[xls/wrd] samenvoegen geeft foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Een goeie dag,
Ik ben bezig om een excel document (gegevens) samen te voegen met m'n word document (hoofd).
Nu heb ik in word aangegeven via extra > afdruksamen voegen.
Dat ik een brief bestand wil gaan maken,
Vervolgens geef ik aan waar mijn gegevens bestand staat (het excel-document)
dan krijg ik de volgende melding;
Er zijn nog geen samenvoegvelden in uw hoofddocument aangetroffen. Kies de knop Hoofddocument bewerken om samenboeg velden in uw hoofddocument in te voegen.

ik klik vervolgens dus op de knop 'hoofddocument bewerken' dan wordt het afdruksamenvoegen venster gesloten, en zit ik weer in word. :? wtf moet ik nu dan doen?

In excel moet ik natuurlijk ook aangeven welke gegevens ik wil samenvoegen.
Als ik excel start, het gegevens-bestand open. En via Data > Samenvoegen aan wil geven dat de kolommen a t/m e en rij 1 t/m 20 gebruik moeten worden als brongegevens. Dit alles lijkt goed te gaan, en dus sla ik m'n excel document weer op, en ga terug naar word.

Back in word dus; ik ga weer naar extra > afdruk samenvoegen, geef nog een keer alle gegevens aan. En stel bij query in dat er gesorteerd moet worden op CODE // id-nummer oid.
Dan krijg ik de volgende melding:
[i]Het hoofddocument kan niet worden samengevoegd met het gegevensbestand, omdat de gegevensrecords leeg zijn of omdat er geen records overeenkomen met de ingestelde queryopties :?

h.e.l.p.

Ik zal best iets fout doen; maar normaal werkt het samenvoegen wel

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards