IRC tunnellen, kan dat???

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:36

Ryceck

Constants and Variables

Topicstarter
Ik zit hier nu dus op me werk en ik zou graag IRC op willen, het probleem is dat via de gateway hier alle poorten nar buiten geblocked zijn. Met uitzondering van enkele poorten naar specifieke servers, maar hier vallen IRC-servers dus niet onder.

Probleem dus, nu kan ik hier connecten naar een IRC-server die hier in het netwerk staat maar die is aangesloten bij "nl.chatjunkies.org" en ik zou graag op Efnet willen zitten.

Is het mogelijk dat ik aanlog op deze betreffende IRC-server en dan de connectie doorpass (doorbounce) naar een willekeurige efnet-server???

Ik heb al gegoogled maar hier was geen lazer te vinden, of ik kan mijn query niet goed definieren (lekker duur klinkt da he :D)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Kan je niet op je thuis pc een bouncer installeren en die op een poort laten luisteren die wel available is? Just a thought.

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Dat moet kunnen idd.

Verwijderd

En laat die dan runnen op poortje 443 ofzow ;-) die wordt meeestal niet geblocked door de baas :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Het kan vast wel, maar dat is gewoon een kwestie van zoeken naar de juiste software. www.google.com dus.

Daarnaast: Het is niet voor niets geblokkeerd. Je bent gewoon regels aan het overtreden met dit soort grapjes...

Dit topic is gesloten.