dat ook
[...]
hoe word je naam in mRO ?? denk dat ik jou maar als voorbeeld ga nemenis dat toegestaan ?
Kon thread niet lezen.. site wilde niet openenKoetjeboe schreef op 02 juni 2003 @ 14:40:
[...]
Weet niet of je die post wel heb gelezen? Dat gaat namelijk over een zoveel mogelijk equip onafhankelijke crit assa, dus met 75 luck ofzoLijkt me idd wel een woei plan.....
meme1000 laat nix meer van zich horen
. Zeker aant RO-en
. IK WIL OOK
nopez, lees maar iets bovenVerwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 14:54:
mRO site is nog steeds down
heeft die site niet een nieuwe url ofzo?
NIET op GoT, heb ik al eens vaker uitgelegt.Flapmo schreef op 02 June 2003 @ 14:43:
meme1000 hoe zet je eigen server op?
En mensen maak er nou geen slow chat topic van
?? Is het verboden dan? Hm, was zker voordat ik het ging spelen. Ok. Zal het proberen buiten GoT om te doen zodra ik het echt niet meer red om te wachten. Btw ik denk dat ik ga betalen na me vakantie alsik wat vaker thuisben enzo.M@NIC schreef op 02 June 2003 @ 14:57:
[...]
NIET op GoT, heb ik al eens vaker uitgelegt.
En mensen maak er nou geen slow chat topic van
Verwijderd
wow, ziet er idd erg leuk uit..Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 14:41:
WOW die skill quests zijn wel cool!!! zijn die al in iRO?
onder jobs
jammer dat er geen nieuwe hunter skills bij staan (hunters hebben nu maar een paar nuttige skills ..de helft doet het niet ..of ze zijn gewoon slecht)
Hunters zijn al sterk genoeg zonder nog meer sterke skills 
En ik denk dat mRO een ander IP adres gaat krijgen dus moet je nog ff wachten tot je dns servertje is geupdate
En ik denk dat mRO een ander IP adres gaat krijgen dus moet je nog ff wachten tot je dns servertje is geupdate
website is al dynamic.. maw jou DNS hoeft niet geupdate te worden, alleen die van sytes.netGhostie schreef op 02 June 2003 @ 15:07:
Hunters zijn al sterk genoeg zonder nog meer sterke skills
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
smartassOxiMoron schreef op 02 June 2003 @ 15:17:
[...]
website is al dynamic.. maw jou DNS hoeft niet geupdate te worden, alleen die van sytes.net
Maaruh, mRO wie spelen er nu allemaal, en isser nog plek in Dutch Power Cows guild? Zonee, gaat er GoT guild komen?
Er is zeker nog plek...kunnen denk ik ook wel weer wat mensen uit aangezien ik sommige nog nooit online heb gezien 
Guild draait helemaal niet om DPC ofzo, tis gewoon een naam
Guild draait helemaal niet om DPC ofzo, tis gewoon een naam
[ Voor 22% gewijzigd door Koetjeboe op 02-06-2003 15:22 ]
Verwijderd
Tje, gezien ik niet mee doe met DPC, en er nog een Emperium is, lijkt een GoT guild me wel leuk.Flapmo schreef op 02 June 2003 @ 15:20:
[...]
smartass![]()
Maaruh, mRO wie spelen er nu allemaal, en isser nog plek in Dutch Power Cows guild? Zonee, gaat er GoT guild komen?
[edit]
Maar als er nog plaats is, maakt het verder ook niet zoveel uit.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 15:23 ]
Ben beide dus maakt me geen snars uit or
. GoT of DPC ach. Als het maar goede gasten zijn he.
Dit topic is gesloten.