[MF6] Hoeveel gaan we doen ? [Part 1]

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
De "Hoeveel-gaan-we-doen-lijst" is weer terug! :)

Als je hieronder geen tabellen ziet staan is de verbinding met de server van http://www.dutchpowercows.org weggevallen (dankzij chello). Heb dan even geduld aub en refresh dan.

<SCRIPT LANGUAGE="javascript" SRC="http://www.dutchpowercows.org/ext/mftracker-c.js"></SCRIPT>

<SCRIPT LANGUAGE="javascript" SRC="http://www.dutchpowercows.org/ext/mftracker-i.js"></SCRIPT>

<SCRIPT LANGUAGE="javascript" SRC="http://www.dutchpowercows.org/ext/mftracker-s.js"></SCRIPT>

<FORM ACTION="http://www.dutchpowercows.org/u/megaflush.dsp" METHOD=POST><TABLE BORDER=0 WIDTH=485><TR><TD colspan=2>
</TD></TR><TR><TD>Nick / Subteam (zonder [DPC] of [Dutch Power Cows]):</TD><TD><INPUT NAME="nick" TYPE="text"></TD></TR><TR><TD colspan=2>
</TD></TR><TR><TD>E-mail (blijft verborgen):</TD><TD><INPUT NAME="email" TYPE="text"></TD></TR><TR><TD colspan=2>
</TD></TR><TR><TD>Distributed.net ID (numeriek):</TD><TD><INPUT NAME="dnetid" TYPE="text"></TD></TR><TR><TD colspan=2>
</TD></TR><TR><TD>Aantal workunits dat je denkt te gaan flushen (geen puntjes/komma's toevoegen):</TD><TD><INPUT NAME="workunits" TYPE="text"></TD></TR><TR><TD colspan=2>
</TD></TR><TR><TD>Spaar je op een 'officiele' MF6-proxy?:</TD><TD ALign=right><SELECT NAME="proxy"><OPTION SELECTED VALUE=1>Ja</OPTION><OPTION SELECTED VALUE=0>Nee</OPTION></SELECT></TD></TR><TR><TD colspan=2>
</TD></TR><TR><TD>Is dit een subteam?:</TD><TD align=right><SELECT NAME="subteam"><OPTION SELECTED VALUE=1>Ja</OPTION><OPTION SELECTED VALUE=0>Nee</OPTION></SELECT></TD></TR><TR><TD colspan=2>
</TD></TR><TR><TD> </TD><TD align=right><INPUT TYPE="submit" VALUE="Voeg toe"></TD></TR></TABLE></FORM>

© 2000 Chaos en [eNeRGy] / DPC-Crew

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Formuliertjes in ubb? Naja het werkt :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• Chaos
  • Niet online
En altijd up-to-date tabelletjes erbij, die worden via een stukje javascript hierneer gezet vanaf www.dutchpowercows.org

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Dit is zowel voor mensen die sparen op proxy als voor mensen die thuis sparen? Dus dit moet een compleet overzicht worden?

btw: hoe zit het nu. Wordt het nu een 1dags flush of een meerdaagse. 1 dag lijkt mij het leukst, maar wat vindt d.net ervan?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• [eNeRGy]
1 daagse is niet mogelijk zeer waarschijnlijk, maar defenitieve plannen worden binnenkort bekendgemaakt

• PoisonouZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05-2021
he chakotay maar 8k? wil de pf niet voor je sparen? :)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Giftig persoon-> nee die 8k zijn helemaal van mezelf :P

Stichting eth0

• PoisonouZ
  • Laatst online: 04-05-2021
ow, wat een eikol zeg die pf helpt je niet eens sparen ;)

en ik ben btw niet giftig, ;)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Je nick zegt van wel :)

Stichting eth0

Verwijderd

Zoals de naam waarschijnlijk al doet vermoeden is "Stiek & Friends" ook een subteam....

ben ik vergeten in te vullen...

• Chaos
  • Niet online
Neuh, volgens mij was jouw entry er eerder dan dat knopje :)

Verwijderd

Echt geweldig dit! Heel cool moet ik zeggen. Nu moeten we er natuurlijk wel voor zorgen dat dit draadje in de dagelijkse lijst blijft staan ;)

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-04 05:47
Ik heb net mijn schatting van 750.000 toe gevoegd. Ik heb in de afgelopen 2 maanden ruim 500.000 blocks geflushed dus in de laatste maand moet 250.000 wel lukken denk ik. Het enige probleem is dat er een heleboel van "mijn" ;) PC's netwerkloos in labs staan. Die moet ik dus met sneakernet melken. Helaas heeft dat wel als gevolg dat ze heel vaak random blocks staan de flushen :( . Ik hoop dat dat niet al te veel invloed op mijn uiteindelijk score zal hebben...
Ik wilde proberen op 1 te komen maar tegen de Clan of NINE kan ik helaas in mijn 1tje niet op. :( *SNIK* ;)

