[Foto] is totaal mislukt, door beweging digicam

Pagina: 1
Acties:

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 07:49
Ik heb maandag een engelse spreekbeurt, nu ga ik het over mijn werk doen (bedrijfsautomatsering), nu had ik 2 foto's gemaakt 1 van de werkplaats, die is compleet mislukt is een foto van de grond geworden :D :? .

En 1 foto van de showroom, die is ook mislukt daar heb ik perongeluk de digicam bewogen (stom stom). Nu is het bedrijf dicht en kan ik er niet meer heen om goede foto's te maken, dus wil ik hier vragen of deze foto nog te redden is:

[F_J_Knip: dit was iets teveel van het goede voor de modemmers onder ons, en ook de rest heeft niet zo veel aan een herschaald plaatje van 640*480/410 kb :* ]

Krijg er geen klik plaatje van gemaakt, hier dus url naar orgineel plaatje:

http://home.wanadoo.nl/thomas.peters/Mislukt.JPG

[ Voor 43% gewijzigd door F_J_K op 24-05-2003 16:18 ]

BlaBlaBla

• ArchRAIDen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 16:29
tja... zal lastig worden... ik zou gewoon deze foto gebruiken en zeggen dat ie mislukt is :)

Verwijderd

Ik ben bang dat je het met deze foto moet doen. Wellicht kun je met fireworks of fotoshop een paar keer sharpen image doen waardoor je meer constrast krijgt en het wat sherper lijkt. Maar de smear krijg je niet weg.
Helaas.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 17:40

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 15:22:
Ik ben bang dat je het met deze foto moet doen. Wellicht kun je met fireworks of fotoshop een paar keer sharpen image doen waardoor je meer constrast krijgt en het wat sherper lijkt. Maar de smear krijg je niet weg.
Helaas.
Inderdaad, vervolgens zou je het ergste gedeelte nog wat donkerder kunnen maken zodat de aandacht er niet zo op gevestigd wordt. Mochten er vragen over komen dan is het vroeg genoeg om te zeggen dat je een niesbui kreeg tijdens het maken van die foto. ;)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• getty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-08 13:19
Daarom maak ik ook altijd wat meer foto's met mijn digitale camera. Je kunt ze toch zo weer verwijderen.

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 07:49
getty schreef op 24 May 2003 @ 15:31:
Daarom maak ik ook altijd wat meer foto's met mijn digitale camera. Je kunt ze toch zo weer verwijderen.
Ja ik weet het, het was gewoon stom van mij :P. Maar ik had ze op het allerlaatste moment gemaakt omdat er de hele tijd klanten in de weg stonden etc.

BlaBlaBla

• gasemans
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 12:08
Kan niet

De foto is gewoon onscherp geworden en je kunt niet zomaar een pc iets laten veranderen zonder dat hij weet wat het moeten worden.

Ik zou zeggen, bel je baas en vraag of je nog even een foto mag maken.

Zal niet zo een groot problee zijn als je tenminste goed gewerkt hebt en geen ruzie met hem hebt.

Stagaire bij ons heeft het ook al eens gehad, gewoon op zondag even langs gekomen. klik klik klik en klaar

Of je moet zo ver weg wonen maar dat lijkt me niet

Verwijderd

of je houd een spreekbeurt over hoe men geen foto's moet maken ;)

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:27
Gebruik de foto voor een grapje in je spreekbeurt. Om iedereen erbij te houden, dat ze weer scherp zijn en naar je blijven luisteren. Nu alleen de grap nog verzinnen :)