Ik zit altijd met m'n Philips ToUcam te prutsen als ik dat ding ergens neer wil zetten. Het bijgeleverde "voetje" is gemaakt om 'm aan een lcd-monitor ofzo te hangen maar die heb ik niet. Heeft iemand ideen of weet iemand een site ofzo waar alternatieve "voetjes" te vinden zijn? Bijv. iets met een buigbare hals en een zuignap ofzo?
Verwijderd
stuur even een mailtje naar philips. bij iedere toucam zit een soort plastic 'draaitafeltje' waar je de voorste pootjes in kunt steken. blijkbaar heb jij die niet gehad, dus wie weet wil philips er 1tje naar je opsturen.
Verwijderd
weet je wat ik heb gedaan met mijn tocam? Je hebt bij de ikea van die houders waar je op het bureau papier op kan klemmen met zo'n hals
Ik heb die a4 houder er afgehaald en de tocam past precies op die houder
Dus nu heb ik aan mjn bureau een flexibele hals geklemd
Ik heb die a4 houder er afgehaald en de tocam past precies op die houder
Dus nu heb ik aan mjn bureau een flexibele hals geklemd

De standaard maat van de bout van een statief past precies in de nek van een toUcam. Bij elke fotozaak is wel zo'n soort statiefje te krijgen.
edit:
Deze kun je dus niet aan je laptop hangen
maar je kunt ze er wel mooi naast zetten en omhoog richten.
Deze kun je dus niet aan je laptop hangen
[ Voor 21% gewijzigd door Splatter op 24-05-2003 12:17 ]
Dit is het antwoord waar ik op zat te wachten! Thanks! Ik heb nog zo'n statiefje hier liggen... even kijken... het werkt!! Yes! Eindelijk de ToUcam ergens stevig neerzetten.Splatter schreef op 24 mei 2003 @ 12:09:
[afbeelding]
[afbeelding]
De standaard maat van de bout van een statief past precies in de nek van een toUcam. Bij elke fotozaak is wel zo'n soort statiefje te krijgen.
edit:
Deze kun je dus niet aan je laptop hangenmaar je kunt ze er wel mooi naast zetten en omhoog richten.