Motor City Online

Pagina: 1
Acties:

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-12-2025
Ergens in augustus stopt EA met ( het hosten van ) deze game. Maar wat gaat er daarna mee gebeuren? Ik vond het echt 1 van de allermooiste games aller tijden, totdat je er voor moest gaan betalen :'( Weet iemand of de game vrij beschikbaar komt voor iedereen? zodat je zelf een servertje o.i.d. kan hosten? Zou wel mooi zijn...

Iemand die er iets van weet?

www.motorcityonline.com

[ Voor 5% gewijzigd door GeneralNL op 24-05-2003 20:03 ]

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zelf hosten lijkt me onmogelijk. De stats van al je hebben en houwen staan op de server. Houdt die server er mee op, ben je alles wat je gehaald en verdiend hebt kwijt.

• GeneralNL
Nou onmogelijk lijkt me niet... mischien dat servers als demon.nl of xs4all ofzo ze zouden kunnen gaan hosten... net als CS, Quake 3 e.d.

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:10

ko9

sja, zat er natuurlijk een beetje aan te komen. Spel is gewoon volledig geflopt omdat je er moest gaan betalen...
Zelf hosten lijkt me inderdaad onmogelijk.
Misschien dat EA het uit handen gaat geven aan andere bedrijven, die het dan misschien gratis kunnen gaan aanbieden... :?

• GeneralNL
Hoezo onmogelijk? Volgens mij is het net als de meeste HL, UO servers e.d gewoon een vrij klein dedicated programmaatje dat er voor zorgt dat alle clients met elkaar in verbinding staan en waar wat gegevens opgeslagen worden... Net als CS en Ultima online, je hebt er niet zo'n super pc voor nodig alleen een beetje snelle verbinding lijkt me...

Verwijderd

GeneralNL schreef op 24 May 2003 @ 20:15:
Hoezo onmogelijk? Volgens mij is het net als de meeste HL, UO servers e.d gewoon een vrij klein dedicated programmaatje dat er voor zorgt dat alle clients met elkaar in verbinding staan en waar wat gegevens opgeslagen worden... Net als CS en Ultima online, je hebt er niet zo'n super pc voor nodig alleen een beetje snelle verbinding lijkt me...
daar zijn HEEL wat connecties voor nodig :) en veel connecties is VEEL bandbreedte. Tuurlijk is het wel mogelijk. maar dan moet jee Tuuurlijk ook geld hebben :P

Verwijderd

en de server moet dan wel eerst uit zijn :)

Verwijderd

Ik heb de demo ong een jaar (denk ik) geleden gespeeld. Was best geinig maar niet echt waard om voor te betalen.

Misschien heb je wat aan dit linkje uit de /31 http://www.midnitechallenge.com/
Tis volgensmij hetzelfde spul maar dan textbased ;)

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Dat was geen demo maar een beta, was erg leuk om aan mee te doen, alleen is het nogal zuur als je tegenstander nitro heeft en je rijd om pink slips :).
Pagina: 1