Toon posts:

Wie heeft er speedlinq adsl en kan mij helpen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er hierzo iemand die Speedlinq adsl heeft en mij zou willen vertellen hoe ik een verbinding kan maken?

Ik zit al vanaf dinsdag te wachten op mijn modem + de installatie handleiding die via de post is verstuurd. Zelf heb ik nog een ander adsl modem dus wanneer ik de gegevens weet die je nodig hebt om de boel te installeren kan ik op internet. Username + password enz heb ik allemaal alleen niet de gegevens waarnaar ik verbinding moet maken.

Op dit moment ben ik in het bezit van een alcatel speed touch home adsl modem.

De helpdesk is op dit moment gesloten dus ik hoop dat er hierzo iemand is die hierzo de benodigde gegevens kan posten.

alvast bedankt,

Sten

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:25
ik heb geen speedlinq, maar speedlinq gaat ook via bbned, en voor je internet zelf heb je helemaal geen inloggevens meer nodig.

het is veel simpeler hier staat het uitgelegd voor cistron maar dat werkte voor mij (tweakdsl) ook :)

Verwijderd

het gaat via babyxl ....

Verwijderd

Topicstarter
Speedlinq gaat via het netwerk van babyxl. Bovenstaande uitleg van de cistron site heb ik al geprobeerd maar werkt dus niet. Ik heb andere vpi en cvi gegevens nodig volgens mij. Iemand die mij aan die gegevens kan helpen?

Verwijderd

Erm probeer es vpi 0 en vci 38 te doen en dan RFC1483brigded en dan encapsulation LLC ofzo, staat in de handleiding van me E-Tech Router, misschien het proberen waard? Ik heb alleen geen Speedlinq, maar KPN. Dus ik kan niet testen of die instellingen werken. Moet je dus maar ff zelf doen. Oh ja, en dat alvast bedankt stuk dat doen we hier op GoT niet, we bedanken elkaar al zonder dat stukje tekst ;) .

Verwijderd

BaByXL heeft VPI/VCI van 0/34

Verwijderd

Mja dat bedoelde ik dus, typo blijkbaar :S
Pagina: 1