Toon posts:

Makkelijk foto printjes + tekst maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok hier is mijn probleem :

Mijn moeder heeft een vlaaienshop, en ze wil eetbare printjes gaan maken. De hardware hebben we al ( scanner + printer ). Op dit moment maak ik de printjes met paint shop, maar echt makkelijk is dit niet voor mijn moeder. Wat ik dus zoek is een programma waarin je heel erg gemakkelijk een foto kunt inscannen en vervolgens een stukje tekst erbij kunt typen en dit ook beetje leuk bewerken, misschien nog een clip-artje erbij. Het moet dus niet makkelijk voor jullie, maar makkelijk voor mijn moeder (de computer leek) zijn. Het is niet zo dat ze geen muis kan vasthouden hoor, maar dit soort dingen zijn nog een beetje te moeilijk voor haar. Wat ik nu wil vragen is of er een dergelijk programma bestaat waarin het dus erg makkelijk is om dit soort dingen te doen !

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 11:28

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

PAINT is nog steeds the king :)
Ik ben ook niet zo'n foto bewerkings X-pert maar je kan gewoon in paint rotzooien en anders smijt je de rotzooi in word, gaat ook altijd lekker, vooral voor de beginners die niet snappen wat "extrem pixel vertox intergatie whatever" betekend :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mmmm is publisher niet iets iets ?

Iperf

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:39

scorpionv

This space for rent

[Waaaay offtopic]
JohnnyBB, heb je al reactie/pakketje/whatever van Ganjaguru?

Mail me anders even, dweste @t hotmail d0t com. Thx!
[/Waaaay offtopic]

Fun while it lasted: World Community Grid!