Keyboard reageert traag icm switchbox

Pagina: 1
Acties:

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-12-2025
Ik heb gisteren een Mircosoft Natural Multimedia Keyboard gekocht (die met blauwe boverkantje..). Ik had een Natural Pro van hun maar die begon een beetje stroef te worden en ging herrie maken. Dit oude keyboard hing achter een sitecom kvm-switch en dat werkt 100% okay.

Nu sluit ik dus gisteren, blij als een kind, het nieuwe keyboard aan het het reageert toch traag. Ook als je een fout maakt en je drukt 2x op backspace ofzo dan schiet dat ding soms twee letters extra terug waardoor je die letter weer intoets etc......... Errug irritant en er valt niet mee te werken tenzij je hoog bejaard bent met 1 toetsaanslag per 3 seconden ipv 200 per minuut. Affijn duidelijk dus..

Zonder de switchbox werkt het okay (Huh ?? dat oude keyboard ging wel als een raktet). Ik een ander topic heb ik gevonden dat ik de drivers zou moeten uninstallen. Heb ik gedaan maar het resultaat bleef het zelfde. Ik heb voor de zekerheid ook even de kabels van de kvm-box aangeduwd en verwisselt maar dat maakte ook niets uit..

Help, wat moet ik doen.. Heb ik een kvm-probleem (nogmaals huh?) of ligt het aan het ms-keyboard ? Ik wil hem ruilen (rdam/dynabyte) maar dan heb ik niet de garantie dat een ander het wel dus icm mijn sitecom-kvm-box

https://k1600gt.nl

• shades
  • Laatst online: 17-12-2025
Niemand ?

https://k1600gt.nl

• Beamer
  • Laatst online: 07-02 19:47

Beamer

Return of the legend

Sorry voor de revive van dit erg oude topic. Maar ik had het probleem ook en kan me voorstellen dat het echt super irritant is als je de oplosing niet kan vinden dus wil hem graag delen.

De meeste KVM switches beschikken over een "Typematic rate" die overruled instellingen van Windows of de BIOS. Het is dus in de meeste gevallen te wijzigen door de software van de KVM en als deze (zoals in mijn geval) niet beschikbaar is door een shortkey in mijn geval 2x rechter ctrl dan F4 past de Typematic rate aan. Bij mij waren er 4 standen (10,15,20,30) hij stond op 10 en heb hem nu op 30 gaat een wereld voor je open. (Gebruik het pas sinds kort maar is echt irritant een TM van 10) dus wilde echt even de oplossing posten voor diegene die er in de toekomst tegen aanlopen.

O+

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd