MSN berichten van wild vreemden?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• SideBuster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

SideBuster

Deka Dirk AH Yeah Vomar Ald!!!

Topicstarter
Elke dag krijg ik berichten van wild vreemden die graag willen dat ik naar één of andere site ga. Dit loopt soms op tot 30 a 40 per dag.
Is er een optie om die berichten te blocken?

Hier een screenshot van één van de berichten:
*knip*

de inhoud van dat bericht (die URL) zijn we niet van gedient

[ Voor 20% gewijzigd door Han op 24-05-2003 15:33 ]

V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs

• frapex
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:02

frapex

got r00t

dr zit een optie in msn dat je offline staat voor mensen die jij niet in je lijst hebt... moet je maar even kijken in de config van msn weet niet precies welke optie het is

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

fotosoep die link even weg, zoals je hierboven kunt lezen (de link dus ;) )

• Melmer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-09 13:57
in msn >> extra >> opties >> privacy >> alleen personen in mijn lijst Geaccepteerd kunnen mijn status zien en mij berichten sturen. aanvinken dan moet het opgelost zijn

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dit is vaker langs gekomen:

Klik maar :)

Tevens horen vragen over MSN in Software Algemeen, niet in Windows Operated Systems.

Dus de volgende keer eerst even zoeken voordat je een topic opent en even kijken in welk forum het thuis hoort. Hou er ook even rekening mee dat bepaalde URL's niet mogen op GoT, ook niet als ze in een screenshot staan :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.