[Win2k] Ongeldige directory entry

Pagina: 1
Acties:

• Dracula78
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 21:12
Trillian heeft een handig feature waarmee je een inkomende file transfer automatisch kunt opslaan in een directory gebaseerd op de naam van de afzender. Nou gebruikt hij daarvoor helaas niet de nickname die ikzelf voor die user heb gekozen, maar de vage MSN nickname die de gebruiker kiest.

Op die manier is er een directory ontstaan met de naam "Brinky.." (zonder quotes, maar met puntjes). Deze directory is geheel ontoegankelijk:
• Als ik erop dubbelklik, verschijnt error ... is not accessible. The folder is moved or removed.
• Als ik hem probeer te renamen of verwijderen Cannot rename file: Cannot read from the source file or disk
• Vanaf de commandline krijg ik alleen maar 4NT: (Sys) The system cannot find the file specified.
• Scandisk ziet het niet

Die directory zit me niet in de weg, maar heeft iemand een idee hoe ik hem zou kunnen verwijderen?

3720 Wp @ StecaGrid 3600 Coolcept PVOutput Tech-blog

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:35
Hmm. ik zou het niet weten..
Misschien met "\\.\<drive>:\<dir>\Brinky.." /S ??

Maar dit zal toch wel een "bekend" probleem zijn en op de FAQ van de trillian site moeten staan..

Pvouput live

• Dracula78
Nee dit is geen bekend probleem. Ik heb wel al vaker op het forum van Trillian geroepen dat de verkeerde username wordt gebruikt voor het aanmaken van een nieuwe directory.

Maar normaalgesproken is het ook niet zo erg. Zodra iemand met de naam "Henk /\/\<[( Goh wat is het toch lelijk weer )]>/\/\" mij een bestand stuurt, komt er een foutmelding 'Illegal character in path name' of zoiets.

Waar het mij *nu* om gaat is of iemand weet hoe ik deze directory (die dus op een of andere manier TOCH is aangemaakt) weer weg krijg...

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Misschien heb je hier iets aan? En anders dit misschien? Of ditte?

[ Voor 48% gewijzigd door RobIII op 24-05-2003 02:16 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Dracula78
Juistem! Nou snap ik ook wat Krypt bedoelde... Op die Microsoft pagina stond de oplossing...

Geen quotes, maar short file names gebruiken:
RmDir \\.\<driveletter>:\<path>\<directory>

Bedankt! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Dracula78 op 24-05-2003 13:38 ]

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:35
Ow.. en de RD vergeten |:(
Sorry :)

Maarja; het is opgelost, daar gaat het om...

[ Voor 45% gewijzigd door Krypt op 24-05-2003 16:30 ]

Pvouput live

Pagina: 1