Toon posts:

[@home]Spam mailtjes

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
jah, ik heb gezocht maar wat ik vond kon ik niet echt helemaal uit komen.
Ik krijg elke dag een stuk of 40 e-mailtjes met titels als: Enlarge your penis, get your pussy wet. etc etc.
Nu heb ik ook kleine broertjes die achter me pc zitten te internetten en dus ook af en toe outlook openen om hun mail te checke. en natuurlijk zien ze dan die e-mailtjes. Nu heb ik hiervoor al een e-mail naar mijn provider gestuurd, in dit geval dus @home.

En ik krijg als antwoord dat ik bij download.com of tucows naar een goeie spamfilter moet kijken. Op aanraden van de helpdesk heb ik dus een programma gedownload, anti spam.

Nu vind dat programma wel de spam en zegt doodleuk dat het spam is maar verwijderd het niet. en dus krijg ik die e-mailtjes dubbel binnen . ( Bij outlook en bij die spam filter)

Nu is mijn vraag aan jullie, of jullie een goede spamfilter weten, want volgens mij heb ik meer aan jullie dan die mensen achter de helpdesk van @home.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mailwasher

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Dankje wel voor de snelle reactie, heb hem net gedownload en het werkt. van mij part mag dit dus worden gesloten

Verwijderd

op div sites waar je members moet wordne om wat te downen prop ik gewoon me tertiaire mail adres in,

krijg ik teveel spam dan change ik um gewoon weer es :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Dit is al erg vaak langs gekomen. In de search zijn daarom ook veel programma's te vinden :)

Dit topic is gesloten.