Toon posts:

[Win2000]Explorer command voor zoeken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit uberhaupt mogelijk, maar mischien heeft iemand hier een antwoord op. Het probleem:

Ik heb dus een mooi logitech internet navigator tikplankje met sneltoetsen erop, waaronder een knop zoeken zit. Nu zou ik deze knop graag willen koppelen aan de zoekoptie in windows. Ik neem aan dat de zoekoptie in het Startmenu gekoppeld is aan een explorer command, maar welke?

Ik heb al gezocht op *.scf bestanden maar tot nu toe maar 3 mogelijkheden gevonden namelijk: toggledesktop, windows verkenner en iets om kanalen te bekijken :?
Dus dit wordt hem waarchijnlijk niet.

Maar nu dacht ik of er mischien ook schakelopties verbonden zijn aan explorer.exe net als je met bv. format.exe hebt

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:22
is dat geen standaard optie? mijn toetsenbord met extra knopjes pakt met de searchknop de search functie van t programma, IE of Verkenner, wat er maar open is, is er niks open dan krijg je windows search...

wat jij wil zit al onder een toetsenbord sneltoets: windows+F

“An elephant is a mouse with an operating system”

Verwijderd

Wat hij wil is die find knop aan de sneltoets voor find koppelen (zoals je hebt aangegeven: windows + F) en daar heb je hem volgens mij net mee geholpen... ;)

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:44

grimson

domeingrommer

F3 is toch ook zoeken ???

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 17:15:
Wat hij wil is die find knop aan de sneltoets voor find koppelen (zoals je hebt aangegeven: windows + F) en daar heb je hem volgens mij net mee geholpen... ;)
Ja zo werkt het ook maar dit is niet wat ik bedoelde :)

Wat ik wil is dat je hetzelfde effect krijgt als je op windows + f drukt, en dat door op de search knop te drukken.

Op de logitech site staat dat dit met winXP wil d.m.v een snelkoppeling http://www.logitech.com/i...ountryid=12&languageid=13
En wat ik wil is een vergelijkbaar iets alleen dan voor win2000

Gemakzucht dient de mens toch :P
grimson schreef op 24 May 2003 @ 17:19:
F3 is toch ook zoeken ???
Dit is een ander probleem ik zit dan steeds weer met dat verrekte F-Lock wat ik ook maar niet standaard aan krijg.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 17:37 ]