Toon posts:

win2k taakbalk groepering?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jullie kennen de groepering van windows XP allemaal wel.
ik weet dat dit niet standaard kan in windows 2000 maar mijn vraag ik dus of hier een tweak of een progje voor is.

zo niet zou iemand dit dan willen maken zodat je het aan en uit kan zetten.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vind je het heel erg als ik niet snap waar je het over hebt? Hoe bedoel je, groepering? :?
Tsja... mailtje naar steve.ballmer@microsoft.com, met een cc-tje naar bill.gates@microsoft.com?

Virussen? Scan ze hier!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:13
Je kan toch gewoon meerdere van die werkbalken maken dacht ik?
Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 20:04:
...
Tuurlijk...

Roomba E5 te koop

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
rechtsklikken op taakbalk => werkbalken => nieuwe werkbalk :?

ik weet niet of je dat bedoeld, maar zoiets kan ik er alleen maar uithalen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat de topicstarter bedoelt is het groeperen van vensters van dezelfde programma's in de taakbalk. Stel je hebt 10 vensters met Internet Explorer open, en je opent nog eens 3 Windows Verkenners, dan zal XP ze groeperen tot 2 items in je taskbar, die dan open kunnen klappen. 1 item voor IE, 1 voor de verkenners. Je krijgt dan een submenu waar alle oorspronkelijke vensters in zitten.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

hij bedoelt als je 5 x internet explorer open heeft staan dat het dan 1 word zeg maar

tocch?

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel dat er net als in XP als je bv meerdere sites bezoekt in IE dat ze dan gegroepeerd in de taakbalk komen.
en als er meerdere gesprekken zijn in msn dat die ook samen komen.

• Komputilo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 22:53
Tuurlijk weten jullie wel wat ie bedoeld. Hij bedoeld dat als je bijv. meerdere schermen open hebt staan van internet explorer en het past allemaal niet meer netjes op de taakbalk, dan worden die vensters gegroepeerd

Ik weet zeker dat het niet standaard zit in win2000 en ik heb er nog nooit een programmaatje voor gezien.

[ Voor 1% gewijzigd door Komputilo op 24-05-2003 20:14 . Reden: net te laat :( ]

Verwijderd

Topicstarter
oke ik begrijp denk ik wel dat er nog geen prog/tweak voor is maar zou iemand deze dan plz willen/kunnen maken want zo is het echt irritant

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 13:11:
oke ik begrijp denk ik wel dat er nog geen prog/tweak voor is maar zou iemand deze dan plz willen/kunnen maken want zo is het echt irritant
Euhh, GoT is niet bedoeld om ff iemand te vragen dat hij/zij ff een progje kan maken.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
dat is ook niet me bedoeling maar mss vind iemand het wel leuk om te doen en het is ioets handigs dus hebben andere mesnen er ook wat aan...

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 16:34
ik vind dat maar knap irritant!!!! kan dat niet uitgezet woprden in windows XP??

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:25

Korakal

Up up up!

shakedown schreef op 25 May 2003 @ 14:29:
ik vind dat maar knap irritant!!!! kan dat niet uitgezet woprden in windows XP??
en dát kan nou net weer wel :)
rechtsklikken op de taakbalk > gelijksoortige knoppen groeperen uitzetten
:Y)

Verwijderd

Topicstarter
kijk zo als het in XP is dat je het aan en uit kan zou ik juist graag in 2k hebben :)
ik weet niet of dit mogelijk is maar het zou echt lauw zijn als het kon

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 17:07:
kijk zo als het in XP is dat je het aan en uit kan zou ik juist graag in 2k hebben :)
ik weet niet of dit mogelijk is maar het zou echt lauw zijn als het kon
Volgens mij vereist zo'n geintje nogal wat reverse-engineering / decompilation van de explorer.exe, en daarom zal het praktisch onmogelijk zijn.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• shakedown
  • Laatst online: 02-09 16:34
Korakal schreef op 25 May 2003 @ 14:34:
[...]

en dát kan nou net weer wel :)
rechtsklikken op de taakbalk > gelijksoortige knoppen groeperen uitzetten
:Y)
aaah dankje dankje dankje. stom ik heb er gewoon straal over heen gekeken.... klote schermne... die krengen kosten ej ogen.. hahaha

Verwijderd

Topicstarter
dawuss schreef op 25 May 2003 @ 17:17:
[...]

Volgens mij vereist zo'n geintje nogal wat reverse-engineering / decompilation van de explorer.exe, en daarom zal het praktisch onmogelijk zijn.
het is dus echt onmogelijk of zou het wel kunnen als iemand goed kan programeren???

want het is MS wel gelukt in XP dus zou het eigenlijk ook in 2k moeten kunnen toch 8)7 :?

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:07
Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 19:54:
[...]

het is dus echt onmogelijk of zou het wel kunnen als iemand goed kan programeren???

want het is MS wel gelukt in XP dus zou het eigenlijk ook in 2k moeten kunnen toch 8)7 :?
Blijf je kicken? :(

Zoals dawuss al zegt zal wel heel explorer.exe veranderd moeten worden. Dus zal wel niet echt mogelijk zijn.