Edit:
Team |>Just dU It!<| kom ik nergens tegen in de stats. Flushen jullie zelf? (Niet via DPC proxy)
Ennu, Floris / DutchBat Clan & Fabosystems jullie moeten er ook nog flink aan trekken denk ik, als jullie 750.000 willen halen. Jullie zijn nog niet op de helft, maar 2/3 van de tijd is al voorbij. Of sparen jullie ook zelf?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Joop --> Je kunt er toch voor zorgen dat de netwerkloze PC's grote buffers hebben? van 10K oid.

• Joop
Klopt dat doe ik ook af en toe, maar het is _erg_ veel werk om allemaal buff-in's te maken. Ik zou willen dat je gewoon kant en klare buff-in.rc5's met 10.000 blockes ofzo kon downen bij d.net. Sommige PC's heb ik nog geen 1 keer gemolken sinds ik met MF6 ben begonnen.

• DSmarty
  • Niet online
Om hoeveel pc's gaat het dan die grote buffers nodig hebben?

Als je perse 1ste wil worden ;)
TeamBVD + meneer Joop = #1 van DPC
(wij zijn Blimmel / Sueno / DSmarty / Darkhelmet en VictorB)

• Joop
Bijna 100, en ik kan er alleen na werktijd bij overdag zijn er allemaal mensen in die labs bezig die mij niet graag aan de PC's zien klooien :). Dus da's veel werk!
TeamBVD + meneer Joop = #1 van DPC
LOL, zou opzich wel cool zijn :). Ik zal er eens ff serieus over denken! Is namelijk wel erg veel werk, moet ik van al die PC's de ini files namelijk aanpassen.
(Als je tenminste serieus bent ;) )
KAN het trouwens wel? Alle blokjes die nu bij de proxy liggen zijn namelijk al op mijn e-mail adres...

Verwijderd

tja ik denk dat Floris / Dutchbat clan & Fabosystems ff veranderd moet worden in gewoon Dutchbat clan & Fabosystems want Floris valt gewoon on der Dutchbat clan
dus als dat ff veranderd kan worden graag

• DSmarty
  • Niet online
JOOP --> Dat is serieus!

Je kunt gewoon op dnet retiren en de clients op hetzelfde Email adres laten staan (en in de loop der tijd gewoon veranderen).
Dnet zet de blokkies automatisch door naar het juiste team!

En met onze twee teams samengevoegd halen we waarschijnlijk 1.5M voor MegaFlush6 ;)

• Chaos
  • Niet online
TeisN: OK, dat is dan f 7,50 administratiekosten ;)

Verwijderd

Euh joop ik geloof dat je het nogal fout hebt we zijn al dik over de helft heen
we hebben nu ruim 560k dus waarschijnlijk halen we de 750k wel voor de mf

en Chaos bedankt dat je het sow snel hebt veranderd

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Joop: Team |>Just dU It!<| spaart inderdaad zelf, en flusht dit niet op een MF6 proxy.
Onze stats zijn te zien op http://exploder.keyserver.org

• Joop
[J.d.I.] Exploder: 'k zie het; gaat lekker! :)
TeisN: Dan bewaren jullie dus een groot deel van de blokjes zelf(?), in de MF6 stats staat dat jullie nu 289.194 blokjes hebben...

• [eNeRGy]
[crosspost]
Ik wil mijn vraag uitbreiden: iedereen die van plan is 50.000 of meer te flushen, en dat niet doet via een MF6 proxy (energy, erikb, dennism, dsmarty, wildhagen) om dat door te geven op <A HREF="mailto:energy@keyserver.org">energy@keyserver.org</A>

Jullie scores blijven binnen de DPC-Crew, maar we moeten bepalen hoeveel we naar D.net sturen, en helemaal om de piekbelasting te kunnen verdelen.

Het is echt heel belangrijk zodat we een eventuele overbelasting van D.net kunnen voorkomen.
[/crosspost]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Na m'n tweede mijlpaaltje (verwacht volgende week) ben ik van plan om m'n perproxy ook in spaarstand te zetten. 60.000 in twee weekjes moet dan wel lukken.
Reden: anders val ik zover weg tijdens de megaflush ;)

Intentionally left blank

Verwijderd

Ik wil graag de schatting van Stiek & Friends aanpassen... van 90000 naar 120000...

