Toon posts:

[The Sims] Superstar houd er mee op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vaag. Zonet wel gespeelt. nu tijdens het laad scherm houd ie er ineens mee op :'(
alleen had ik in-game nog een probleempje. Hij reageerde niet op klikken (alleen op sommige objecten)
tijdens de instalatie van The Sims zelf. gaf ie op het laatst ook een fout.
"Error setting up folders"
cd is wat beschadigt. en nu vroeg ik me af.
Kan ik dmv een proggie die BIN bestanden maakt. mijn originele The Sims cd clonen?
en dan vanaf de HD zelf proberen te installen? of is dat onmogelijk :?
Thx (wat voor proggie moet ik hebben om BIN bestanden te maken??) alta & Google vinden iets heel anders als ik de criteria "How to create BIN files"
Thx!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Je kan denk ik beter zoeken op Cue dan op Bin :) Volgens mij kan je die op één of andere manier maken met Nero Burning Rom.
Vervolgens kan je die mounten met Daemon Tools en dan zo het spel proberen de installeren vanaf de hardeschijf en zo ook te spelen :)

The devil is in the details.

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 21:59

Blauw

De Schreeuw

Met Nero kan je inderdaad makkelijk een bin maken :)

File create image :)

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 24 May 2003 @ 12:23:
Je kan denk ik beter zoeken op Cue dan op Bin :) Volgens mij kan je die op één of andere manier maken met Nero Burning Rom.
Vervolgens kan je die mounten met Daemon Tools en dan zo het spel proberen de installeren vanaf de hardeschijf en zo ook te spelen :)
Daemontools had ik al :) maar nog geen NERO (iig om een bin temaken.) Thx

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:40
Ik kan niet lopen. ik zie wel voetjes staan. Maar ik kan echt niet klikken
iemand ideeen ?

Als ik naar Studio Stad ga .. dan kan ik nix selecteren. Er zit iets fout met klikken ofzow ?

[ Voor 47% gewijzigd door Maeslant op 03-06-2003 12:53 ]