Niet veel, soms is de MX sneller en soms de Geforce DDR. Denk er wel aan dat de MX op een hogere kloksnelheid draait (meer polygonen/s) en een nieuwere T&L engine heeft!
ja ik heb nu een standaard g-forge256 geen ddr dus vandaar ik vraag me af of het de moeite is om daar 360 piek voor uit te geven
Ik denk dat het niet de moeite is (tenzij je echt veel gamed, en je het _makkelijk_ kan betalen)!
Verwijderd
Als je alleen 800x600 en 640x480 draait zou ik de MX nemen, doe je veel op hogere reso's is een GF1(DDR) het overwegen waard.
Kijk hier maar eens, de Geforce1 en Mx scoren ongeveer gelijk!
http://www.review-zone.com/hardware/video/mega_video_card_shootout/page3.shtml
http://www.review-zone.com/hardware/video/mega_video_card_shootout/page3.shtml
De Geforce2 MX ondersteund alleen 64bits DDR beheugen, dus dat is evensnel als 128bits SDR geheugen, alleen goedkoper!
Ik denk dat ie wel sneller is... maar hij wint het niet van een v6800DDR...
Dan kom je in de buurt van een ddr ja.. maar die kun je ook overklokken.. de mijne loopt nu op 135/350
Verwijderd
het zal niet veel schelen tussen MX en geofrce sdr.
Laat die f 360 in je zak zitten, die ge-force1 is niet zo slecht.
De MX is iets sneller dan SDR, maar dat verschil is f 360 echt niet waard.
Laat die f 360 in je zak zitten, die ge-force1 is niet zo slecht.
De MX is iets sneller dan SDR, maar dat verschil is f 360 echt niet waard.
nee ok maar ik hoef er maar 165 piek voor te betalen en als ik hem over clock mowt het toch wel wat schelen niet ?>
sub zero> je draait dus alleen 3d appz? waarom ga je dan geen professionele videokaart aanschaffen? ik heb de asus v7700 en draai softimage/maya -highend 3d-progs. maar als ik iets meer geld had zou ik echt voor een 3dlabs of oxygen gaan ofzo.. daar zijn die nvidiachips echt niet tegen opgewassen.. (in opengl dan)..
traktor scratch!
ja maar waarom zou ik een kaart van 1500 piek halen als een g-forge meer dan snel genoeg is in opengl
en ten 2e.. die nvidia draaien die opengl niet optimaal, voor mijn gevoel. Op me werk werken we met sgi's en die zijn echt 10 keer sneller dan een v7700 ofzo.
traktor scratch!
ja op opengl wel sillicon graphics rulez
maar een v7100 moet altijd sneller zijn dan min v6600 toch hij staat trouwens wel vet overgeclocked
maar een v7100 moet altijd sneller zijn dan min v6600 toch hij staat trouwens wel vet overgeclocked
je draait toch 3d appz? of ook weer niet zo professioneel? zoals 3dmax /l6?
traktor scratch!
alchemy> sneller niet nee, maar kan wel 10 x meer polygons aan.
traktor scratch!
mooi, me too.. behalve poser en 3dmax.. gatverdamme.. maarja. volgens mij zit er weinig verschil in de mx en de 6800.. 7700 is in iedergeval op hoge res wel sneller dan de mx..
hee sub> ga ff online in icq....
hee sub> ga ff online in icq....
traktor scratch!
Pagina: 1