ok, ik heb de search gebruikt en daar wordt ik niet vrolijker van, dr zijn nl. zat topics over deze router, maar dat gaat allemaal op de toon van "mn internet doet het niet",
ik zit met een vager probleem;
hij heeft het nooit goed gedaan, maar de laatste tijd is het heel erg,
op een een of andere manier loopt ie vast (de lichtjes blijven branden, ook knipperen ze alsof dr trafic is) maar hij doet voor de rest niks meer,
ik kan niet inloggen in de router niet internetten, maar soms werkt filesharing enzo nog wel,
ook werken p2p programma's soms nog.
het gebeurt helemaal random, soms zelfs om het kwatier.
10 sec de stekker dr uit helpt vaak, niet altijd.
het netwerk ligt zo:
com21 moden @home
*via cross, gewoon wou niet
\/
unex router
\/
2X windows XP pro, 1X win2000, op een van die xp's heb ik ook linux staan, die het op het moment niet doet.
de nieuwste firmware zit dr overheen.
eerst was de reset een aardige oplossing, maar omdat hij nou vaak om het kwatier dr uit vliegt ben ik toch opzoek naar een oplossing
ik zit met een vager probleem;
hij heeft het nooit goed gedaan, maar de laatste tijd is het heel erg,
op een een of andere manier loopt ie vast (de lichtjes blijven branden, ook knipperen ze alsof dr trafic is) maar hij doet voor de rest niks meer,
ik kan niet inloggen in de router niet internetten, maar soms werkt filesharing enzo nog wel,
ook werken p2p programma's soms nog.
het gebeurt helemaal random, soms zelfs om het kwatier.
10 sec de stekker dr uit helpt vaak, niet altijd.
het netwerk ligt zo:
com21 moden @home
*via cross, gewoon wou niet
\/
unex router
\/
2X windows XP pro, 1X win2000, op een van die xp's heb ik ook linux staan, die het op het moment niet doet.
de nieuwste firmware zit dr overheen.
eerst was de reset een aardige oplossing, maar omdat hij nou vaak om het kwatier dr uit vliegt ben ik toch opzoek naar een oplossing