• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-02 10:08
hoi

ik was benieuwt of er mensen zijn die de jazpiper c10 hebben en hoe hij bevalt.
het is een mp3 disc man ik zag hem bij eynstein voor maar 49,-.

de specificatie's zijn:

* speelt MP3 met een bitrate van 32 - 320Kbps en ook VBR (Variabele BitRate) & audioCD
* speelt zowel CDR als CDRW (single / multisessie)
* 120sec antishock (mp3) 45s (audiocd)
* leest id3tags: id3v1, id3v2, id3v2 2.0, id3v2 3.0, id3v2 4.0
* laat op het mooie display zien: titel, artiest, en albums (ondersteund lange bestandsnamen)
* dotmatrix LCD scherm
* ondersteunt directory structuren
* navigatie door directories : vorige/volgende, zoek op bestandsnaam
* digital bass boost
* 7 afspeelmodes: normaal, programma, repeat 1, repeat alles, repeat album, intro, random
* playlist programma: 64 tracks
* levensduur batterij: tot 12 uur (mp3cd met 2xAA alkaline batterijen). Ingebouwde lader met bescherming tegen overladen en oplaadindicatie.
* indicator voor lage batterijspanning
* toetsen voor: hold, volume, line-out, earphone en DC in socket

Wordt geleverd met:
* oortelefoon
* ACDC adaptor
* 2xAA oplaadbare batterijen (geen garantie op de batterijen)
* handleiding

Afbeeldingslocatie: http://www.eynstein.nl/ai/jpc10.jpg

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

Verwijderd

Kep ooit een Jazzpiper MP3 speler gehad....een 32MB ding....die heeft het alleen nooit gedaan...dus veel vertrouwen hebbik nie meer in dat merk

• Brabrabra
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 07:00

Brabrabra

Chaoss ahv

Nog andere mensen die ervaring met dit apparaatje hebben? Ik ben ook geïnteresseerd.

Supergrover heeft een vogeltje gered. Dat vogeltje zat heel hoog in een boom en durfde niet naar beneden te klimmen!

• bokkie11
niet veel zo te zien ik neem denk ik de gok wel...

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:38

nnk

Spreek uit: en en kaa

Brabrabra schreef op 27 mei 2003 @ 20:51:
Nog andere mensen die ervaring met dit apparaatje hebben? Ik ben ook geïnteresseerd.
Ik zag hem ook staan voor 49 euro en aangezien ik zo'n ding zoek leek het mij wel een ideetje. Ach voor 50 euro zit je nooit verkeerd. Nog nooit van dat merk gehoord trouwens.

• nnk

nnk

nnk schreef op 27 mei 2003 @ 22:12:
[...]

Ik zag hem ook staan voor 49 euro en aangezien ik zo'n ding zoek leek het mij wel een ideetje. Ach voor 50 euro zit je nooit verkeerd. Nog nooit van dat merk gehoord trouwens.
Uiteindelijk toch maar gekocht, omdat het een tijdelijke aanbieding was en er nog maar 5 stuks te koop waren. Nu maar afwachten.
Ik hoop hem zaterdag te ontvangen.

Verwijderd

en nnk, bevalt de speler je een beetje?

• nnk

nnk

Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 19:42:
en nnk, bevalt de speler je een beetje?
Ik heb hem binnen en hij gaat gelijk weer terug RMA.
Het display doet het niet, hij speelt wel cd's af enzow.
na wat gepruts daar binnen in dat ding deed het display het 3sec en toen weer niet meer. Dus die is dus kapot.
Het ding ziet er natuurlijk goedkoop uit, maar dat had ik wel verwacht. Wat wel een voordeel is, is dat hij helemaal niet zwaar is in tegenstelling tot mijn andere discman's.

Hopen dan maar dat mijn volgende exemplaar wat beter is :) Niet echt een aanrader dus als het zo bij elke mp3speler gaat, als dit een uitzondering is, is het wel aardig voor 50 euro.

• bokkie11
ik heb hem beter en voor het geld is het een ideaal ding het enige dat i9k vind ontbreken is een blacklight ofzo voor de display..

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-02 18:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Nog meer ervaringen van mensen???

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-02 18:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik zit namelijk te twijfelen tussen deze speler en een crappy Supertech bij de Kruitvat :D

Ik moet gewoon een goedkoop dingetje hebben die het DOET ;) om alleen maar computerspeakers mee aan te sturen

Verwijderd

Zijn er inmiddels nog meer mensen die ervaring met dit ding hebben? Ik heb tot nu toe via Google alleen een Zweedse |:( user-review gevonden, en die leek niet al te lovend te zijn (o.a. gebrek aan bas)...
Pagina: 1