Enter The Matrix, start niet meer...

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hoi, ik ben de gelukkige eigenaar van Enter The Matrix 4CD set. Maar als ik het spel nou installeer kan ik het 1 keer spelen... als ik daarna het spel overnieuw wil starten, doettie dat niet (WinXP). Onder win2k doettie het ook niet maar dan helemaal niet, alleen dat opstart menuutje...
Ik vind het wel jammer, want nou als ik wil spelen moet ik em eerst opnieuw installeren... Ik was al best ver gekomen...
Plz Help!

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Jow Die link werkt prima ... THANX!!!

Verwijderd

Ik heb hier ook nog een vraagie over, ik heb namelijk het spel geinstalleerd, maar hij start dus niet. Hij blijft maar zeggen dat ik de play disc in de cd rom moet doen terwijl die er gewoon inzit..... Hij doet het bij alle 4 de discs niet btw. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Toevallig een illegale versie? Want daarbij komt dit 'probleem' namelijk erg vaak voor. Oplossing: spel kopen :)

(Als het geen illegale versie is moet je eens goed je registry schoonmaken en het spel opnieuw installeren)

The devil is in the details.

Verwijderd

zijn alle 4 de discs wel goed gebrand? of heb je het orgineel?

stinkMaRc0 :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 19:19 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

bram212: Dat probleem heeft niets met het probleem van de topic starter te maken, daarom was het dus niet nodig om diot topic te schoppen.
Open maar een eigen topic met goede uitleg en info (Lees dit voor je een topic opent/een reply post!)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.