Zoek leuk verslavend game

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik weet dat er veel topics over zijn maar ik heb al dik een jaar geen spel meer gespeeld, en wil nu toch wel weer iets leuks doen.
Ik vind ook niet echt goede gamesites waar duidelijk een grote overvieuw te zien is met veel screenshots van games. Gamespot lijkt opzich wel aardig, handig in categorien, maar geeft alleen de laatste 10 revieuws weer en de rest zit bij de hele grote verzameling van de afgelopen 10 jaar ofzo.

Ik hou wel van
-actie/shooter
-strategie
-race: voornamelijk dan rally. Toca/F1/GP4 vink persoonlijk wat minder
-simulatie

En misschien zijn er nog we meer genres waari k zo niet op kan komen, maar hou niet zo van RPG's en turnbased en uitzoekwerk games.

Enneh het moet toch wel redelijk draaien op een AMD thunderbird 800 + geforce 2mx + 256mb.. en ook multiplayer ondersteunen..

Mij lijken spelletjes waarin je bv in verschillende soorten voertuigen kan stappen ook wel leuk: lopen/auto/vliegtuig/tank oid.

Ik hoop hier dus een topic mee te kunnen starten met screenshots en korte beschrijving van vrij recente games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je Counterstrike al geprobeerd. Is helemaal geen zwaar spel, maar het is zooo gaaf !! Verder kan ik ff nix bedenken :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-10 13:05
GTA3 of GTA vice city loopt aan op lopen/auto/vliegtuig/tank dus dat zou perfect voor jou zijn. Op jouw systeem zou het nog wel te draaien zijn. Een nadeel: geen multiplayer (al is er een multiplayer mod voor gta3 in de bouw) :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA3/VC loopt aan op lopen/auto/vliegtuig/tank en dat wil je, maar ik noem het geen verslavende game IMO, als je het eenmaal hebt uitgespeelt en daarna cheats/mods gebruikt, misschien later een multiplayer mod voor Vice City. Screenshots en dergelijke van GTA VC kan je hier gaan @ [rml][ PC] GTA: Vice City - Deel 5[/rml] voor GTA3 @ http://www.gtacenter.com/?page=gta3%20screenshots

Mijn aller leukste game en ook super verslaafd is en waar je een multiplayer hebt, tegen vrienden online kan spelen, je doet mee aan clan wars, cup wedstrijden etc. Je wilt natuurlijk ook de beste zijn. ;) Dan is Unreal Tournament en leuke optie, en loopt soepel op jouw systeem. Screenshots @ http://www.neoseeker.com/Games/Products/PC/ut/screens.html

Ik zou verder op GoT rondzwerven naar Games, ook zijn er screenshots te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online
Ik zeg ook niet dat het een must is van dat lopen/vliegn/rijden en weet ik het,.maar dat lijkt me sosm gaaf :)
En halflife heb ik net weer geinstalleerd maar denk dak daar snel oip uitgekeken ben omdat ik die al zo veel gespeeld hjeb in verleden :)
GTA had ik ook aan gedacht ja maar niet gedaan vanwege het ontbreken van multiplayer optie.
En ik had al tijdje in deze forum zitten kijken alleen kwam niet erg veel voorbij.

Ik lees ook veel over halflife2, is daar ook counterstrike mod voor of zit zoiets al ingebouwd?

Ik ben dus niet echt het type dat uren een spel wil spelen om het uit te spelen maar gewoon ff een multiplayer potje :)

[ Voor 21% gewijzigd door robbertb op 24-05-2003 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:45
Counterstrike is FPS - Multiplayer = Super gaaf

GTA 3 + GTA VICE CITY = Verschillende voertuigen stappen = super vet :)

Mafia = ook verschillende voertuigen stappen = super vet :)

UT2003 = FPS - Multiplayer is ook wel gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimson
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-10 21:05

grimson

domeingrommer

Command en Conquer (Generals) uiteraard !!

Actie, Strategie en 'simulatie' :)

Persoonlijk installeer ik een spel, bekijk het 5 minuten en leg het in de kast.
De Command en Conquer reeks heeft mij bijna als enige altijd weer aangetrokken tot het spelen hiervan.

Zon opbrengst http://plugwise.grimson.nl/ | Fotomeuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online
FPS=first player shooter ofzo?
grimson schreef op 24 May 2003 @ 12:49:
Command en Conquer (Generals) uiteraard !!

Actie, Strategie en 'simulatie' :)

Persoonlijk installeer ik een spel, bekijk het 5 minuten en leg het in de kast.
De Command en Conquer reeks heeft mij bijna als enige altijd weer aangetrokken tot het spelen hiervan.
Heb ik ook wel es bekeken maar had er te weinig geduld voor en weer eraf gegooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online
Verder iemand nog leuke games?

