reality is for people with no imagination
Verwijderd
Als je het mij vraagt is er nix mis met je bericht, ik heb de laatste tijd wel ergere dingen voorbij zien komen.
Maar ja, ik ben dan ook geen forum-admin
Succes!
Maar ja, ik ben dan ook geen forum-admin
Succes!
Omdat er ontzettend veel van dat soort dingen langskomen. In het adminforum is toen een thread erover geweest en daarin hebben we afgesproken dat we dat naar het onzinforum moven. Hetzelfde gebeurd er met topics 'Wonen er Tweakers in ...' of 'Zitten er Tweakers op de .... school'. Dat soort topics is voor haast niemand verder interessant, en hoeft IMHO ook niet in SG.
okay maar dan kunnen ook al die HCC topics naar onzin wat dat beginnen er ook wel aardig veel te worden
Van die "wonen tweakers in .." topics kan ik me voorstellen dat ze gemoved worden... daar is het onzin forum immers voor
Van die "wonen tweakers in .." topics kan ik me voorstellen dat ze gemoved worden... daar is het onzin forum immers voor
Ja je hebt misschien wel ergens gelijk; het is niet de beste oplossing, die 'wat voor nummer is dit' topics passen idd ook weer niet echt in onzin (alhoewel een iets hoger niveau soms wel welkom is daar), eigenlijk zitten ze ertussen in...Op vrijdag 24 november 2000 17:26 schreef BoneZ het volgende:
okay maar dan kunnen ook al die HCC topics naar onzin wat dat beginnen er ook wel aardig veel te worden
serieuze onzin dus:P
Pagina: 1