Als ik dat via dat form doe, sta ik er dan opeens dubbel in of gaat dat gewoon goed...??

Ik zal mijn koetjes een beetje onder druk zetten,... Het is dan wel zomer, maar dan nog niet meteen vakantie.... ;)

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Wegens het wegvallen van een grote source van blokjes (zo'n 3000 per dag..) heb ik de score van Team |>Just dU It!<| omlaag moeten draaien :-( Ik ga nu zo snel mogelijk nieuwe leden proberen te werven om deze tegenslag een beetje op te vangen.

Team |>Just dU It!<|
http://exploder.keyserver.org

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

gaat best lekker dacht ik zo.. 48 mensen die goed zijn voor 9.385.261 wu :) als je kijkt dat op dit moment 392 mensen op de proxys sparen ;)

• Diadem

Diadem

fossiel

Laten we eens gaan schatten hoeveel DPC'ers er in de top100 komen, er vanuit gaande dat we een 1 dags flush doen.
Stel, ons target is 50% DPC. Dat betekent dat in de top100 dus de huidige top50 komt + 50 DPC'ers. Oftewel, er moeten 50 DPC'ers meer doen als 35K, 40K om aan de veilige kant te zitten.

We zitten volgens deze lijst op 32! Lang niet iedereen heeft echter zijn blokjes ingevuld. Volgens wat er nu gedaan is zijn er al 50 mensen met zo'n aantal. Dat zullen er alleen maar meer worden. En dan nog de mensen die thuis sparen.

Kortom dat halen we makkelijk!
Voor 2/3 DPC moeten 67 mensen meer als 45K doen...
Voor 75% moeten 75 mensen meer als 50K doen...

Ergens tussen die 2 getallen zullen we komen. Dat is dus àls de MF in 1 dag wordt.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Harmen
  • Laatst online: 26-05 15:29

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik kom ong. aan de 40k denk ik....... :D
Athlon Power.... >:)

Whatever.

• Sequence

Sequence

Online marketing

Diadem>> MF6 zal nooit in een dag worden gedaan, dat zou D.net nooit goed vinden :(

• Diadem

Diadem

fossiel

nee, daar ben ik ook bang voor :(

Verwijderd

wanneer gaat de flush beginnen?
(datum en tijdstip) Kunnen we de flush "monitoren"?

• Sequence

Sequence

Online marketing

de "officiele" datum is gesteld op 2 september ivm "verloop-datum" van de blokjes.. MF6 zal dus rond deze datum plaats vinden

• [eNeRGy]
correctie: 2 september was de richtdatum.

Maar we hoeven toch niet bang te zijn voor de 90 dagen regeling, want ik heb de afgelopen 3 maanden geen enkel blokje langs zien komen dat werd uitgegeven door D.net en dat ouder was... ze worden nog steeds op volgorde uitgegeven... dus nergens iets om bang voor te zijn.

• Sequence

Sequence

Online marketing

ok ok.. richtdatum is het goeie woord :)

• 4of9
  • Laatst online: 15-04 15:52
Ik denk dat Clan-of-nine ook maar weer ff moet gaan assimileren en fuseren, nu ik heb gelezen dat onze 2 concurenten gaan samenwerken....

Defcon 1 !

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• NightBird
  • Laatst online: 21:50

NightBird

DPC-Crew Coding
Hoogste: 900.000 (Clan-of-Nine)
Laagste: 900 (Clan-of-nine)
?

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Chaos
  • Niet online
Hoogste: 900.000 (Clan-of-Nine)
Laagste: 15.000 (LoWLaNDeR @ Team TechISG + Division Appeldorp)
! :)

• Chaos
  • Niet online
Vanaf nu is het ook mogelijk om je schatting weer aan te passen. Vul daartoe in het onderstaande formpje jouw nick/subteamnaam in zoals die in de tabel voorkomt. Je krijgt vervolgens een email met daarin een password, op de volgende pagina moet je dit password samen met de nieuwe schatting opgeven. Als alles goed gaat wordt de tabel geupdate.<FORM ACTION="http://www.dutchpowercows.org/u/megaflush.dsp" METHOD=POST><TABLE><TR><TD>Nick/subteam</TD><TD ALIGN=RIGHT><INPUT TYPE="hidden" NAME="action" VALUE="mail"><INPUT NAME="nick" TYPE="text"><INPUT TYPE="submit" VALUE="OK"></TD></TR>
</TABLE></FORM>

• Diadem

Diadem

fossiel

Een vriend van mij die onder mijn email flushed heeft perongeluk geflushed. Hij had iemand achter zijn comp gelaten (stom, stom!). Dat waren dus 10K WU's. Niet verspeeld gelukkig, maar ze komen dus niet meer voor de MF in aanmerking :(

Mijn schatting moet dus waarschijnlijk naar beneden. Tenzij ik kan assimileren, moet ik eens gaan doen :)

[edit]
Hmmm, 10K WU's, niet 10 :)

• Sequence

Sequence

Online marketing

er moeten meer mensen schatten! vandaar dat ik deze topic nog maar effe omhoog trek..