Verwijderd

Topicstarter
sorry maar ik wil dit juist heel graag en hij zei dat het vrijwel onmogelijk is...
daarom vraag ik ook of mss iemand dit toch kan

• blackd
  • Niet online
Speedener schreef op 30 May 2003 @ 19:57:
Zoals dawuss al zegt zal wel heel explorer.exe veranderd moeten worden. Dus zal wel niet echt mogelijk zijn.
Als dat de oplossing zou zijn, dan mag dat niet eens.

Verwijderd

Topicstarter
mag dat niet omdat er een copyright van MS op staat?

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 20:34:
mag dat niet omdat er een copyright van MS op staat?
Dat mag niet omdat dat in de EULA staat:
6. LIMITATION ON REVERSE ENGINEERING,
DECOMPILATION, AND DISASSEMBLY. You may not reverse
engineer, decompile, or disassemble the Product, except and
only to the extent that it is expressly permitted by
applicable law notwithstanding this limitation.
Dit is uit de Win2000 Server EULA maar ik gok dat dit in de EULA voor elke Windows versie staat :P

En hiermee ben je al accoord gegaan enzo.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik lees die dingen niet :9
maarja wie wel alleen als iemand zich verveeld volgens mij.

verw88 ze nou echt dat als mesnen een prog/OS/iets anders willen dat ze gaan kiezne voor: ik accepteer niet :?

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 May 2003 @ 20:42:
ja ik lees die dingen niet :9
maarja wie wel alleen als iemand zich verveeld volgens mij.
Och ik kan me wel voorstellen dat je dit soort dingen zou willen weten, zeker in jouw geval.
Stel nou dat er in de EULA staat 'Na 1 jaar Windows gebruik mag je jouw computer inleveren bij het dichtstbijzijnde kantoor van Microsoft', zou je 't dan nog niet lezen? ;)
verw88 ze nou echt dat als mesnen een prog/OS/iets anders willen dat ze gaan kiezne voor: ik accepteer niet :?
Waarom niet? Er zijn genoeg alternatieven hoor. Allerlei varianten van Linux, BeOS is sinds kort ook weer tot leven geroepen, je kunt ook nog op Mac OS X draaien als je wilt (moet je wel andere hardware draaien, maar oke, het kan :)).

Ontopic: Ik denk dat je een andere methode moet zoeken dan explorer.exe aanpassen :Y)

Verwijderd

Topicstarter
blackd schreef op 30 May 2003 @ 20:55:

Och ik kan me wel voorstellen dat je dit soort dingen zou willen weten, zeker in jouw geval.
Stel nou dat er in de EULA staat 'Na 1 jaar Windows gebruik mag je jouw computer inleveren bij het dichtstbijzijnde kantoor van Microsoft', zou je 't dan nog niet lezen? ;)
meestal staan de interessante dingen onderaan en dan heb ik al geen zin meer om het te lezen...

korte dingen lees ik wel zo heb ik bv ook de algemene voorwaarden van het GoT forum doorgelezen voordat ik aanmelden O-)
Waarom niet? Er zijn genoeg alternatieven hoor. Allerlei varianten van Linux, BeOS is sinds kort ook weer tot leven geroepen, je kunt ook nog op Mac OS X draaien als je wilt (moet je wel andere hardware draaien, maar oke, het kan :)).
het kan wel maar de meeste mensen(en ik ook) klikken wel op accepteren...
soms zie je ook slimme programeurs die een msgbox laten komen als je na korter dan een min ofzo al op accepteren drukt want niemand kan zo snel een lang stuk text lezen:>
Ontopic: Ik denk dat je een andere methode moet zoeken dan explorer.exe aanpassen :Y)
die andere methode zoek ik juist op dit forum en op google maar kan het niet vinden daarom vraag ik of iemand dit zou kunnen maken of er een tweak/prog voor weet die al bestaat ;)

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 15:26
Probeer de explorer van xp eens naar w2k te kopieren. Wel backup maken van te voren LOL

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Verwijderd

Topicstarter
slim ID dat ik daar niet aan heb ged8...
zodra ik thuis ben ff proberen want nu ben ik bij mijn vader zijn huis:)

• danslo
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op 30 mei 2003 @ 21:21:
slim ID dat ik daar niet aan heb ged8...
zodra ik thuis ben ff proberen want nu ben ik bij mijn vader zijn huis:)
Lol en je gaat het doen ook? WHAHAHAHAHAHAHA :+

Verwijderd

Topicstarter
ja tuurlijk waarom niet :-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 12:05:
ja tuurlijk waarom niet :-)
Hou dan wel de installatiecd's van win2k bij de hand dan...

Alhoewel, dan kan je misschien ook wel meteen winXP installeren :7
Pagina: 1