Toon posts:

beeld valt af en toe weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een nieuwe PC met de volgende specs:
MSI 645e Max-u
Intel P4 2,6 Ghz
512 MB DDR333 RAM
1x 40 GB Maxtor
1x 80 GB Maxtor
XFX GForce4 MX-440 64 MB geheugen
intel modem
Realtek 10/100Mbit netwerkkaart

nu heb ik het probleem dat af en to het beeld op zwart gaat en weer terug komt. Het beeld blijft af en toe dus "hangen". Ik heb meerdere videokaarten van het delfde type gebruikt, meerdere monitoren gebruikt.
In Windows XP Home edition staat op dit moment de monitor ingesteld als een standaarmonitor, maar het probleem blijft ook als de monitor ingesteld staat als Plug&play monitor.

Het systeem zelf hangt niet, want de muziek draait gewoon door, terwijl het bee;d af toe blijft hangen, op zwart springt en weer terug komt...

Nieuwste detonator drivers zijn al geïnstalleerd.

Weet iemand een oplossing voor dit rare probleem??

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:34
Maak eens een screenshot als het beeld op monitor weg is?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Windows al eens opnieuw geinstalleerd (normaal is dit een overdone oplossing, maar als andere monitor, videokaart en drivers niet werken is het wel een goede mogelijkheid)? Monitor kabel ok? Misschien een BIOS-update uitvoeren? Dat zijn de mogelijkheden die ik zo snel kan vinden :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

En dit is dus een detonator probleem. Zelf ook last van gehad. Oplossing is waarschijnlijk oudere detonators gebruiken. Let op: meerdere detonators hebben hier last van, dus er bestaat een kans dat je er meerdere moet testen.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc