Vandaag kreeg ik met het branden op mijn PX121032S van een CDRW (Nasua) de volgende error heel vaak bij het begin van het branden;
In eerste instantie heb ik ook een splinternieuwe van dit soort CDRW's gebruikt, Plextools gaf toen ook de eerste keer zo'n error.
Zoeken op Google heeft me niet verder geholpen, eerdere topic op GoT melden dat mijn drive niet helemaal lekker is, ook de Nero Helpfile spreekt over een 'serious hardware error'
Het is me uiteindelijk wel gelukt na veel proberen om een Audio CDRW op 4x speed te branden, terwijl de CDRW tot 10x ondersteund.
Nu is mijn vraag, zijn gewoon mijn cdrw's brak of is mijn brandertje aan het overlijden, hij is nog geen 2 jaar oud.
Overigens, het probleem lijkt zich alleen voor te doen met CDRW's, gewone CD'rs lijken het wel normaal te doen
Eerst dacht ik dat de cd brak was (ik heb die cd al heel vaak gebruikt en er zitten ook veel krassen op), dus heb ik hem gefomatteerd. Vreemde is dat als ik hem formatteerde de content gewoon op de cd bleef staan. Ik heb toen wat met de firmware zitten rommelen als ook met de software (Plextools 1.2x)Start of writing
Copy 1 of 1
Writing Lead In + CD TEXT
Write error at 97:24.65 Power calibration failed (code 037303)
In eerste instantie heb ik ook een splinternieuwe van dit soort CDRW's gebruikt, Plextools gaf toen ook de eerste keer zo'n error.
Zoeken op Google heeft me niet verder geholpen, eerdere topic op GoT melden dat mijn drive niet helemaal lekker is, ook de Nero Helpfile spreekt over een 'serious hardware error'
Het is me uiteindelijk wel gelukt na veel proberen om een Audio CDRW op 4x speed te branden, terwijl de CDRW tot 10x ondersteund.
Nu is mijn vraag, zijn gewoon mijn cdrw's brak of is mijn brandertje aan het overlijden, hij is nog geen 2 jaar oud.
Overigens, het probleem lijkt zich alleen voor te doen met CDRW's, gewone CD'rs lijken het wel normaal te doen
[ Voor 11% gewijzigd door Gunner op 24-05-2003 20:06 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC