Toon posts:

[DVD]Analoge kopieerbeveiliging.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even vooraf: Ik heb de search gebruikt maar ik heb eigenlijk geen mensen met mijn probleem gevonden.

M'n probleem is het afspelen van een DVD'tje. Het is een gewone legale film. (The Scent of a Woman, voor de nieuwsgierigen . :P) Voorheen had ik nooit problemen hiermee, deze film en andere films deden het perfect, maar nu weigert m'n compje om ze af te spelen :? :( Ik krijg deze error:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/beveiliging34.gif

Ik heb geen TV-out oid aangesloten, en ik heb geen flauw idee wat het probleem is. ;(
Iemand misschien een idee?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mischien wordt je wat wijzer als je op : meer informatie drukt ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
chucky666 schreef op 24 May 2003 @ 16:59:
mischien wordt je wat wijzer als je op : meer informatie drukt ;)
Nee, heb ik al geprobeerd. :) Ik heb heel die windows probleemoplosser doorgespit. :)

• JaWa
  • Laatst online: 21-02 14:25

JaWa

zie hier een icon

welke software heb je allemaal geprobeerd? enkel de nieuwste windows media player met zn drm ? of ook powerdvd etc?

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

maar hij weigerd het gewoon opeens :?
dus gisteren wel doen en nu niet.
heb je in de tussen tijd nog wat geinstalleerd :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
JaWa schreef op 24 mei 2003 @ 17:03:
welke software heb je allemaal geprobeerd? enkel de nieuwste windows media player met zn drm ? of ook powerdvd etc?
PowerDVD en WMP.
chucky666 schreef op 24 mei 2003 @ 17:04:
maar hij weigerd het gewoon opeens :?
dus gisteren wel doen en nu niet.
heb je in de tussen tijd nog wat geinstalleerd :?
Euhm, ik heb laatst XP SP1 er weer eens opgezet, maar ik weet niet of dat voor of na de errors was. Maar ik denk niet dat SP1 mijn DVD's zal dwarsbomen :? :)
Ik zit al een weekje of wat met het probleem, maar heb nu pas de tijd om het op te lossen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 17:13 ]

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Heb je niet toevallig nieuwe drivers van je videokaart geïnstalleerd? Ik kreeg dezelfde melding toen ik de nieuwe Omega-drivers voor mijn GF erop had gezet, na installatie van de oudere versie deed de DVD het weer gewoon....
Hij gaf bij mij ook aan dat het een probleem met de tv-out was, omdat ik de DVD via de tv-out zou kunnen kopiëren. Maar ik had verder ook niets op de tv-out aangesloten.

public void ik()

Verwijderd

Topicstarter
Daantjuh schreef op 25 May 2003 @ 10:56:
Heb je niet toevallig nieuwe drivers van je videokaart geïnstalleerd? Ik kreeg dezelfde melding toen ik de nieuwe Omega-drivers voor mijn GF erop had gezet, na installatie van de oudere versie deed de DVD het weer gewoon....
Hij gaf bij mij ook aan dat het een probleem met de tv-out was, omdat ik de DVD via de tv-out zou kunnen kopiëren. Maar ik had verder ook niets op de tv-out aangesloten.
Bedankt, ik zal het eens proberen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Klein kickje misschien? :) Heb alles in dit topic geprobeerd maar hij werkt nog steeds niet. ;(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de oude drivers wee geinstalleerd, maar nog steeds geen resultaat. Hij blijft over de TV-out zeuren terwijl ik er geen heb. :(

/edit: Toen ik alle drivers eraf had gegooit kreeg ik geen foutmelding, maar bij gebrek aan drivers kon ik geen DVD kijken. 8)7. Toen maar de nieuwste nvidia drivers erop gegooit, en toen kreeg ik weer die kopieerbeveiliging meuk. :(

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 16:24 ]

Pagina: 1