Enneh ik wil graag screenshots zien van mooie games :D

Het valt me overigens ook op, dat de games die me mooi lijken, alleen voor console beschikbaar zijn :(

[ Voor 39% gewijzigd door robbertb op 24-05-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vietcong? America's Army? Day of defeat? Medal of Honor? Battlefield 1942? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Tja, lijstje van games op mijn PC:

Age of Mythology (RTS in de stijl van Age of Empires)
Baldur's Gate 2 (RPG)
Command & Conquer Generals (is bekend)
Duke Nukem 3D (jawel, de gouwe ouwe, met geluid en al onder XP :D )
Dungeon Siege (RPG)
Enter The Matrix (3d actie)
Freelancer (space sim, waar je ook lekker vrij rond kunt vliegen :) )
Grand Prix 4 (is bekend)
Grand Theft Auto 1
Grand Theft Auto 1 - London 1969
Grand Theft Auto 3
Grand Theft Auto - Vice City :D Net vandaag gekocht, een juweeltje :D
Icewind Dale (RPG)
Icewind Dale 2 (RPG)
Jedi Outcast (FPS in het Star Wars universum)
Lemmings (behoeft geen introductie voor alle old schoolers hiero)
Need For Speed Hot Pursuit 2 (lekker racen)
Neverwinter Nights (RPG)
O.R.B. (Offworld Resource Base) Een RTS in space.
Quake 3 + Team Arena (behoeft ook geen introductie)
StarCraft (de beste RTS ooit gemaakt)
Tribes 2 (team based FPS)
Unreal Tournament + Tactical Ops mod (Tactical Ops mod is Counterstrike voor UT)
Unreal Tournament 2003
WarCraft 2 (RTS)
WarCraft 3 (RTS)
X-Wing
X-Wing Alliance

Een hele rits, waarvan de meesten wel redelijk goed op jouw computer draaien.
Screenies post ik hier niet, staan meer dan genoeg op diverse sites :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online
hmz ik heb de demo van freelancer gedownload maar vind het maar beetje vaag spel ik dacht ook gelijk te kunne vliege maar heb geen geld voor vliegtuig ofzo en toen hak geen geduld meer en heb ik het er weer afgegooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
robbertb schreef op 24 May 2003 @ 12:30:
-actie/shooter
-strategie
-race: voornamelijk dan rally. Toca/F1/GP4 vink persoonlijk wat minder
-simulatie
Mij lijken spelletjes waarin je bv in verschillende soorten voertuigen kan stappen ook wel leuk: lopen/auto/vliegtuig/tank oid.
Dan moet je echt Battlefield 1942 hebben, liefst met de gratis Desert Combat mod!
Alle dingen die je noemt zitten er zo'n beetje in: actie, shooter, strategie, je kan er in racen en er zitten simulatie elementen in.
Ook multiplayer en ik ken eigenlijk geen spel waar nog meer vrijheid in zit: je kan in bijna elk voertuig instappen (jeep, tank, apc, schip, vliegtuig etc.)
Echt een aanrader :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertb schreef op 25 May 2003 @ 00:13:
hmz ik heb de demo van freelancer gedownload maar vind het maar beetje vaag spel ik dacht ook gelijk te kunne vliege maar heb geen geld voor vliegtuig ofzo en toen hak geen geduld meer en heb ik het er weer afgegooit :)
Geen geduld, niet kunnen vliegen?
Als je op een planeet bent is er linksboven gewoon een icoontje dat je kunt aanklikken om met je ship in space te gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 00:46:
[...]

Geen geduld, niet kunnen vliegen?
Als je op een planeet bent is er linksboven gewoon een icoontje dat je kunt aanklikken om met je ship in space te gaan :X
Haha ik heb niezo veel geduld met games tegenwoordig idd.
Maar ik heb nog helemaal niet gevlogen. gewoon als ik spel join, dan zie je zo lanceerplatform ofzo.. maar daar staat geen schip op (volgens mij) en als ik dan wil gaan kopen heb ik daar geen geld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sim City 4 - erg goede sim en lang speelbaar + exp. pack op komst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:04

Christiano007

Ich bin der champion

Soldier of fortune online

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertb schreef op 24 May 2003 @ 12:43:
Ik zeg ook niet dat het een must is van dat lopen/vliegn/rijden en weet ik het,.maar dat lijkt me Ik ben dus niet echt het type dat uren een spel wil spelen om het uit te spelen maar gewoon ff een multiplayer potje :)
ff multiplayer potje? Tetrinet!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:11
Civilization III.. (I en II zijn ook nog steeds super :D)
Installeer UT ofzo is ook wel vet..

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
robbertb schreef op 24 May 2003 @ 12:30:
Ik hou wel van
-actie/shooter

Enneh het moet toch wel redelijk draaien op een AMD thunderbird 800 + geforce 2mx + 256mb..

en ook multiplayer ondersteunen..

lmd.
Battlefield 1942.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empire Earth

-veel verschillende units
-kan online gespeeld worden
-je speelt vanaf bovenaf
-echte strategie met artillerie enz

Ikzelf heb het zelfde als jou altijd maar ff kjikken en duurt het te lang pleur ik ze in me kast maar deze is een goudje

en rollercoaster tycoon maar daar moet je gewoon van houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twistertwisted: Zou je de volgende keer als je een topic met de search vindt eerst kunnen kijken wat de datum van de laatste post is? Dit topic is namelijk al een jaar oud :)

Ik mag hopen dat de topic starter in de tussentijd toch wel een leuk spel heeft kunnen vinden :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.