Toon posts:

Canon Digital Ixus 400 accesoires

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor deze camera ben ik op zoek naar:

-Een goed passend beschermhoesje

-Een 2e accu die langer mee gaat

-Een 265 mb compact flash card

Welke raadde jullie mij aan mbt deze camera?

alvast bedankt

Diederik Kok

Verwijderd

een 256MB CF kaartje kan je zelf ook wel vinden lijkt me, en ga eens naar de lokale fotoboer voor wat info voor een goed tasje, en een accu... En/of kijk eens op de pricewatch van tweakers.net... Vind je ook wel wat

Verwijderd

Topicstarter
ja tuurlijk kan ik een 256 cf kaartje wel vinden qua verscheidene merken. Op dpreview is ook een test te vinden, alleen wordt dat met 3 andere camera's gedaan. Daarom vraag ik hier of iemand misschien uit ervaring een prima kaart voor een normale prijs heeft aangeschaft. Op pricewatch vind ik overigens nergens cf kaarten. Ik zal vast wel verkeerd gekeken hebben, maar als iemand daar ff de url van heeft graag!

Ik weet dat canon 2 accu's heeft, de basis die erbij zit en een sterkere. Maar ook heb ik op internet gehoord van hama of maha accu's die geschikt zouden zijn maar moeilijk leverbaar, misschien heeft iemand hier ervaring mee of die hama beter zou zijn. Anders maar gewoon voor de wat sterkere canon kiezen aangezien hier verder weinig alternatieven voor zijn.

Een bijpassend beschermhoesje heb ik het merk samsonite al paar keer voor bij horen komen. Daar zou er eentje van zijn die precies mooi past. Alleen stond daar geen nummer oid bij welke het precies zou moeten zijn. Misschien hier iemand die die of een andere heeft?

Tuurlijk kan ik naar de plaatselijke boer gaan. Maar liever vind ik hier wat ervaringen van andere aangezien dat praktijk ervaring is en de boer maar een standaart praatje houdt....

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Kunnen we niet in het "grote" S400 topic doorgaan? -> Canon Digital Ixus 400/PowerShot S400
Dan is alles tenminste een beetje centraal...

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm kun je dat niet gewoon in je andere topic vragen?

Canon Digital Ixus 400/PowerShot S400

Dan heeft dat tenminste ook nog nut :)

Verwijderd

Topicstarter
ow jahoor, das natuurlijk prima, ik dacht alleen dat mijn vraag hier wat meer zou opvallen omdat het specifiek over accesoires gaat, en je dan ook eigenlijk een nieuwe topic kan openen..

Maar als een mod dit dan ff wil verplaatsen naar canon digital ixus/400/powershot s400 primaaa

edit: ik heb em zelf verplaatst naar bovenstaand topic

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 10:25 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.