Bekijk mijn blog voor tekst en uitleg - En ik ben dus ICT-ondernemer of geloof dat ik daar goed mee op weg ben al.
Jow Die link werkt prima ... THANX!!!
Bekijk mijn blog voor tekst en uitleg - En ik ben dus ICT-ondernemer of geloof dat ik daar goed mee op weg ben al.
Verwijderd
Ik heb hier ook nog een vraagie over, ik heb namelijk het spel geinstalleerd, maar hij start dus niet. Hij blijft maar zeggen dat ik de play disc in de cd rom moet doen terwijl die er gewoon inzit..... Hij doet het bij alle 4 de discs niet btw. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt
Toevallig een illegale versie? Want daarbij komt dit 'probleem' namelijk erg vaak voor. Oplossing: spel kopen 
(Als het geen illegale versie is moet je eens goed je registry schoonmaken en het spel opnieuw installeren)
(Als het geen illegale versie is moet je eens goed je registry schoonmaken en het spel opnieuw installeren)
The devil is in the details.
Verwijderd
zijn alle 4 de discs wel goed gebrand? of heb je het orgineel?
stinkMaRc0
stinkMaRc0
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 19:19 ]
bram212: Dat probleem heeft niets met het probleem van de topic starter te maken, daarom was het dus niet nodig om diot topic te schoppen.
Open maar een eigen topic met goede uitleg en info (Lees dit voor je een topic opent/een reply post!)
Open maar een eigen topic met goede uitleg en info (Lees dit voor je een topic opent/een reply post!)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()