Toon posts:

problemen met de exe bestanden in windows xp pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan er iemand mij zeggen hoe ik het kan voor elkaar krijgen om mijn exe bestanden in xp terug te doen werken, want ik heb een probleempje ermee, sinds ik create install 2000 heb staan heeft hij al 2 keen mijn exe bestanden kapot gemaakt, wel ja, ik kan ze niet meer openen, en hij zegt dat ze niet te vinden zijn ookwel dubbelklik je op de file zelf, nu was mijn vraag als jullie soms niet weten hoe ik dat kan veranderen, zou het helpen om op de een of andere manier het programma te uninstallen zonder een exe nodig te hebben of door je regidit aan te passen? Please kan er iemand helpen want ik wil niet voor de 5de keer vandaag windows opnieuw instaleren...

thx

(ik vond al dat mijn pc het lang volhield zonder iets te doen misgaan ---> 6 maanden zonder iets)

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:37

DinX

Motormuis

Draai eens een virusscan. Ik heb recent ook een gelijkaardig probleem gehad, .exe's die niet meer te gebruiken waren enzo,n bleek Win32/Parite te zijn.

Hier een online virusscan moest je geen anti-virus hebben http://housecall.trendmicro.com/

[ Voor 26% gewijzigd door DinX op 24-05-2003 01:00 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
ja, daar zit hem het probleem ik gebruik norton antivirus 2003, dus dat kan het ook niet echt zijn, maar het maken van install heeft ergens een conflict gegeven, maar er valt dus niets aan te doen buiten opnieuw instaleren? nu kan ik alles nog doen wat open staat, tot ik reboot, dan is het met alles gedaan want dan kan ik ze niet meer openen... :(

• DinX

DinX

Motormuis

Ben je zeker dat je de laatste virus definities hebt ?
En eens met housecall proberen kan nooit kwaad :)
Ik kan me namelijk weinig anders inbeelden als het elke keer terugkomt na het installeren van je windows (5 keer op 1 dag ????)

Verwijderd

Topicstarter
ja, een paar keer een paar proberen erover instaleren, maar hielp niet, want hij stopte bij de install ergens, en dan nog een paar keer format erbij gedaan maar had een keer de verkeerde instelling genomen voor mijn netwerken, dus kon ik niet online, en nu heb ik het probleem weer omdat ik dat programma probeerde, maar eerste keer dacht ik dat het daar niet aan lag, maar nu is het dus zeker wel daar van... maar wat is een housecall?

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

kun je geen system restore van Windows zelf gebruiken? Dus bij kale install zo'n herstelpunt maken?

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Verwijderd

Topicstarter
nope, system restore is een exe, kan ik dus nie openen ewoud, jammer genoeg

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Hem, en .exe hernoemen naar .msi ?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• DinX

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 01:05:
ja, een paar keer een paar proberen erover instaleren, maar hielp niet, want hij stopte bij de install ergens, en dan nog een paar keer format erbij gedaan maar had een keer de verkeerde instelling genomen voor mijn netwerken, dus kon ik niet online, en nu heb ik het probleem weer omdat ik dat programma probeerde, maar eerste keer dacht ik dat het daar niet aan lag, maar nu is het dus zeker wel daar van... maar wat is een housecall?
housecall = online virusscanner.

Je opent dat met je browser (best IE, denk niet dat het gaat met mozilla).
Dan krijg je even een melding om een plugin te installeren, daar gewoon ja kiezen.
Dan kan je via je browser je pc scannen.

Zo ben je zeker van de meest recente virus definities gebruikt en dat het anti-virus zelf niet aangetast is door het virus.

Pagina: 1