Hoi net zoald vorig jar vond ik de HCC weer iets minder dan het jaar ervoor weinig stunts met prijzen en zo ben ik de enige die er zo over denkt???
nee, ik denk er ook zo over het was deze keer HEEEL erg weinig.... Internet via Xs4all ADSL & MxStream gaat tyvus traag... Maar 30 kbps... Ik haal zelfs meer met mijn EOL (Schotel) accountje thuis....
Grmbl... Maarja, ben lid morgen weer
Morgen lekker 22" of 19" werken
Heb wel een Geforce 2 gehaald... Maar de prijzen zijn net winkel prijzen, dat is errrug jammer... Maarja, geen rembours kosten
.
Grmbl... Maarja, ben lid morgen weer
Morgen lekker 22" of 19" werken
Heb wel een Geforce 2 gehaald... Maar de prijzen zijn net winkel prijzen, dat is errrug jammer... Maarja, geen rembours kosten
Ben ook teleurgesteld, ben voor het laatst geweest toen ik een 3,2 Gig HD had gekocht voor fl 419,-. Toen in de winkel 2,1 Gig HD's verkocht werden voor fl 519,-!!!
Dat was twee of drie jaar geleden. Toen kon je wat meenemen voor een zacht prijsje. Tegenwoordig al die providers
en teveel bedrijfjes die 2e hands crap verkopen.
Dat was twee of drie jaar geleden. Toen kon je wat meenemen voor een zacht prijsje. Tegenwoordig al die providers
helemaal mee eens... geen hol aan... teveel onzin en duur was het ook nog
hope it will be better next time
owja k ben Dutchman kwijt geraakt daar, iemand um gezien?? gozer met een rode jas
hope it will be better next time
owja k ben Dutchman kwijt geraakt daar, iemand um gezien?? gozer met een rode jas
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Viel inderdaad wel een beetje tegen...
MAAR wel ff 2 x 128MB gekocht voor 2 x 149,- Dat was wel goedkoop!
Maarre jongens het was wel leuk geweest als je met de juiste mensen meegaat!
Maarre jongens het was wel leuk geweest als je met de juiste mensen meegaat!
was ook wel met leuke mensen maar met leuke mensen is het overal leuk en goedkoperOp vrijdag 24 november 2000 18:39 schreef marco_bakker het volgende:
Viel inderdaad wel een beetje tegen...
Maarre jongens het was wel leuk geweest als je met de juiste mensen meegaat!![]()
mijn ervaring is dat het waar het leuk is en met leuke mensen juist duurder isOp vrijdag 24 november 2000 18:48 schreef TrailBlazer het volgende:
[..]
was ook wel met leuke mensen maar met leuke mensen is het overal leuk en goedkoper
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Verwijderd
Het waren net winkelprijzen. Sommige prijzen waren zelfs nog hoger dan in de winkel. Ook de koopjes vond ik echt vies tegenvallen.Op vrijdag 24 november 2000 16:50 schreef TrailBlazer het volgende:
Hoi net zoald vorig jar vond ik de HCC weer iets minder dan het jaar ervoor weinig stunts met prijzen en zo ben ik de enige die er zo over denkt???
Het was echt om te
Moi was er ook (Ps. had ook een rode jas aan, alleen ben ik niet Dutchman).
Was wel leuk, alleen het was tering druk.
Stond er op een gegeven moment 2 vrouwen bij een kraam
Diamon wordt gefrustreed door dat soort mutsen.
Ps, kom ik in utrecht op het peron, staat er iemand met een mega lekkere kast.
En serverkast, om je vingers bij af te likken.
Van het 1 komt het ander, blijkt dat het Aatos was.
Moi, heeft weer een T. netter ontmoet.
Was wel leuk, alleen het was tering druk.
Stond er op een gegeven moment 2 vrouwen bij een kraam
Wat moet je dan op die beurs. Ga dan wat nuttigs doen, bijvoorbeeld het huisschoonmakenMiep 1: T'sja, wat moeten we nu halen.
Miep 2: Ik heb geen idee ik heb er geen verstand van.
Miep 1: Ik ook niet.
Diamon wordt gefrustreed door dat soort mutsen.
Ps, kom ik in utrecht op het peron, staat er iemand met een mega lekkere kast.
En serverkast, om je vingers bij af te likken.
Van het 1 komt het ander, blijkt dat het Aatos was.
Moi, heeft weer een T. netter ontmoet.
And The Only One
Dat beursprijzen al lang niet meer structureel lager zijn dan in de shops is al langer bekend, dat was 5 jaar geleden al zo.
Voornaamste reden is denk ik het internet. Daardoor is de concurrentie echt landelijk geworden, en is prijzen vergelijken relatief makkelijk. Vroeger (ahum, Opa vertelt
) waren zaken als Escom en Vobis goedkoop... beursprijzen waren toen niet lager dan nu, alleen de gemiddelde shop was een stuk duurder.
Voornaamste reden is denk ik het internet. Daardoor is de concurrentie echt landelijk geworden, en is prijzen vergelijken relatief makkelijk. Vroeger (ahum, Opa vertelt
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
HHMM, ik zit te denken om maar misschien niet te gaan.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik ga ook niet om de redenen:
1. weinig voordeel
2. veel te druk
(hoewel ik wel een P-III-550 nodig heb
)
1. weinig voordeel
2. veel te druk
(hoewel ik wel een P-III-550 nodig heb
Verwijderd
De Dumpstores waren ook niet alles. Als je zo'n computer voor een habbekrats had gekocht, had je dat geld wel nodig om Jif en schuursponsjes te kopen. Zo vies waren ze. Niet allemaal, maar wel een heleboel. Sommige zagen eruit om te
.
Pagina: 1