Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Wanbeleid is ook beleid.
ja die staat aan ja. maar de hd is nog geen 2 jaar oudRafe schreef op 23 mei 2003 @ 22:19:
Staat op jouw PC, in de BIOS, SMART check wel aan?
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.
Dat maakt niks uit want het kan bij elke HDD gebeuren, ongeacht leeftijd.mr.loepie schreef op 23 May 2003 @ 22:27:
[...]
ja die staat aan ja. maar de hd is nog geen 2 jaar oud
Heb je in de pc van je vader wel een 80 aderige kabel gebruikt?
Of misschien heeft ie een klap gehad bij het overzetten
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
ja ik heb de 80 aderige kabel er ook in ja. shit shit shit d8 ik wat goed te doen voor mn pa en nou dit weer.dreeke schreef op 23 mei 2003 @ 22:28:
[...]
Dat maakt niks uit want het kan bij elke HDD gebeuren, ongeacht leeftijd.
Heb je in de pc van je vader wel een 80 aderige kabel gebruikt?
Of misschien heeft ie een klap gehad bij het overzetten
jullie worden bedankt voor jullie snelle reacties....
kan ik daar nog aanspraak op maken ?
wie weet dit hetstaat niet op de bod dat er 3 jaar garantie op zit.
Waarschijnlijk wel. Het staat op de schijf (onderaan, "Warranty end: [datum]"mr.loepie schreef op 24 mei 2003 @ 00:17:
maar is het niet zo dat maxtor 3 jaar garantie gaf? toen deze is gekocht ?
kan ik daar nog aanspraak op maken ?
wie weet dit hetstaat niet op de bod dat er 3 jaar garantie op zit.
Via www.maxtor.com kan je een formulier invullen en dan moet je hem opsturen, na ongeveer een of twee weken krijg je dan een goede schijf terug.
ja idd het staat op de schijf. nooit geweten maar goed ik heb dus garantie tot 0kt.2003 dus dat komt weer mooi uit .... thanksdreeke schreef op 24 mei 2003 @ 00:20:
[...]
Waarschijnlijk wel. Het staat op de schijf (onderaan, "Warranty end: [datum]"
Via www.maxtor.com kan je een formulier invullen en dan moet je hem opsturen, na ongeveer een of twee weken krijg je dan een goede schijf terug.
Weet je trouwens zeker dat je de stroom- en IDE-connectoren goed hebt zitten? dat wil ook nog wel eens gedonder geven.
Wanbeleid is ook beleid.
De oplossing voor dit probleem staat overigens in de FAQdreeke schreef op 24 May 2003 @ 00:20:
[...]
Waarschijnlijk wel. Het staat op de schijf (onderaan, "Warranty end: [datum]"
Maar even als aanvulling om de TS te helpen. Download even POWERMAX van de site van MAXTOR want na het testen krijg je een foutcode die je moet invullen op het RMA-formulier.
Powermax vind je hier. Mogelijk is zelfs e.e.a. te herstellen met behulp van dit programma van Maxtor.
Download POWERMAX.EXE to your Windows desktop and insert a clean formatted floppy diskette into your A:\ drive.
Double click on the POWERMAX diskette creator Icon.
When the Powermax screen displays, click on Continue. This program will create a bootable POWERMAX diagnostic diskette with all the necessary files.
ARME AOW’er
en ja ik heb de kabels enzo goed aangesloten en aangedrukt maar het mag niet baten.
ik zal een rma aanvragen . maar kan dat niet via norrod waar die weg komt??
Melkkan, theekan, alles kanmr.loepie schreef op 24 May 2003 @ 00:47:
ik heb het proggie gevonden .
en ja ik heb de kabels enzo goed aangesloten en aangedrukt maar het mag niet baten.
ik zal een rma aanvragen . maar kan dat niet via norrod waar die weg komt??
Doe het nu maar rechtstreeks naar Maxtor.
[ Voor 3% gewijzigd door Guardian Angel op 24-05-2003 00:51 ]
ARME AOW’er
maar ik heb gee credit card moet dat wel dn anders kan het nietGuardianAngel schreef op 24 mei 2003 @ 00:50:
[...]
Melkkan, theekan, alles kan
Doe het nu maar rechtstreeks naar Maxtor.Als je een CC hebt (creditcard) heb je binnen 4-5 dagen een nieuwe in huis. Norrod stuurt hem ook op en dat duurt dan stukken langer.
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Dit wordt een slowchat op deze manier.mr.loepie schreef op 24 May 2003 @ 00:53:
[...]
maar ik heb gee credit card moet dat wel dn anders kan het niet
Het wordt nu tijd voor je om zelf wat te ondernemen. Draai Powermax, noteer de foutcode en ga naar de site van Maxtor en vul het RMA-formulier in.
Hulp eindigt hier. "We" kauwen niet alles voor.
ARME AOW’er
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dit topic is gesloten.
![]()