Toon posts:

[PDA] Van PalmOS 4.1 terug naar 3.5?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik het OS van mijn palm ververst door 4.1. (Het gaat om een PalmVx) Een aantal dingen werken niet meer zoals ze vroeger wel werkten. Ik kan nu namelijk geen mail meer versturen vanuit mijn palm. Met 3.5 was het zo dat ik een mail schreef in de palm, die na het hotsyncen dan meteen verstuurd werd.

Is het mogelijk om het OS van mijn palm te downgarden (flashen) naar 3.5?

Ook werkt het birthday programma wat ik met 3.5 op mijn palm had niet meer met 4.1. Als iemand hier een goed programma voor weet houd ik me aanbevolen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 13:54 ]

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 10:44
Waarom probeer je de oorzaken van je probleem niet uittezoeken, ipv 'terug' te flashen?

|>

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-02 15:07

Boss

+1 Overgewaardeerd

Terugflashen kan gewoon.

Maar ik zou idd ook eerst kijken waar die problemen door komen. Ik heb nl nog nooit zoiets gehoord over OS4.1. Mail versturen moet ook zeker wel kunnen op de manier die jij wilt. Misschien is er op www.palmclub.nl nog wat infor te vinden?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Mail wordt niet meegenomen in de sync. (Als je een mail schrijft in de palm, komt deze in de palm in de outbox. Deze zou verstuurd moeten worden naar Outlook Express bij een hotsync) We hebben op www.palmclub.nl nog wel een stukje over problemen met OE5 gevonden. Dit hielp niet. Wanneer we met de rechtermuisknop op het hotsync icoon in de taakbalk klikken en op "custom" klikken staat "Mail" hier ook niet bij. (Lijstje van dingen die hij meeneemt tijdens de sync). In het Start Menu onder "Palm Desktop" staat een shortcut genaamd "Mail Setup". Wanneer we hierop klikken gebeurt er niks. (Met dit tooltje behoor je het Mail Programma die geassocieerd wordt met de Palm in te kunnen stellen.)

We zijn er wel van overtuigt dat het niet aan OS4.1 ligt, maar aan een probleem in de pc. We draaien overigens Windows XP Pro.

edit: als een Modje dit leest, mag de topic titel naar: "[PDA] Mail wordt niet gedaan bij Hotsync."

[ Voor 22% gewijzigd door F0kke op 25-05-2003 14:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand?