[XP] Vraag over paketten.

Pagina: 1
Acties:

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:52
Ik heb een vraagje over de status van mijn verbinding, als ik deze namelijk opvraag, dan geeft ie aan : zoveel paketten verzonden en zoveel paketten ontvangen.

Ik heb een gewoon realtek kaartje, drivers al opnieuw geinstalleerd.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat er gewoon zoveel kb (mb) verzonden en ontvangen is?

Volgens mij is dit al vaker gevraagd en is het antwoord heel simpel, maar ik was al even aan het zoeken maar kon geen antwoord vinden.
Dus wie helpt mij uit de brand?

Verwijderd

Je wilt zien hoeveel MB en/of KB er over die NIC komt???

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04-2025
Kan je niet gewoon een DU meter installeren?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

wmeester schreef op 23 mei 2003 @ 22:11:
Ik heb een vraagje over de status van mijn verbinding, als ik deze namelijk opvraag, dan geeft ie aan : zoveel paketten verzonden en zoveel paketten ontvangen.
Jouw driver werkt met paketten - niet (of minder) met bytes. Dat Windows dus aangeeft hoeveel pakketten er verzonden zijn / ontvangen zijn is niet anders. Zie ook http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;296669

Als je wilt zien hoeveel bytes dan moet je of naar perfmon (start -> run -> perfmon) grijpen, of idd. iets dergelijks als DUmeter gebruiken. Zie Software Algemeen voor meer info over dat soort programma's.

[ Voor 8% gewijzigd door elevator op 24-05-2003 15:20 ]

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:52
elevator schreef op 24 mei 2003 @ 15:18:
[...]

Jouw driver werkt met paketten - niet (of minder) met bytes. Dat Windows dus aangeeft hoeveel pakketten er verzonden zijn / ontvangen zijn is niet anders. Zie ook http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;296669

Als je wilt zien hoeveel bytes dan moet je of naar perfmon (start -> run -> perfmon) grijpen, of idd. iets dergelijks als DUmeter gebruiken. Zie Software Algemeen voor meer info over dat soort programma's.
Aha, dat is duidelijk. Ik heb DU Meter geinstalleerd en het werkt goed. Bedankt!