Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 01:25
Onlangs heb ik een T800 en een dimmetje (volgens Computerland) naar de eeuwige tweakvelden gestuurd. Het probleem was dat ie niet meer boote en ik kwam dus niet in het bios..laat staan dat ie windows startte. Computerland zei dat ik mn CPU had doorgebrand en dat mn dimmetje stuk was, maar het Mobo (a7v) deed het nog:) Dat hadden ze ff nel getest zei die vent. Ok ik vandaag op de HCC een duron 650 en een nieuw dimmetje gehaald. Ik alles erin gezet......en? Weer niets!!!! :( Heb ik nou voor Jan Lul die nieuwe spullen gekocht of is er nog iets anders stuk???? Als ik de Pc aanzet dan hoor je ff de HD aanzwengelen, maar daarna is er wederom geen activiteit te bespeuren. Wat zou het kunnen zijn????????????? Ik heb al een andere HD geprobeerd maar dan is het effect hetzelfde. Ook heb ik de HD een Maxtor 20,4 gig 7200 Ata 100 in een andere pc gezet en daar startte die wel gewoon op maar gaf ie na het posten een i/0 fout, wat zou dat dan zijn?Wie is er zo slim om mij dat te vetrellen, want ik kan niet zonder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ps sorry voor het lange verhaal, maar ik hoop zo zsm weer te kunnen computeren:)

Handtekening

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 01:25
Iemand?

Handtekening

Verwijderd

Naar die winkel gaan waar je je mobo heb laten testen en het principe van de vliegende baksteen uitleggen. Daarbij wel vermelden dat bakstenen harder zijn dan ruiten!!! Ligt gewoon wel aan je mobo! :):)

Verwijderd

Yepp dat denk ik ook...
Als je een andere proc en een ander Dimmetje hebt geprobeert EN je een andere hd dan begin je toch wel te denken ik ben genaaid... lijkt me B-)

Greetz

---------------------------------------------

Celeron 2 667@950 - 1.85 V - 192 MB RAM - TNT2 32 MB