• Chaos
  • Niet online
Diadem:
Aantal workunits dat je denkt te gaan flushen (geen puntjes/komma's toevoegen)

Verwijderd

Die schattingen komen niet echt door he ?
We hebben nu al >10.000.000 blokkies staan.

• Ricoh
  • Laatst online: 05-03-2025
ben jij nou zo dom ?

Verwijderd

Dagscore:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/e.degraaf/dagscore2.gif
Totaalscore:
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/e.degraaf/totaal2.gif

• Sequence

Sequence

Online marketing

hoeveel mensen zullen straks wel niet hebben

Yesterday is this participant's best day ever!

:)

• MrCyber
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05-2018
Hangt er vanaf in hoeveel dagen MF6 afgewerkt kan gaan worden !

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Dit zijn toch alleen blokjes zonder de proxy?

of wel?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Verwijderd

Rico-Burn : Moet me koe je in je bek schijten of zo ? Na je welgefundeerde opmerking gelezen te hebben zal ik ff melden dat het me ging om het verschil tussen de schatting en het voorlopige aantal (al ingeleverde) blokkies. M.a.w. een verkapte aansporingspoging om de schattingen in te vullen, aangezien ingeleverd aantal > geschat aantal.

En als je vermoedelijk dyslectische brein dit niet volgt, dan is het antwoord gewoon "Nee !"

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:42
Aangezien je in moet vullen of je op een officiele MF6 proxy spaart of niet, vroeg ik mij af of er niet een apart lijstje kan komen van de mensen die niet op een MF6 proxy sparen. Dan kun je tenminste zien wat we nog bij de MF6-proxy stats op moeten tellen om een totale schatting te krijgen. (nu zijn er toch altijd een heel stel die zelf sparen en geen schatting opgeven, dus het uiteindelijk aantal zal wel nog hoger worden)

[removed]

• Chaos
  • Niet online
Deze is niet dynamisch, maar geeft wel een idee hoe het er voorstaat met de niet-op-een-proxy-flushende spaarders:

<PRE> # Nick / Subteam Workunits
------------------------------------------------------------
1. @noniem.nl 900.001
2. *Team |>Just dU It!<| 700.000
3. *De Burnin`Cows 500.000
4. HarryB 425.000
5. *The LawnMooh\'er Men 400.000
6. lucard 220.000
7. GEB Software 110.000
8. Tai-Pan 100.000
9. Redwing 70.865
10. Striper 65.000
11. crisp 60.000
12. BitByter 50.000
13. d.v.d.loevering@castel.nl 40.000
14. t-lor 35.000
15. gambit 30.000
BitByter 30.000
17. *Need The Speed: Cows Unleashed 25.000
18. Diadem 20.000
19. Barrel 5.000
20. _QW_ 4.000
21. *Quakers United | Cewle Coown Cadavers 2.000
NightBird 2.000
23. Pjemco 500
24. Gregoor 50
------------------------------------------------------------
Totaal 3.794.416</PRE>

• geb
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04-2024

geb

Chaos: @anoniem.nl staat toch op de energy proxy???

• Chaos
  • Niet online
@noniem.nl spaart voor zover ik weet op een eigen proxy, maar de logs worden wel verwerkt in de stats van [eNeRGy]. Als je het totaal uit wilt rekenen moet je die 900.001 er dus waarschijnlijk vanaf halen.

Verwijderd

Ach, wat is een miljoen meer of minder :)

In ieder geval moet ik de eerste week van september maar extra goed mijn server up houden dan! (shit, ik ga die week op vakantie)

Verwijderd

kan iemand

46. Dredge 23.000

ff weghalen ik heb een nieuwe schattig gedaan maar ik krijg geen wachtwoord per e-mail nieuwe schatting staat er nu 55.000

• Chaos
  • Niet online
Tuurlijk, ik heb 26. Dredge ook maar meteen ff meegenomen :)

Verwijderd

huh ? 23 ?

• Chaos
  • Niet online
Je stond er al 2x in, vandaar dat ie denk ik ook niet wilde mailen

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.