"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"
Misschien iets met je kabelmodem
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Ummm misschien is wat meer info handig...zoals is je pc gekoppeld aan je tv via tv out van je video kaart? Zoniet staat je pc misschien te dichtbij je TV?
Ik weet niet of dit een invloed kan hebben maar heb je kabel internet? misschien is het zo dat wanneer je inlogd en dus ook verbinding maakt met internet dat dan de signaal sterke van je TV verslechterd door de kabel modem...als je kabel internet hebt zou ik gewoon eens de modem los koppelen en dan de pc opstarten.
Ik weet niet of dit een invloed kan hebben maar heb je kabel internet? misschien is het zo dat wanneer je inlogd en dus ook verbinding maakt met internet dat dan de signaal sterke van je TV verslechterd door de kabel modem...als je kabel internet hebt zou ik gewoon eens de modem los koppelen en dan de pc opstarten.
[ Voor 11% gewijzigd door Tetsuo op 24-05-2003 21:42 . Reden: Iemand was me voor met de modem suggestie :) ]
Alvast bedankt voor jullie reacties, even wat extra info:
-pc staat dicht bij tv (2 m tussen)
-we hebben geen kabelmodem (adsl van mxstream verbonden dmv nic)
-verder hebben we geen tv-out aangesloten
-Beide apperaten gebruiken wel dezelfde stopcontact (geen aarde btw)
-De kabel loopt wel langs de pc
-pc staat dicht bij tv (2 m tussen)
-we hebben geen kabelmodem (adsl van mxstream verbonden dmv nic)
-verder hebben we geen tv-out aangesloten
-Beide apperaten gebruiken wel dezelfde stopcontact (geen aarde btw)
-De kabel loopt wel langs de pc
"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"
Je moet even een goede coax kabel halen.
Eentje die afgeschermd is! (houd straling tegen) en je bent van het probleem af.
Eentje die afgeschermd is! (houd straling tegen) en je bent van het probleem af.
Pagina: 1