• navyseal44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08-2025
Ik heb een 2e hands palmtop gekocht (palm tungsten C) en nou zou ik die graag een koude reset geven om echt alle eggevens en documenten eruit te halen.

Want bij een palm moet je altijd de identiteit ingeven en in wil de identiteit van de oude eigenaar eruit hebben en dat kan volgens mij niet op een andere manier.

• palmpaul
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 09:59
Schoef de dop van je stylus, druk de resetpin in het resetgat achterin en houd tegelijk de Power-knop ingedrukt. Na het verschijnen van het Palm-logo de Power-knop loslaten en op de vraag 'Erase all data: Yes/No' PgUp kiezen. En schoon is uw Palm!
zie ook: http://palmclub.nl/tips/reset.shtml

-always ill, but highly intelligent

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Je kan hem ook gewoon een week met lege batterijen laten liggen. Dan is hij ook alle data kwijt.

Wanbeleid is ook beleid.

• palmpaul
Ach ja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan :?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-02 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Koude reset? Wat is dan een warme reset?
Ik denk dat je een harde reset bedoeld.
Dan hebben we ook nog een soft/zachte reset.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• palmpaul
Ik ging er maar even vanuit dat met een koude reset een harde reset werd bedoeld ;)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-02 15:07

Boss

+1 Overgewaardeerd

Je kan hem ook gewoon een week met lege batterijen laten liggen. Dan is hij ook alle data kwijt.
Volgens het frontpage bericht over de levensduur van de batterijen moet je dan ongeveer 4 weken wachten :)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Pagina: 1