Ik heb gezocht overal maar ik kan geen antwoord vinden op de vraag; Wat is de functie van de map "D:\Program Files\AdvSearch"... Het moet een systeem file zijn omdat ik al mijn 3rd party SW op een andere partitie installeer. Het staat ook in het add/remove sw venster.. Het is vermoedelijk met updaten geinstalleerd. Er zit een executable updater.exe in die om de haverklap het net op wil en tegen de firewall aanloopt.. Heeft iemand een idee wat "Advsearch" is ?
http://search.gathering.tweakers.net/forum/find/poster/5041

Problemen met je topic kun je melden in [SeM] of via topic report.
Problemen met je topic kun je melden in [SeM] of via topic report.
[ Voor 35% gewijzigd door Pizzaman op 24-05-2003 16:45 ]
Topic even opgeruimd, loop volgende keer alsjeblieft even alle punten langs die genoemd staan in FAQ Forumgedrag.
Dus:[list]• Klopt mijn topictitel
• Geef ik aan wat ik allemaal geprobeerd heb
• Welke keywords heb ik op gezocht en wat heb ik gevonden.
Enz. enz. Dat scheelt mij namelijk een hoop werk
.
Dus:[list]• Klopt mijn topictitel
• Geef ik aan wat ik allemaal geprobeerd heb
• Welke keywords heb ik op gezocht en wat heb ik gevonden.
Enz. enz. Dat scheelt mij namelijk een hoop werk
Ik heb het niet op mijn WindowsXP machine. Klinkt als Spyware
Hoi Compu, veel dank, exuse moi, mijn seach was op google, key; advsearch = advsearch XP, leverde niets bruikbaars op....
het is te uninstallen onder add/rem sw, raar, ik install alle 3rd p. progs op c:\ en winXP staat op d:\ , nergens een readme file of hml met info over dat ding...
het is te uninstallen onder add/rem sw, raar, ik install alle 3rd p. progs op c:\ en winXP staat op d:\ , nergens een readme file of hml met info over dat ding...
run eens antispyware programma's als adaware of spyware.
Pagina: 1